Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi treffaamani nainen vetäytyy kun ehdotin nopeasti toisia treffejä?

Vierailija
17.12.2025 |

Tarjosin kahvilassa naiselle kahvit ja pullat, vaikka en tyypillisesti niin toimi, mutta nyt koin välillämme kipinää ja olen koko ajan ollut erittäin kiinnostunut naisesta. Tein selväksi kuka olen, mitä haen ja kyselin ns peruskysymyksiä ilman painostamista ja olettamusta kuin olisimme olleet työhaastattelussa. Vietimme aikaa yhdessä ja kaikki meni hyvin: oli huumoria ja vetovoimaa - kyllä te tiedätte. En sanonut mitään pahaa, mutta nyt en ole kuullut naisesta mitään yli viikkoon. Olinko yksi monista "sulhasista" vai odotanko maltillisesti vielä? M44

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et kertonut naiselle että sulla ei ole tavallaan tapana edes tarjota kahvia ja pullaa. Mä oisin tuosta jo kyllä tehnyt päätelmän, etten halua enää tavata. 

Eli miehen ei kannata mennä ollenkaan kahvilaan treffeille.

Vierailija
62/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan naisen kirjoittama aloitus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen lypsi sinulta vain sen kahvin ja pullan.

😭 Olen konkurssissa!

Se tappio kertaantuu. Samoin mielipaha naisen ghoustauksesta kertaantuu seuraavilla treffeillä muiden naisten kanssa. Siksi ei kannata tarjota mitään naiselle ensitreffeillä.

Luoja auttakoon sitä miestä, jos mulle treffeillä selviää, että se kiukuttelee mulle jonkun/joidenkin edellisten treffien epäonnesta ja hukkaan menneistä kahvirahoista. Sanotaan tälleen nätisti, että treffit loppuu siihen. Pysykööt pentulastikossaan kusemassa sanomalehdille ja jättäkööt naiset rauhaan. Ikuisesti. 

Syyllisyys miehen rahojen lypsystä saa sinut r

😂😂😂😂😂 Miehen logiikkaa, osa 4 565 475 6854 😂😂😂😂 Jos mies haluaa tarjota naiselle kahvit, naiselle pitäisi tulla siitä syyllisyyden tunne???? Kuinka yksinkertainen voi joku olla???😂😂😂

Vierailija
64/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen lypsi sinulta vain sen kahvin ja pullan.

😭 Olen konkurssissa!

Se tappio kertaantuu. Samoin mielipaha naisen ghoustauksesta kertaantuu seuraavilla treffeillä muiden naisten kanssa. Siksi ei kannata tarjota mitään naiselle ensitreffeillä.

Luitko ap:n aloitusta? Kertauksena: Tarjosin kahvilassa naiselle kahvit ja pullat, vaikka en tyypillisesti niin toimi.. 

Vierailija
65/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nainen ja oli naisen kanssa treffeillä. Lähdetään siitä. 

Vierailija
66/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on vielä nilellä. 

Vierailija
67/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on selkeä pihtari.

Vierailija
68/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet laittanut hänelle viestin tai kokeillut soittaa niin säästä nyt itsesi ainakin lisänöyryytykseltä äläkä enää laita toista viestiä tai soita. Pitää aina lähteä siitä, että tapaillaan tiedostavaa ihmistä ja jos vastausta ei tule niin sekin on vastaus, ei ehkä sellainen mitä toivot, mutta kunnioita sitä.

Vierailija
69/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei, miksi ei??

Siksi ettet ole kiinnostava, kiva, viehättävä, rento, fiksu, komea, huumorintajuinen.

Ihmettelysi kertoo sinusta kaiken oleellisen. Eikö niin, että mielestäsi sun pitäisi "kelvata"?

Vierailija
70/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se on. Teit selväksi kuka olet, mitä haet ja teit peruskysymyksiä. Treffikumppanillesi selvisi siinä samalla ettet ole se, mitä hän hakee. Hän hakee toisenlaista kaveria. 

En huomannut naisen käytöksessä ja puheissa mitään viitteitä siitä ettei hän pitäisi minusta. 

Naiset ovat hyviä vaikuttamaan ystävällisiltä, vaikka heillä olisi oikeasti epämukava olo. Se on turvallisinta, koska ihan asiallisenkin oloiset miehet voivat käyttäytyä arvaamattomasti, jos tuntevat tulevansa torjutuiksi.

Kai ystävällisyys on se peruskäytös kaikissa kohtaamisissa. Ei tarvita pelkoa motiiviksi. 

Mutta apn ongelmaan: eikö treffinainen ole vastannut mitään? Se on kyllä huono merkki. Tietysti viestisi on voinut jotenkin "hukkua", mutta se on epätodennäköistä. Hänellä on joka tapauksessa puhelinnumerosi. Omituista tässä on, ettei hän vastaa mitään. Jos asia olisi hänen puoleltaan selvä sillä tavalla, ettei hän haluaisi ollenkaan tavata, hänen olisi helppo laittaa viesti, ettei halua enää nähdä. Mutta vastaamattomuus on yhtälailla kielteistä, jopa kielteisempää, koska hän ei välitä siitä, että apsta tuntuu kurjalta. Onko naisen oma elämäntilanne varmasti sellainen, että hän on vapaa tapailemaan. 

Vierailija
71/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäs tehdään siinä vaiheessa, kun kumpikin on pelkästään kuuntelemassa, mutta ei sano mitään?👀" 

Pyritään kahdensuuntaiseen kommunikointiin. 

Vierailija
72/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset kuten sinä ovat jo nähneet elämää. Eivät tuhlaa aikaa turhiin suhteisiin. 

Ja tietty on mahdollista että olit liian vanha.

Ainakin olet selvä tiukkapipo. Pidät naisia kauppatavarana, jonka saa pullan hinnalla.

Vierailija
73/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entistä vakuuttuneempi, ettei kahvilaan kannata lähteä treffeille ikinä. Nainen kyllä ottaa miehen tarjoilun vastaan, mutta sen jälkeen ghoustaa miehen. Kannattaa lähteä vain kävelytreffeille johonkin lähelle. 

Vierailija
74/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et kertonut naiselle että sulla ei ole tavallaan tapana edes tarjota kahvia ja pullaa. Mä oisin tuosta jo kyllä tehnyt päätelmän, etten halua enää tavata. 

Eli miehen ei kannata mennä ollenkaan kahvilaan treffeille.

Eli olisit karsiutunut jo ennen treffejä.

Vierailija
75/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen entistä vakuuttuneempi, ettei kahvilaan kannata lähteä treffeille ikinä. Nainen kyllä ottaa miehen tarjoilun vastaan, mutta sen jälkeen ghoustaa miehen. Kannattaa lähteä vain kävelytreffeille johonkin lähelle. 

Katkeroitumisprosessi on jo edennyt aika pitkälle. Mutta vähän toivoa, ehkä katteetonta, vähän on olemassa?

Vierailija
76/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin ja pullan hinnalla et p*llua saa, valitan.

Vierailija
77/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se on. Teit selväksi kuka olet, mitä haet ja teit peruskysymyksiä. Treffikumppanillesi selvisi siinä samalla ettet ole se, mitä hän hakee. Hän hakee toisenlaista kaveria. 

No hyvä että se tuli heti selväksi, mutta olisihan tuo reilua kertoa. 

Vierailija
78/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hyvältä, mutta et kerro mitään mitä mieltä nainen itse oli. Sinulta puuttuu empatia ajatella miltä naisesta tuntuu. Kyllä minulle on nainen ihan itse sanonut että haluaa tavata uudestaan. M40

Vierailija
79/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on on ihan mahdotonta tietää vastausta. Mitä vain on voinut tapahtua, puhelin rikki, jäänyt auton alle tai yksinkertaisesti joku toinen ollut sittenkin kiinnostavampi. Ehkä et tehnyt mitään väärin, vaan jäit nyt vain hyväksi kakkoseksi. 

Vierailija
80/130 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Minäkin olen entistä vakuuttuneempi, ettei sinun kannata lähteä treffeille ikinä. Minkäänlaisille treffeille. Noin pihiä ihmistä ei kukaan siedä kuitenkaan niin kauaa, että siitä mitään suhdetta syntyisi,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi