Voiko 175 cm pitkä mies koskaan löytää naista parisuhteeseen?
Ihan mikä vain kysely kun on naisille miehen pituudesta niin vastaus on että mies ei voi olla liian pitkä.
Toivotonhan tämä tilanne on 175 cm pitkänä miehenä. Toisena päivänä olen valmis ajamaan ensimmäisen vastaantulevan rekan alle mutta asia unohtuu kun löytää mielekästä tekemistä.
Ja pliis älkää vanhukset tulko kommentoimaan miten löysitte kalevinne 70-luvulla. Minä olen alle 40-vuotias mies.
Kommentit (148)
Koita keskittyä huomattavan lyhyisiin naisiin, pitkään sinulla ei taida olla mahdollisuuksia.
Minä löysin mieheni muutama vuosi sitten. Hän on 165 cm.
Oon 170cm ja aina löytäny naisen. Pituus ei siis ole sun ongelma
Ei kiinnosta pitkä mies. N. 170 cm on hyvä. Mä en ole pitkä.
Olen 165cm ja seurustellut kaksi kertaa vakavasti 175cm ja alle mittaisten miehien kanssa. Menin kyllä naimisiin 185cm miehen kanssa, mutta ei se hänen pituutensa siihen syynä ollut.
Myös parhaiden ystävieni miehet ovat suht.lyhyitä.
Mutta jos on alle 170cm, niin sitten alkaa varmaan olla jo melkoisen hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin mieheni muutama vuosi sitten. Hän on 165 cm.
Oletko lapseton, mt-ongelmaton, 20v missin näköinen? Muuten sitä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Koita keskittyä huomattavan lyhyisiin naisiin, pitkään sinulla ei taida olla mahdollisuuksia.
Väärä neuvo. Tiedän useita pitkiä nuoria naisia joilla on itseään lyhyempi mies.
KUMPPANIA EI VALITA PITUUDEN PERUSTEELLA.
Lyhyttä vartta voi yrittää kompensoida miellyttävällä ja hauskalla persoonalla. Tiedän lyhytkasvuisen miehen, joka onnistui parikin naista saamaan elämänsä aikana vain olemalla niin hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä neuvo. Tiedän useita pitkiä nuoria naisia joilla on itseään lyhyempi mies.
KUMPPANIA EI VALITA PITUUDEN PERUSTEELLA.
Eipä :D Missä ihmeen tynnyrissä olet kasvanut? Terveisin nainen, joka ei kertakaikkiaan pystyisi seurustelemaan lyhyen miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Olen 165cm ja seurustellut kaksi kertaa vakavasti 175cm ja alle mittaisten miehien kanssa. Menin kyllä naimisiin 185cm miehen kanssa, mutta ei se hänen pituutensa siihen syynä ollut.
Myös parhaiden ystävieni miehet ovat suht.lyhyitä.
Mutta jos on alle 170cm, niin sitten alkaa varmaan olla jo melkoisen hankalaa.
Teidänlaisia on palsta täynnä. Aina jokunen eksä on ollut alle 180cm, jotta voitte valkopestä itsenne pinnallisuudesta. Se lopullinen valinta on kuitenkin sitten 185cm+.
Sinulla on kyllä ongelmia ihan muussa, kun pituudessa. Ei kukaan nainen halua masentunutta miestä. Hanki apua mielenterveysongelmiisi.
Sinua kartetaan käsittämättömän huonon itsetunnon takia.
Ilmeisesti sitä siivittää vielä poikkeuksellinen tyhmyys.
Hieman ympärillesi katsomalla huomaisit, että parisuhteita on kaiken kokoisilla.
175 cm ei edes ole kuin muutaman sentin alle keskiarvon.
Vierailija kirjoitti:
Oon 170cm ja aina löytäny naisen. Pituus ei siis ole sun ongelma
Pituudella ei ole mitään väliä. Raha on naisille kaikkein tärkeintä. #Hjallis
Vierailija kirjoitti:
Lyhyttä vartta voi yrittää kompensoida miellyttävällä ja hauskalla persoonalla. Tiedän lyhytkasvuisen miehen, joka onnistui parikin naista saamaan elämänsä aikana vain olemalla niin hyvä tyyppi.
Käytännössähän tämä ei koskaan toimi koska nainen häipyy heti jos ulkonäkö ei miellytä.
Ap:n ainoa ratkaisu on muuttaa maahan missä miesten keskipituus on alle 170cm. Siellä 175cm mies on kuin 185cm täällä. Plus ulkkarieksoottisuus ja miljonääri verrattuna paikallisiin miehiin.
Deittipalstoilta ei voi löytää naista noin lyhyt mies. Naisilla on aina minimivaatimus vähintään 180cm. Irl on ainoa mahdollisuus saada nainen.
Jos olet älykäs ja hauskannäköinen, ei mitään ongelmaa.
T. Nainen
Käytännössä vain jos voitat pidemmän tappelussa näyttävällä paikalla kuten ravintolan tanssilattialla valojen välkeessä.
Ainoa keino. Silloin nainen tajuaa että oho, haenkin turvaa tuolta, se on voimakkaampi kuin voimakkaalta näyttävä pitkämies. Kun nainen pääsee syliisi, niin hän tuntee olonsa turvaliseksi.
Sun asenne on vaan niin perseestä, että kohta sulla on suolitukos. Enemmän ku sun lyhyys, mua ärsyttää sun luonne vaikken oo sua ikinä tavannutkaan.
"Vanhukset.." just joo mitä dissausta. Mee vaikka kiven alle piiloon.
Se on mahdotonta, joten lopeta haaveilu. Sen sijaan esimerkiksi minä 174cm mies olen löytänyt naisia parisuhteisiin ongelmitta. Tämä on sentti-peliä, sinulla kävi vaan huono tuuri.