Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 175 cm pitkä mies koskaan löytää naista parisuhteeseen?

Vierailija
16.12.2025 |

Ihan mikä vain kysely kun on naisille miehen pituudesta niin vastaus on että mies ei voi olla liian pitkä.

Toivotonhan tämä tilanne on 175 cm pitkänä miehenä. Toisena päivänä olen valmis ajamaan ensimmäisen vastaantulevan rekan alle mutta asia unohtuu kun löytää mielekästä tekemistä.

Ja pliis älkää vanhukset tulko kommentoimaan miten löysitte kalevinne 70-luvulla. Minä olen alle 40-vuotias mies.

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko deittipalstojen naisten miestoive aina vähintään 185cm? Tarkoittaa että lyhyemmät naiset eivät ole jääneet ilman miestä, vaan nämä hongankolistajat jotka tarvitsevat pitkän miehen etteivät itse näyttäisi kirahvilta. Siinä selitys.

In real life joku 170cm on ihan hyvä mitta miehelle. Se luonne ja miten huoliteltu on jne ratkaisee. Jos parta, oli pitkä tai pätkä, se pitää olla siisti! Hirveen näköisiä monet parta ja tukka rehottaa, halutaan näyttää mahdollisimman vastenmieliseltä?

Vierailija
42/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuspää miehet saa ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman poikani hyvä kaveri, siis 18v ikäinen, on nyt jo vuoden verran seurustellut saman tytön kanssa. Ko. kaveri on 165cm pitkä. Oikein onnelliselta vaikuttaa, olen tuon tytönkin muutaman kerran ohimennen tavannut, oikein nätti ja kiva tyttö. Et oisko ap sun ongelma sit kuitenkin jossain muualla kuin pituudessa?

Vierailija
44/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää bodata itsesi vähintään 100-kiloiseksi, jotta nainen kiinnostuisi. Lyhyt ja laiha mies on huono yhdistelmä naismarkkinoilla.

Painoa on kyllä 96 kiloa ja salitulokset on kunnossa. Penkkipunnerrus 120 kiloa. Mutta kaikki ylimääräinen kertyy vyötärölle joten laihduttaahan sitä pitäisi.

ap

Ap, mitä jos lukisit vähän kirjoja ja sanomalehtiäkin, voisit häikäistä sivistyksellä ja/tai tiedoillasi?

Vierailija
45/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kyllä ongelmia ihan muussa, kun pituudessa. Ei kukaan nainen halua masentunutta miestä. Hanki apua mielenterveysongelmiisi. 

Ei voi hankkia, kun kaikki kirjataan Kantaan, josta sitten tiedot leviävät uteliaiden nuuskijoiden toimesta. Sitten pidetään hulluna. Parempi vain purra hammasta ja yrittää edes jotain, että saisi naisen.

Vierailija
46/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran ihastunut yhteen miespuoliseen kääpiöön. Se on se positiivinen elämänasenne, hyvä itsetunto ja hyvät käytöstavat mikä ratkaisee. Pituudella ei ole väliä - muuta kuin erittäin pinnallisille ja epävarmoille naisille.

Vierailija
47/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin jäi monet kymmenet treffit käymättä. Naisilla oli aina hakukriteereissä alarajana joko 175 tai 180 cm  vaikka ilmoittivat omaksi pituudekseen jotain 160-170 cm:n väliltä. Koska olen 172 tai 173 cm, kysyin hyvin alkuvaiheessa onko tämä ongelma. Joka ikinen kerta oli. Lopulta uskoin että nettideittailu ei ikinä tule johtamaan yhtään mihinkään, joten lopetin sen noin 10 vuoden jälkeen. Tämä tapahtui ennen Tinderiä, tuskin on meno sittemmin yhtään fiksummaksi muuttunut.

Sinun olisi pitänyt pyöristää pituus profiilissa 175cm. 2 cm eroa ei tavatessa huomaa.

Vierailija
48/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim pariskuntana 160cm nainen & 175cm mies. Siinähän on jo pituuseroa 15 senttiä. :) Mikä on siis ongelma?

Vierailija
49/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää heti tällaiset yleistäjät: "Ihan mikä vain kysely kun on" niin naiset aina sitä ja tätä. Jos tuo olisi totta, niin kadulla ei näkisi koskaan pituisiasi miehiä naisen seurassa! Tottakai on paljon naisia, jotka pitävät pitkistä miehistä, mutta haluaisitko sen luonteista naista muutenkaan?

175 cm mies olisi omaan makuuni ihanne, mutta ei puolisoa valita pituuden perusteella, vaan oikeastaan kaiken muun. 

Vierailija
50/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim pariskuntana 160cm nainen & 175cm mies. Siinähän on jo pituuseroa 15 senttiä. :) Mikä on siis ongelma?

Lapsista tulee liian lyhyitä.

Vierailija
51/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko deittipalstojen naisten miestoive aina vähintään 185cm? Tarkoittaa että lyhyemmät naiset eivät ole jääneet ilman miestä, vaan nämä hongankolistajat jotka tarvitsevat pitkän miehen etteivät itse näyttäisi kirahvilta. Siinä selitys.

In real life joku 170cm on ihan hyvä mitta miehelle. Se luonne ja miten huoliteltu on jne ratkaisee. Jos parta, oli pitkä tai pätkä, se pitää olla siisti! Hirveen näköisiä monet parta ja tukka rehottaa, halutaan näyttää mahdollisimman vastenmieliseltä?

Lyhyillä naisilla yleensä onkin ne 190+ cm pitkät miehet. 

Vierailija
52/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiinä ja hiinä. Itse olen olen 177 cm ja nainen löytyi, mutta siitä on jo aikaa. Ehkä kriteerit ovat kiristyneet. Chanssit lienevät paremmat jos katselet itseäsi selvästi lyhyempiä naisia. 

Vierailija
53/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.

Vierailija
54/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsista tulee liian lyhyitä.

"Liian lyhyitä"? 😅 Anteeksi mitä? Miesystävälläni on tuon pituiset vanhemmat (isänsä ei edes 175), ja hän on itse 185cm.

Itse olen 173cm ja toinen tyttäreni on 160cm, eikä siitä enää kasva.

Monet asiat tuohon vaikuttaa.

Vierailija
55/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi olla liian pitkä. Parimetrinen mies näyttää typerältä ja sellaiset deittailu olisi todella hankalaa. En edes tiedä minkä mittainen tapailemani mies on, luulisin että 170 cm suunnilleen, ehkä vähemmänkin kun ei ole paljon minua pidempi. 

Aika harvassa on parimetriset miessinkut, ellei ole luonnevikainen.

Pitkä mies voi olla liian tyhmä.

Vierailija
56/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololoo. 

175cm ei ole erityisen lyhyt edes. Koita seuraavassa provossa ottaa 10cm pois pituudesta. 

Jos miehet vähitellen oppisi että syy siihen ettei vastakkaisen sukupuolen kanssa tärppää on vain harvoin mikään ulkoinen seikka. Kyllä se syy löytyy 99,9% varmuudella korvien välistä. Tyypillistä miehille ulkoistaa tämmöinenkin asia muiden syyksi/tehtäväksi. Ottakaa itse vastuuta itsestänne ja omasta onnellisuudestanne. Mitä juuri sinä tuot parisuhteeseen? 100kg mieslapsen eli pelkän kivireen naiselle kiskottavaksi läpi harmaan arjen? Entä jos olisitkin se tasavertainen elämänkumppani jonka kanssa harmaa arkikin on siedettävää. Itseään voi kehittää, lue enemmän, seuraa maailman tapahtumia, kehitä omia ajatuksia ja keskustele niistä sekä kuuntele partnerin (tai potentiaalisen partnerin) ajatuksia. Tee itsestäsi vastakkaisen sukupuolen silmissä haluttava. Tulet huomaamaan että seikat joiden halusit uskoa olevan syy parityomuuteen olivat pelkkiä tekosyitä. 

Vierailija
57/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. 

Vierailija
58/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama miljoona pankkitilillä kummasti poistaa pituusrajoitteita

Vierailija
59/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ilmaisen seksuaalisen hyväksikäytön ja emotionaalisen parasitoinnin suhteeseen? Jaa-a, voi olla että mahdollisuudet ovat aika heikot tai joudut ainakin pariutumaan roimasti sosiaaliluokassa alaspäin. 

Saman sosiaaliluokan nainen kun ei ole samalla tasolla miehen kanssa vaan mies on alhaisten vaistojensa vuoksi aina alempana, tämän vuoksi miehen on pariuduttava reippaasti alas päin saadakseen jotakin pysyvää. Miehen tasolla olevalla naisella ei ole mitään syytä olla "parisuhteessa" eli s eksiorjuudessa mieheen. :(

Vierailija
60/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan haittaa kunhan mies vaan on minua pidempi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän