Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 175 cm pitkä mies koskaan löytää naista parisuhteeseen?

Vierailija
16.12.2025 |

Ihan mikä vain kysely kun on naisille miehen pituudesta niin vastaus on että mies ei voi olla liian pitkä.

Toivotonhan tämä tilanne on 175 cm pitkänä miehenä. Toisena päivänä olen valmis ajamaan ensimmäisen vastaantulevan rekan alle mutta asia unohtuu kun löytää mielekästä tekemistä.

Ja pliis älkää vanhukset tulko kommentoimaan miten löysitte kalevinne 70-luvulla. Minä olen alle 40-vuotias mies.

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siikajoen kuuluisa Markus, taitaa olla myös lyhyehkö, tokaisi muutama vuosi sitten että tyttöystävä löysi Lapista "Jounin" joka oli 172 (suurinpiirtein). No vitsinä Markus tämän laukoi, ei ollut katkera, mutta pointti oli että tyttis löysi "paljon pidemmän" joka ei pitkä ollut sekään :D

Vierailija
22/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 165cm ja seurustellut kaksi kertaa vakavasti 175cm ja alle mittaisten miehien kanssa. Menin kyllä naimisiin 185cm miehen kanssa, mutta ei se hänen pituutensa siihen syynä ollut.

Myös parhaiden ystävieni miehet ovat suht.lyhyitä.

Mutta jos on alle 170cm, niin sitten alkaa varmaan olla jo melkoisen hankalaa.

Teidänlaisia on palsta täynnä. Aina jokunen eksä on ollut alle 180cm, jotta voitte valkopestä itsenne pinnallisuudesta. Se lopullinen valinta on kuitenkin sitten 185cm+.

Valitsin hänet, koska hän on hauska ja ihana ja komea ja fiksu ja kunnianhimoinen. Nuo exäni alle 175cm olivat muuten vaan perseestä ja siksi en mennyt heidän kanssaan naimisiin, vaan erottiin. Pituus ei liittynyt mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaista ole koskaan maailmanhistorian aikana tapahtunut.

Hukkapätkät ovat aina jääneet ilman naisia.

Vierailija
24/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita keskittyä huomattavan lyhyisiin naisiin, pitkään sinulla ei taida olla mahdollisuuksia.

Olen 152cm pituinen nainen ja tykkään lyhyemmän puoleisista miehistä, liian pitkän kanssa on ikävää halailla yms. Mutta AP pysyköön kaukana musta, hänen ongelmansa on korvien välissä, ei kiinnosta.

Vierailija
25/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua kartetaan käsittämättömän huonon itsetunnon takia.

Ilmeisesti sitä siivittää vielä poikkeuksellinen tyhmyys. 

Hieman ympärillesi katsomalla huomaisit, että parisuhteita on kaiken kokoisilla. 

175 cm ei edes ole kuin muutaman sentin alle keskiarvon. 

Joojoo mutta naisten minimipituusvaatimus on aina keskipituus +5cm, joskus joka +10 cm.

Ihan takuulla jos suomalaisten miesten keskipituus olisi 2m, niin tinderi olisi täynnä naisia joitten profiilissa lukisi alle 210cm k ä ä p i ö t älkää vaivautuko.

Vierailija
26/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Syy ei kyllä ole pituudessa vaan siinä että naukuu asiaa vauvapalstalla

Vierailija
27/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää bodata itsesi vähintään 100-kiloiseksi, jotta nainen kiinnostuisi. Lyhyt ja laiha mies on huono yhdistelmä naismarkkinoilla.

Vierailija
28/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 170cm ja aina löytäny naisen. Pituus ei siis ole sun ongelma

Pituudella ei ole mitään väliä. Raha on naisille kaikkein tärkeintä. #Hjallis

Toki monelle naiselle on näin. Mutta se ei tarkoita että se 5-7 tonnii kuussa aallon dippa inssi olisi jotain haluttua, vaan vaaditaan vähintään 20 miljoonaan omaisuus että tuollainen nainen kertoisi edes kellonajan. 

Katso esim sofia belorf. Vanha rupsahtanut jackson naama, ja sekin sai 100milj+ miehen. Tuosta voi sitten päätellä mitä vaatisi nuori ja kaunis golddiggeri muija.

Vierailija
29/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää bodata itsesi vähintään 100-kiloiseksi, jotta nainen kiinnostuisi. Lyhyt ja laiha mies on huono yhdistelmä naismarkkinoilla.

Painoa on kyllä 96 kiloa ja salitulokset on kunnossa. Penkkipunnerrus 120 kiloa. Mutta kaikki ylimääräinen kertyy vyötärölle joten laihduttaahan sitä pitäisi.

ap

Vierailija
30/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla liian pitkä. Parimetrinen mies näyttää typerältä ja sellaiset deittailu olisi todella hankalaa. En edes tiedä minkä mittainen tapailemani mies on, luulisin että 170 cm suunnilleen, ehkä vähemmänkin kun ei ole paljon minua pidempi. 

Vierailija
31/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pituus selvästi korreloi itsetunnon kansss, monta kertaa nähty tämä.

Vierailija
32/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 165cm ja seurustellut kaksi kertaa vakavasti 175cm ja alle mittaisten miehien kanssa. Menin kyllä naimisiin 185cm miehen kanssa, mutta ei se hänen pituutensa siihen syynä ollut.

Teidänlaisia on palsta täynnä. Aina jokunen eksä on ollut alle 180cm, jotta voitte valkopestä itsenne pinnallisuudesta. Se lopullinen valinta on kuitenkin sitten 185cm+.

Valitsin hänet, koska hän on hauska ja ihana ja komea ja fiksu ja kunnianhimoinen. Nuo exäni alle 175cm olivat muuten vaan perseestä ja siksi en mennyt heidän kanssaan naimisiin, vaan erottiin. Pituus ei liittynyt mihinkään.

Tää on just tota että naiset liittävät lyhyeen mieheen kaikenlaisia muitakin negatiivisiä piirteitä. 175cm = ruma napoleon kompleksinen mulkku 185cm = komistus joka tietää mitä haluaa, vaikka naama ja käytös olisivat täysin samoja.

Vierailija
33/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi olla liian pitkä. Parimetrinen mies näyttää typerältä ja sellaiset deittailu olisi todella hankalaa. En edes tiedä minkä mittainen tapailemani mies on, luulisin että 170 cm suunnilleen, ehkä vähemmänkin kun ei ole paljon minua pidempi. 

Aika harvassa on parimetriset miessinkut, ellei ole luonnevikainen.

Vierailija
34/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on just tota e

Höpöhöpö. Mieheni on tosi kiltti. Niin minulle, kuin muillekin. Lyhin exäni taas pahoinpiteli minua fyysisesti ja toiseksi lyhin henkisesti. 

Vierailija
35/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsasta lyhyitä miehiä heidän käytöksen vuoksi. Minulla ei ole yhtään huonoa kokemusta pitkästä miehestä, mutta olen monta kertaa nähnyt miten huonosti lyhyt mies kohtelee vielä lyhyempää naistaan. 

Vierailija
36/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin jäi monet kymmenet treffit käymättä. Naisilla oli aina hakukriteereissä alarajana joko 175 tai 180 cm  vaikka ilmoittivat omaksi pituudekseen jotain 160-170 cm:n väliltä. Koska olen 172 tai 173 cm, kysyin hyvin alkuvaiheessa onko tämä ongelma. Joka ikinen kerta oli. Lopulta uskoin että nettideittailu ei ikinä tule johtamaan yhtään mihinkään, joten lopetin sen noin 10 vuoden jälkeen. Tämä tapahtui ennen Tinderiä, tuskin on meno sittemmin yhtään fiksummaksi muuttunut.

Vierailija
37/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Eksäni taisi olla 172cm ja itse olen saman pituinen. Nykyäänkin hän on naimisissa pitkän naisen kanssa. Tiedän myös n. 164cm miehen, jolla vientiä riittää. 

Jos pääset itse yli siitä asennevammasta, että miehen pitää olla naista päätä pidempi, ongelmaa ei ole. Tai sitten syy siihen ettet löydä naista on jossain muualla kuin pituudessa, ja se voikin olla hankalampi tapaus. 

Vierailija
38/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa on parimetriset miessinkut, ellei ole luonnevikainen.

Parikin on yrittänyt vongata, mutta lähtökohtaisesti ei kiinnosta. Ei yhdellekään  naiselle miehen pituus ole kiinnostavin asia. 

Vierailija
39/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa. Lopullinen valinta on 168 cm. Ex on 174 cm.

Vierailija
40/167 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on ap:n pään sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi