Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi treffaamani nainen vetäytyy kun ehdotin nopeasti toisia treffejä?

Vierailija
17.12.2025 |

Tarjosin kahvilassa naiselle kahvit ja pullat, vaikka en tyypillisesti niin toimi, mutta nyt koin välillämme kipinää ja olen koko ajan ollut erittäin kiinnostunut naisesta. Tein selväksi kuka olen, mitä haen ja kyselin ns peruskysymyksiä ilman painostamista ja olettamusta kuin olisimme olleet työhaastattelussa. Vietimme aikaa yhdessä ja kaikki meni hyvin: oli huumoria ja vetovoimaa - kyllä te tiedätte. En sanonut mitään pahaa, mutta nyt en ole kuullut naisesta mitään yli viikkoon. Olinko yksi monista "sulhasista" vai odotanko maltillisesti vielä? M44

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei AP! Oletko kertaakaan lähettänyt viestiä naiselle trreffien jälkeen?

Terve! Lue koko aloitus uudestaan ja ihan vinkkinä että vastaus löytyy jo otsikosta. Ap

Ei siellä mitään lue, että olisit edes kiittänyt treffeistä viestillä.

Sivusta 

Otsikossa sanotaan, että hän on ehdottanut uusia treffejä

Vierailija
122/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei vastaa sinulle viikkoon niin hän ei ole kiinnostunut sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mieheni treffeillä minuun kauheasti rahaa käyttänyt, mutta osasi osoittaa kiinnostustaan muilla tavoin. Hän oli myös sitkeä soittelemaan ja kertoi, että ikäväkin on. Asuimme 150 km päässä toisistamme. En ollut mikään helppo tapaus.

Joo mulle ainakin tulis epämiellyttävä fiilis miehestä joka tarjoomassa kaikkee mut ei muutoin vetoais millään tavalla. 

Kyllä se luonne on se tärkein mikä pitäis saada sieltä esiin että pystyy tekemään päätöksiä. Rahoilla tai varoilla esittely olis ainakin mulle turn off. 

Mieheltä pitäis löytyä tietynlainen luonne  ja tiettyä älykkyyttä eli just sitä oikeenlaista kemiaa mikä herättäis mielenkiinnon. 

Ei sillä rahalla pitkälle pötkitä tai jos jollekin naiselle se tärkein asia niin sitten tietysti mut miehenkin pitää olla valmis siihen kukkarona olemiseen. 

Vierailija
124/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti uusia treffejä...? Juu ei kiitos takertujille.

Vierailija
125/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole kuullut naisesta mitään yli viikkoon

Siis mitä? Etkö ottanut yhteyttä kivojen treffien jälkeen itse? Miksi et? Nainen ehkä odotti, että ottaisit yhteyttä. Oli voinut lukea jostain, ettei nainen saa olla liian innokas tms. Eli ota nyt ihmeessä yhteyttä äläkä enää odottele!!! Jos taas otat yhteyttä eikä vastaa, niin sitten pitää vaan antaa olla. 

Ennen oli niin, että joko treffeillä sovittiin seuraavat treffit. Tai ainakin sovittiin, että pidetään yhteyttä. Myös sanottiin, että kiitos mukavasta seurasta/treffeistä. Sitten mies joko soitti tai laittoi viestiä, että oli mukavaa, voitaisiinko tavata uudestaan. Ja ehdotti aikaa ja paikkaa. Nainen sitten vastasi jos asia oli ok tai ehdotti muuta aikaa tms. 

Mikset ole ottanut itse yhteyttä naiseen? 

Vierailija
126/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen entistä vakuuttuneempi, ettei kahvilaan kannata lähteä treffeille ikinä. Nainen kyllä ottaa miehen tarjoilun vastaan, mutta sen jälkeen ghoustaa miehen. Kannattaa lähteä vain kävelytreffeille johonkin lähelle. 

Katkeroitumisprosessi on jo edennyt aika pitkälle. Mutta vähän toivoa, ehkä katteetonta, vähän on olemassa?

Nainen pyrkii aina lypsämään miehen lompakon tyhjäksi niin treffeillä, parisuhteessa ja myös erotilanteessa. Miehen pitää olla todella tarkkana rahoistaan.

Vierailija
127/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: ei ollut tarpeeksi kiinnostunut? 

Vierailija
128/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki sinun mulkkusi ja vetäytyi syrjään nauramaan.

Vierailija
129/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän ei ole osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa tapaamisen jälkeen, niin luultavasti tunteesi vetovoimasta oli yksipuolinen. Ei välttämättä ole muita sulhasia, mutta ei vain napannut. Toki hieman epäkohteliasta roikottaa tuolla tavalla vastaamatta mitään. 

Vierailija
130/130 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et kertonut naiselle että sulla ei ole tavallaan tapana edes tarjota kahvia ja pullaa. Mä oisin tuosta jo kyllä tehnyt päätelmän, etten halua enää tavata. 

Eli miehen ei kannata mennä ollenkaan kahvilaan treffeille.

Eli olisit karsiutunut jo ennen treffejä.

Se on paljon parempi tilanne kuin maksaa, ja sitten tulla ghoustatuksi.

Onko se katkeroitumisen ja yksinäisen loppuelämän arvoinen? Nimittäin eihän sitä koskaan tiedä, vaikka siitä olisikin tullut vaikka pitkä avioliitto. 

Pitkä avioliitto on 0.00001% mahdollisuus kun menee nirson naisen kanssa treffeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi