Miksi treffaamani nainen vetäytyy kun ehdotin nopeasti toisia treffejä?
Tarjosin kahvilassa naiselle kahvit ja pullat, vaikka en tyypillisesti niin toimi, mutta nyt koin välillämme kipinää ja olen koko ajan ollut erittäin kiinnostunut naisesta. Tein selväksi kuka olen, mitä haen ja kyselin ns peruskysymyksiä ilman painostamista ja olettamusta kuin olisimme olleet työhaastattelussa. Vietimme aikaa yhdessä ja kaikki meni hyvin: oli huumoria ja vetovoimaa - kyllä te tiedätte. En sanonut mitään pahaa, mutta nyt en ole kuullut naisesta mitään yli viikkoon. Olinko yksi monista "sulhasista" vai odotanko maltillisesti vielä? M44
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kertonut naiselle että sulla ei ole tavallaan tapana edes tarjota kahvia ja pullaa. Mä oisin tuosta jo kyllä tehnyt päätelmän, etten halua enää tavata.
Eli miehen ei kannata mennä ollenkaan kahvilaan treffeille.
Eli olisit karsiutunut jo ennen treffejä.
Se on paljon parempi tilanne kuin maksaa, ja sitten tulla ghoustatuksi.
Onko se katkeroitumisen ja yksinäisen loppuelämän arvoinen? Nimittäin eihän sitä koskaan tiedä, vaikka siitä olisikin tullut vaikka pitkä avioliitto.
Kysyn kaikilta naisilta, et tuu käymään tai lähde kävelylle. Jos ne ei kelpaa, se on sitten siinä. Kahvila on out.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihminen ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. Jos ei ole viikkoon kuulunut mitään niin veikkaisin ettei ole niin kiinnostunut. Nykypäivänä ihmiset käyttää puhelinta päivisin aika paljon ja jos ei ota yhteyttä niin vaikuttaa siltä ettei vaan kiinnosta.. Nyt vaan uusille treffeille, kyllä se oikea löytyy vielä😊
Joo, mutta enää ei kannata tarjota mitään.
jestas, että sä jaksat jankuttaa tätä. Taidat olla todella köyhä.
Se on sama kuin tarjoaisit ventovieraalle ohikulkijalle seteleitä. Onko sinulla tapana jaella rahaa täysin tuntemattomille?
Ei todellakaan ole sama asia. Mutta kyllä minä olen monesti hyväntekeväisyyttä harrastanut. Katsos kun minulla on siihen varaa. Sinulla vissiin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kertonut naiselle että sulla ei ole tavallaan tapana edes tarjota kahvia ja pullaa. Mä oisin tuosta jo kyllä tehnyt päätelmän, etten halua enää tavata.
Onko se katkeroitumisen ja yksinäisen loppuelämän arvoinen? Nimittäin eihän sitä koskaan tiedä, vaikka siitä olisikin tullut vaikka pitkä avioliitto.
Kysyn kaikilta naisilta, et tuu käymään tai lähde
ilmankos olet edelleen sinkku.
Ei mun mieheni treffeillä minuun kauheasti rahaa käyttänyt, mutta osasi osoittaa kiinnostustaan muilla tavoin. Hän oli myös sitkeä soittelemaan ja kertoi, että ikäväkin on. Asuimme 150 km päässä toisistamme. En ollut mikään helppo tapaus.
en ole kuullut naisesta mitään yli viikkoon
Siis mitä? Etkö ottanut yhteyttä kivojen treffien jälkeen itse? Miksi et? Nainen ehkä odotti, että ottaisit yhteyttä. Oli voinut lukea jostain, ettei nainen saa olla liian innokas tms. Eli ota nyt ihmeessä yhteyttä äläkä enää odottele!!! Jos taas otat yhteyttä eikä vastaa, niin sitten pitää vaan antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään kertonut. Kirjoitin sen vain aloitukseen. Miksi et tapaisi miestä joka tarjoaa? Ei ole tapana tarjota, mutta kerrankin tein poikkeuksen koska olen kiinnostunut naisesta.
Hei AP! Oletko kertaakaan lähettänyt viestiä naiselle trreffien jälkeen?
Minä kävin tänä vuonna treffeillä 24 eri miehen kanssa. Näistä treffeistä suurin osa oli ravintolassa, joko illallinen, lounas tai brunssi. Sitten kaksi kertaa kahvilassa.
Näistä illallistteffeistä vain kolme miestä tarjosi minulle safkat ja kahvilassa kerran mies tarjosi jäätelöannoksen. Eli joku 15% miehistä halusi tarjota minulle ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Terve! Lue koko aloitus uudestaan ja ihan vinkkinä että vastaus löytyy jo otsikosta. Ap
Musta on huonoa käytöstä, ettei vastaa viestiin.
Laittaisin itse vielä yhden viestin, jossa on joku kysymys, ja jos hän ei vastaa, niin unohtaisin koko naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin sanoihin nämä kahvila treffit päättyi? Ollaan yhteyksissä? Katellaan? Kiitos ei kiitos? Soitellaan? Laitellaan viestejä?
En muista tarkkoja sanoja mutta nainen kiitti kahveista ja halasimme lopuksi. Ap
Kyllä se oli siinä. Sen verran kiinnosti, ettei laittanut "kaverina"-viestiä kotimatkalta, vaan jätti sinut roikkumaan, jos tulee oikein tiukka tarve ja seuraavat kahden viikon aikana olevat lukuisat treffit eivät ennakko-odotuksista huolimatta tuo parempaa ehdokasta.
Jos haluat, voit toki pari päivää varrota naisen mahdollista viestiä suuntaan tai toiseen. Harva silti vaivautuu siihenkään. Syy suhteen alkamattomuuteen on tietysti miehen, koska miehen olisi osattava laittaa se oikeanlainen toinen viesti juuri oikeaan aikaan. Ei myöhään ei aikaisin...
Ei me voida tietää, miksi. Luultavasti hän vaan ei ole kiinnostunut susta ap, ja on sen verta tökerö, ettei viitsi ilmoittaa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin tänä vuonna treffeillä 24 eri miehen kanssa. Näistä treffeistä suurin osa oli ravintolassa, joko illallinen, lounas tai brunssi. Sitten kaksi kertaa kahvilassa.
Näistä illallistteffeistä vain kolme miestä tarjosi minulle safkat ja kahvilassa kerran mies tarjosi jäätelöannoksen. Eli joku 15% miehistä halusi tarjota minulle ensitreffeillä.
Ei kannata käydä lainkaan tuollaisilla treffeillä, koska tulokset ovat niin huonoja. Säästyy aikaa ja vaivaa kun ei mene lainkaan paikan päälle. Matalan kynnyksen treffit ovat paljon parempia.
No jos nainen oli erittäin kaunis tai vaikka vain peruskaunis niin kiinnostuneita riittänee ja samalla myös niitä treffipyyntöjä.
Aikaa sillä naisella sit varmasti menee eri treffeillä ja sit vielä pitäis niistä kaikista päättää kukas olis se eniten kiinnostava eli kenen kanssa parhaiten synkkasi. Tätä se miehet sitten on kun naiselle satelee treffipyyntöjä ja pitäis niistä se mukavin ja eniten säväyttävä valita.
Jos kaikki miehet haluaa kauneimman niin ootella pitää ett nainen treffit ehtii läpi käydä ja tehdä valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn kaikilta naisilta, et tuu käymään tai lähde
Mä en lähtis miehen kotiin ainakaan se on varma. Tuntemattoman miehen josta ei mitään tiedä. Parempi olla kaukaa viisas kuin sitten mylhemmin hakattu ja raiskattu. Jonnekin puistoon keskelle kaupunkia vois mennä jos hyvä sää eikä mies halua vähiä rahojaan laittaa niin se olis sit se vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata käydä lainkaan tuollaisilla treffeillä, koska tulokset ovat niin huonoja. Säästyy aikaa ja vaivaa kun ei mene lainkaan paikan päälle. Matalan kynnyksen treffit ovat paljon parempia.
Sun elämä on varmaan aika kurjaa, kun laskelmoit kaiken noin tarkkaan.
Oliko sitä huumoria ja vetovoimaa puolin ja toisin vai nauroiko nainen kohteliaisuudesta sinun vitseille..? Joskus käy niin, ettei itse näe tilannetta ihan oikein.
Itse odotan, että mies laitta viestin treffien jälkeen. Jos ei laita, niin antaa olla. Tietysti erotessa puhutaan jatketaanko tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve! Lue koko aloitus uudestaan ja ihan vinkkinä että vastaus löytyy jo otsikosta. Ap
Ei siellä mitään lue, että olisit edes kiittänyt treffeistä viestillä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tänä päivänä monella tiukkaa taloudellisesti. Itse ehdotattaisin miehelle (jos mies jo ehdottanut ravintolaa esim.) jotain ihanaa ulkona olemiseen sopivaa kohdetta. Yleensä itsellekin mieluisin vaihtoehto tällaisena luonnossa viihtyvänä esim. joku hieno puisto tai vastaava.
Silloin ei tarvitse miettiä toisen taloustilannetta. Jos mies jo monilla treffeillä tarjonnut ja ehkä työtön tai muuten tiukoilla niin ulkoilu ihan hyvä vaihtoehto erityisesti kesällä ihania paikkoja riittää toki minnekään metsälenkille en lähtis tuntemattoman miehen kanssa.
Mutta ulkona vaikka siellä puistossa on ensinnäkin rennompaa kuin jossain ravintolassa/kahvilassa ja toiseksi tulee ehkä enemmän juteltua ja saa paremman kuvan miehestä ja tietysti myös toisin päin.