Kertokaa: miksi joitakin ihmisiä ei haittaa kohdella toisia epäystävälllisesti ilman mitään syytä?
Tätä olen tänään ihmetellyt suuren hämmennyksen vallassa. Työpaikallani on 2 kollegaa, jotka ovat päättäneet olla pitämättä minusta eivätkä jätä yhtäkään tilaisuutta käyttämättä tämän näyttääkseen. Mitään pahaa en ole heille tehnyt ja itse olen heille ollut aina ystävällinen. Ainoa syy, jonka kollegoideni käytökseen keksin on se, että ulkonäköni sekä aktivistitaustani ärsyttää heitä ja he kostavat tämän minulle tällä tavalla.
Ihan vilpittömästi ihmettelen, millainen on ihminen, joka tällä tavalla toimii? Eikö hän itse tajua olevansa epäystävällinen tai suorastaan ilkeä vai eikö häntä tämä itseään millään tavalla haittaa? Itse olen ajat sitten päättänyt, että jos haluan jotain itsestäni muistettavan kuolemani jälkeen on se, miten toisia kohtelin ja siksi olen erittäin hämmentynyt kollegoideni käytöksestä.
Kertokaapa minulle, kiitos!
Kommentit (66)
Miksi aikuiset ihmiset ette kysy selkosuomella ihan suoraan kiusaajilta???????
Jos edes epäilen että mukana hang stalkingissa, ei tuota vaikeuksia.
Kohtelen vìttumaisia autistipaskiaisia kuten he ansaitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut toisinaan myös sylkykuppina ihmisille, joille en ole mitään pahaa koskaan tehnyt. Itsellä perusasetus on olla ystävällinen ja ennakkoluuloton kaikkia kohtaan.
No, vmäisyys kyllä muistetaan sitten kun täytyy tehdä päätöksiä kenen eduksi asioita ratkaistaan...karman laki kannattaa muistaa.
Opettelepa tyttö mikä on karman laki ja miten se eroaa kostosta.
Jos äänestää kokoomusta,persuja,kristillisiä tai ruotsalaisia, niin se nyt vain on heidän geeneissä.
Olen ollut toisinaan myös sylkykuppina ihmisille, joille en ole mitään pahaa koskaan tehnyt. Itsellä perusasetus on olla ystävällinen ja ennakkoluuloton kaikkia kohtaan.
No, vmäisyys kyllä muistetaan sitten kun täytyy tehdä päätöksiä kenen eduksi asioita ratkaistaan...karman laki kannattaa muistaa.