Miksi treffaamani nainen vetäytyy kun ehdotin nopeasti toisia treffejä?
Tarjosin kahvilassa naiselle kahvit ja pullat, vaikka en tyypillisesti niin toimi, mutta nyt koin välillämme kipinää ja olen koko ajan ollut erittäin kiinnostunut naisesta. Tein selväksi kuka olen, mitä haen ja kyselin ns peruskysymyksiä ilman painostamista ja olettamusta kuin olisimme olleet työhaastattelussa. Vietimme aikaa yhdessä ja kaikki meni hyvin: oli huumoria ja vetovoimaa - kyllä te tiedätte. En sanonut mitään pahaa, mutta nyt en ole kuullut naisesta mitään yli viikkoon. Olinko yksi monista "sulhasista" vai odotanko maltillisesti vielä? M44
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se on. Teit selväksi kuka olet, mitä haet ja teit peruskysymyksiä. Treffikumppanillesi selvisi siinä samalla ettet ole se, mitä hän hakee. Hän hakee toisenlaista kaveria.
En huomannut naisen käytöksessä ja puheissa mitään viitteitä siitä ettei hän pitäisi minusta.
Naiset ovat hyviä vaikuttamaan ystävällisiltä, vaikka heillä olisi oikeasti epämukava olo. Se on turvallisinta, koska ihan asiallisenkin oloiset miehet voivat käyttäytyä arvaamattomasti, jos tuntevat tulevansa torjutuiksi.
Ja ap ei osaa lukea sosiaalisia tilanteita.
Toivottavasti et kertonut naiselle että sulla ei ole tavallaan tapana edes tarjota kahvia ja pullaa. Mä oisin tuosta jo kyllä tehnyt päätelmän, etten halua enää tavata.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et kertonut naiselle että sulla ei ole tavallaan tapana edes tarjota kahvia ja pullaa. Mä oisin tuosta jo kyllä tehnyt päätelmän, etten halua enää tavata.
Näin minäkin olisin. Minulle on ihan sama, että tarjoaako mies vai ei, mutta jos alkaa tekemään diitä numeroa niin juu, ei, hankala tyyppi, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se on. Teit selväksi kuka olet, mitä haet ja teit peruskysymyksiä. Treffikumppanillesi selvisi siinä samalla ettet ole se, mitä hän hakee. Hän hakee toisenlaista kaveria.
En huomannut naisen käytöksessä ja puheissa mitään viitteitä siitä ettei hän pitäisi minusta.
Eikö hän vastaa sun puheluun?
En tiedä mistä puhelusta nyt puhut, mutta olen laittanut tasan kaksi viestiä, jotka nainen on lukenut vastaamatta. Emme ole soitelleet.
Ap kuvitteli, että oli hauskaa ja vetovoimaa, mutta et oikeasti osannut lukea tilannetta. Meidän naisten varsinkin on pakko teeskennellä miesten kansaa ollessamme tekemisissä, varsinkin treffeillä, koska et voi tietää, että onko kyseessä oikeasti normaali ja turvallinen ihminen. Saatat joutua tosi vaikeaan tilanteeseen muuten.
Kipinän tunteminen on yksipuolista tässä sun mielikuvitustreffitarinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä puhelusta nyt puhut, mutta olen laittanut tasan kaksi viestiä, jotka nainen on lukenut vastaamatta. Emme ole soitelleet.
Älä laita enää viestejä, se on jo häiriköintiä! Jos nainen ei viikon sisään vastaa viestiisi siihen ensimmäiseen, niin sitten annat olla. Oikeasti pariin päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen lypsi sinulta vain sen kahvin ja pullan.
Palstan vakioulinaa- Ihanko oikeasti luulette, että nainen lähtee tapaamaan tuiki tuntematonta miestä, joka voi olla potentiaalinen raizzzkaaja, tabbaja tai stalkkeri jonkun pullan ja kahvin hinnalla????
Meinaat, että joku mies lähtisi palstamammaa tapaamaan vain tehdäkseen yllämainittuja. Ovatko nämä t.appajar.aiskaajastalkkerikannibaalimiehet nyt samassa huoneessa kanssasi?👀
Jos puhuit enemmän kun kuuntelit, se oli siinä.
Ekoilla treffeillä ei kerrota mitä sinä haluat, tarvitset ja vaadit.
Jokainen ihmissuhde on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
Mikään ihmissuhde ei ole sanelupolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes laittanut viestiä? Jos olet laittanut eikä vastaa, voit unohtaa jatkon. Korkeintaan toinen viesti varmistamaan ettei edellinen ole jäänyt huomaamatta, mutta jos vastausta ei tule niin selvä homma.
Aioin kysyä samaa. Sanot että et ole kuullut naisesta mitään, mutta oletko itse laittanut hänelle viestiä / yrittänyt ottaa yhteyttä? Jospa hän on odottaakin sitä yhteydenottoa sinulta.
Omaan korvaan kyllä vähän särähti, kun kerroit että treffeillä kyselit häneltä paljon ja olitte kuin työhaastattelussa. Itse en taitaisi haluta treffeillä kokea olevani työhaastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole soittanut ja ehdottanut uutta tapaamista! 🙄
No eitte ole kumpikaan tarpeeksi kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Jos puhuit enemmän kun kuuntelit, se oli siinä.
Ekoilla treffeillä ei kerrota mitä sinä haluat, tarvitset ja vaadit.
Jokainen ihmissuhde on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.
Mikään ihmissuhde ei ole sanelupolitiikkaa.
Mitäs tehdään siinä vaiheessa, kun kumpikin on pelkästään kuuntelemassa, mutta ei sano mitään?👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen lypsi sinulta vain sen kahvin ja pullan.
Palstan vakioulinaa- Ihanko oikeasti luulette, että nainen lähtee tapaamaan tuiki tuntematonta miestä, joka voi olla potentiaalinen raizzzkaaja, tabbaja tai stalkkeri jonkun pullan ja kahvin hinnalla????
Meinaat, että joku mies lähtisi palstamammaa tapaamaan vain tehdäkseen yllämainittuja. Ovatko nämä t.appajar.aiskaajastalkkerikannibaalimiehet nyt samassa huoneessa kanssasi?👀
Palstamammakin on joskus ollut nuori. Sitä kokemusta ei unohda helpolla, jos treffikumppani ei usko ein tarkoittavan ei. Ehkä hän yrittää väkisin, ehkä hän alkaa pyöriä asuntosi liepeillä. Karmivaa kaikki tyynni.
Itseäni seurattiin kadulla viimeksi toissa kesänä, kun en lähtenyt huutelijan matkaan, ja pelottavaahan se oli.
Velamamma 47 v
Ei kannata ap mennä ollenkaan treffeille kahvilaan. Olet ilmeisesti kokematon treffaaja, ja maksamassa vasta oppirahoja. Pyydä ensi kerralla nainen kävelylle.
Vierailija kirjoitti:
Toki on vaikeaa tietää treffiseurasi puolesta Ap, mutta itse odottaisin vielä viikon pari, ennenkuin tekisin johtopäätöksiä.
Kyllä jos kipinää on pidetään tiukkaan yhteyttä.
Vaikuttaa laadukkaalta luxusnaiselta joten sitkeää yritystä päätyyn asti kunnes kuulee sanan ei
Et sinä näe mitään naista uudelleen etkä oo käynyt treffeillä.