Jäin juuri työttömäksi
Kauan menee ennen kuin työkkäri ottaa yhteyttä. Yritin tehdä ilmoitusta työvoiman sivuilla mutta ne ei hyväksy mitään inputtia.
Kommentit (11)
Ensin täyttelet sieltä työmarkkinatorilta ilmoituksen ja sitten odottelet.
Pohjois-pohjanmaalla ehkä ekaa kertaa kontaktointi tapahtuu suht nopeaa esim 1kk sisään mutta jos haluaa päivittää työllisyyssuunnitelman voi mennä 4kk ilman yhteydenottoa, eli kuulee kerran vuodessa "omavalmentajasta" ehkä kaksi kertaa jos onnistuu.
Täällä hommaa hoitaa pöhinälafka Business Oulu, heillä on rahaa kaikkiin seminaareihin ja käsien heilutuksiin mutta työllisyyspalveluihin ei vaikka muuta väittävät.
Kannattaa soittaa asap. Sinut merkataan työttömäksi odottamaan omavastuuaikaa vasta, kun tietosi löytyy kirjattuna ja virkailija sen tsekannut!
Älä palkää et tule olemaan yksin, työttömien armeija jatkaa kasvamistaan.
Ensimmäisen kerran jälkeen kun on otettu yhteyttä sen jälkeen yleensä 3-4kk välein sieltä soitellaan.
Jaaha. Vai ei työnteko kiinnosta.
T: Työnantaja.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran jälkeen kun on otettu yhteyttä sen jälkeen yleensä 3-4kk välein sieltä soitellaan.
Minulle soitetaan joka kuukausi.
Mulla olisi hommia. Muutama tunti viikossa nollasopimuksella. Palkka 10,20e/h.
Oma Auto oltava ja valmis tulemaan töihin tunnin varoitusajalla. Työkohteet sijaitsevat vaihtelevasti Kymenlaakso/Uusimaa alueella.
Työhön vaaditaan vähintään 5 vuoden kokemusta. Tervetuloa nuorekkaaseen tiimiimme.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi hommia. Muutama tunti viikossa nollasopimuksella. Palkka 10,20e/h.
Oma Auto oltava ja valmis tulemaan töihin tunnin varoitusajalla. Työkohteet sijaitsevat vaihtelevasti Kymenlaakso/Uusimaa alueella.
Työhön vaaditaan vähintään 5 vuoden kokemusta. Tervetuloa nuorekkaaseen tiimiimme.
Ei autoa. Näön takia ajokielto. ikä 61 v. 13 v työttömänä näitä paria tukisuhdetta lukuunottamatta. Asun Jyväskylän pohjoispuolella. Pääsenkö bussilla sinne tarpeeksi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha. Vai ei työnteko kiinnosta.
T: Työnantaja.
Ime isääs.
Soita neuvoja, jos et saa asioita hoidettua netissä. Työttömänä pitää pysyä tarkkana asioinnin kanssa, jottei tule taloudellisia menetyksiä.