Miksi treffaamani nainen vetäytyy kun ehdotin nopeasti toisia treffejä?
Tarjosin kahvilassa naiselle kahvit ja pullat, vaikka en tyypillisesti niin toimi, mutta nyt koin välillämme kipinää ja olen koko ajan ollut erittäin kiinnostunut naisesta. Tein selväksi kuka olen, mitä haen ja kyselin ns peruskysymyksiä ilman painostamista ja olettamusta kuin olisimme olleet työhaastattelussa. Vietimme aikaa yhdessä ja kaikki meni hyvin: oli huumoria ja vetovoimaa - kyllä te tiedätte. En sanonut mitään pahaa, mutta nyt en ole kuullut naisesta mitään yli viikkoon. Olinko yksi monista "sulhasista" vai odotanko maltillisesti vielä? M44
Kommentit (58)
No mihin sanoihin nämä kahvila treffit päättyi? Ollaan yhteyksissä? Katellaan? Kiitos ei kiitos? Soitellaan? Laitellaan viestejä?
Et ole kiinnostava. Takerrut liikaa.
Vierailija kirjoitti:
öö mistä me voidaan tietää? ei mistään
Mammat tietävät kaiken. Ainakin silloin kun miestä haukutaan.
"Se ei rakasta sua". "Se pettää" jne jne jne...
Nainen lypsi sinulta vain sen kahvin ja pullan.
Vierailija kirjoitti:
😭 Olen konkurssissa!
Toki on vaikeaa tietää treffiseurasi puolesta Ap, mutta itse odottaisin vielä viikon pari, ennenkuin tekisin johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
No mihin sanoihin nämä kahvila treffit päättyi? Ollaan yhteyksissä? Katellaan? Kiitos ei kiitos? Soitellaan? Laitellaan viestejä?
En muista tarkkoja sanoja mutta nainen kiitti kahveista ja halasimme lopuksi. Ap
Tässä on joulu tulossa viikon päästä, ehkä on vain kiireinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostunut, valitan.
Miten niin ei ole kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😭 Olen konkurssissa!
Talouteni ei kaadu yksiin treffeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😭 Olen konkurssissa!
Se tappio kertaantuu. Samoin mielipaha naisen ghoustauksesta kertaantuu seuraavilla treffeillä muiden naisten kanssa. Siksi ei kannata tarjota mitään naiselle ensitreffeillä.
Tässä se on. Teit selväksi kuka olet, mitä haet ja teit peruskysymyksiä. Treffikumppanillesi selvisi siinä samalla ettet ole se, mitä hän hakee. Hän hakee toisenlaista kaveria.
Ei siihen aina ole järkevää syytä. Joku ei hänestä natsannut joten mitä jos jatkat matkaa eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😭 Olen konkurssissa!
Se tappio kertaantuu. Samoin mielipaha naisen ghoustauksesta kertaantuu seuraavilla treffeillä muiden naisten kanssa. Siksi ei kannata tarjota mitään naiselle ensitreffeillä.
Luoja auttakoon sitä miestä, jos mulle treffeillä selviää, että se kiukuttelee mulle jonkun/joidenkin edellisten treffien epäonnesta ja hukkaan menneistä kahvirahoista. Sanotaan tälleen nätisti, että treffit loppuu siihen. Pysykööt pentulastikossaan kusemassa sanomalehdille ja jättäkööt naiset rauhaan. Ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki normaalit ihmiset ymmärrämme, miksi olet ja pysyt sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista tarkkoja sanoja mutta nainen kiitti kahveista ja halasimme lopuksi. Ap
No tuo ei merkkaa mitään, et täytys pitää vielä yhteyttä.
Mulla ainakin tuli selväksi että katseeni pysähtyi turhan pitkäksi aikaa naisen rintoihin, tai paremminkin niiden puutteeseen. Ei tullut toisia treffejä.
Oletko edes laittanut viestiä? Jos olet laittanut eikä vastaa, voit unohtaa jatkon. Korkeintaan toinen viesti varmistamaan ettei edellinen ole jäänyt huomaamatta, mutta jos vastausta ei tule niin selvä homma.
öö mistä me voidaan tietää? ei mistään