Paras meikkituotteesi?
Löytyykö meikkien seasta jotain ehdotonta lempparia? Tai jotain tuttua ja turvallista tuotetta, jota tulee ostettua yhä uudelleen?
Aloitan: Essence:n ripsiväri, Lash Princess. Yllättävän hyvä halpamerkiksi!
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että tuotteissa hinta ei aina korreloi laadun kanssa. Ja olen alkanut sen myötä miettiä mihin haluan meikeissä ja ihonhoidossa panostaa. Suurena apuna tässä ovat olleet blogit, joissa avataan kosmetiikan toimintamekanismeja ja ainesosaluetteloiden taustoja. Moni hintava ja ylellisesti pakattu tuote jää nykyään kauppaan, jos sen ainesosat eivät ole luonnollisia tai oikeasti hoitavia. Sen sijaan olen löytänyt useita edullisia tuotteita, joissa on loistava koostumus. Miksi maksaisin esim. 50 e ripsiväristä, jos saan reilun kympin tuotteella haluamani lopputuloksen?
VINKKAATKO HIUKAN MUILLEKIN NOITA BOGEJASI? KIITOS.
Karkkipäivä on suosikkini. https://karkkipaivablogi.com
Vierailija kirjoitti:
Guerlain Terracotta-aurinkopuuteri. On vaan niin hyvän sävyinen mun vaalealle iholle( sävy 02), levittyy hyvin ja näyttää myös hyvältä luomivärinä. Meinasin vaan pyörtyä kun Sokoksella maksoi nyt melkein 70 e! Eli saa vinkata budjettiystävällisempiä aurinkopuutereita.
Tilaa ranskan sheporalta,reilu 40e ja samalla voi katsoa muita laatutuotteita,siellä on nyt vaikka mitä alennuksia. Toimitus alle kympin suomeen,toimitusaika pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että tuotteissa hinta ei aina korreloi laadun kanssa. Ja olen alkanut sen myötä miettiä mihin haluan meikeissä ja ihonhoidossa panostaa. Suurena apuna tässä ovat olleet blogit, joissa avataan kosmetiikan toimintamekanismeja ja ainesosaluetteloiden taustoja. Moni hintava ja ylellisesti pakattu tuote jää nykyään kauppaan, jos sen ainesosat eivät ole luonnollisia tai oikeasti hoitavia. Sen sijaan olen löytänyt useita edullisia tuotteita, joissa on loistava koostumus. Miksi maksaisin esim. 50 e ripsiväristä, jos saan reilun kympin tuotteella haluamani lopputuloksen?
Ikisuosikkejani ovat:
Maybelline Sky High-ripsiväri
Kiko Milano Smart Fusion-huulipunat (erityisesti sävy 405; ihana harmaaseen taittava roosa, antaa luonnollisen lopputuloksen joka käy kaikkiin tilanteisiin)
Maybelline Fit Me-puuteri
Lumene Glow Drops - korostustipat
Elf Putty Blush sävyssä Turks and Caicos - tosi
Hyvä jos sinulle edullinen ripsiväri toimii. Minulla on hyvin herkät silmät ja olen jo luopunut luomiväreistä aikoja sitten. Ripsiväriin panostan ja jos samalla saan hoitavan kuin myös näyttää hyvältä eikä ärsytä silmiä olen ok maksamaan korkean hinnan,varsinkin kun se on ainoa silmämeikkituote mitä käytän. Aloitin meikkaamisen n 15v ja nyt lähemmäs 60v on valtavasti kokemusta meikeistä ja ihonhoidosta. Näissä molemmissa on tehty valtavia edistysaskeleita vuosien mittaan.
Nokkosen lehdet kasvonaamiona, kyllä polttelee, zaamari sentään🤔
Vierailija kirjoitti:
Guerlain Terracotta-aurinkopuuteri. On vaan niin hyvän sävyinen mun vaalealle iholle( sävy 02), levittyy hyvin ja näyttää myös hyvältä luomivärinä. Meinasin vaan pyörtyä kun Sokoksella maksoi nyt melkein 70 e! Eli saa vinkata budjettiystävällisempiä aurinkopuutereita.
Merkettimerkeilläkin on hyviä aurinkopuutereita. Nehän on loppujen lopuksi aika samanlaisia, olipa kallis tai halpa. Pitää vain löytää itselle sopiva sävy. Minulla oli muutaman euron aurinkopuuteri Essenceltä ja se oli ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka käytätte pyöritettäviä meikkikyniä: Miten ihmeessä niitä käytetään ja teroitetaan, jos haluaa ohuen rajauksen? Vai teettekö vain tosi paksua? Olen yli 40v ja käytin näiden markkinoille tullessa pelkkää ripsaria, niin en ole ikinä ymmärtänyt, mitä virkaa näillä on Minulla katkeilevat vain.
Minulla oli Delilah-merkiltä pyöritettävä silmänrajauskynä, jossa toisessa päässä oli teroitin. En sitä kyllä ikinä käyttänyt, kun kynä oli niin ohut muutenkin. Käytän kyniä ihan yläluomen ripsien tyvessä ja levitän sen sieltä ripsien alapuolelta, en päältä, niin ei ole väliä, onko superterävä. Tai sitten käytän alaluomella, ja siihenkin käy tylppä kynä. Ei katkeile, kun pyörittää tuotetta vaan vähän kerrallaan näkyviin. Tai jos katkeilee, niin ehkä kynä on huonolaatuinen tai mennyt vanhaksi.
YSL:n huulipunat, korallinsävyisinä. Kuin silkkiä huulilla ja hyvä pigmentti.
Hentoripsisten kannattaa kokeilla lancomen ripsibuusteria. Ihan huomattavasti tekee ripsistä paksumman ja pidemmän näköiset. Se on siis värillisen ripsarin alle laitettava kuituripsari.
https://www.sokos.fi/tuote/100181962/lancome-cils-booster-xl-maskaran-p…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Physician's Formula Butter Bronzer! On erinomainen ja saa ihan CityMarketeista, ei kallis. Toinen, ehkä vielä parempi ja maksaa noin 15 euroa: Nyx Professional Makeup Buttermelt Bronzer.
Butter bronzer on tosiaan tosi hyvä! Löytyy tarpeeksi vaalea sävykin.
Täällä on moni kehunut Erborian CC-voidetta. Itsellä tämä on ollut ostoslistalla pitkään, mutta nyt kehujen vuoksi annoin periksi ja vihdoin tilasin 😀
Tuotteet, joita ostan kerta toisensa jälkeen:
- Essence All About Matte -kivipuuteri. Aivan eliittiä kategoriassaan, ja maksaakin alle 5 €.
- Burt's Bees -huulivoiteet, väritön sekä värilliset. Täydellisiä kuiville ja krantuille huulilleni, ja värillisiä pystyy kerrostamaan "pienestä häivähdyksestä peittävään huulipunaan" asti. Hintaa alle 5 €.
- Milani Tubing Mascara. Lähtee lämpimällä vedellä tuubimaisina pötköinä, eikä pandasilmäefektiä jää alaluomille. Noin 10 €.
- Laponie of Scandinavia öljypuhdistusaine. Vedenkestäväkin meikki sulaa silmänräpäyksessä, eikä kasvoille jää tippaakaan öljyistä tunnetta. Kalliimpi, noin 30 €, joka euron väärti.
- Ruusuvesi! Nyt käytössä Flow Cosmeticsin tuote. Kasvoille suihkutettava kasvovesi, käänteentekijä kuivan ihon hoidossa. Noin 20 €.
- Mossa Derma + kasvovoide, täydellinen meikin alle. Noin 15 €.
Paras ikinä: Lumene natural glow fluid foundation
Isadora Inliner kajal sävyssä Blonde. Vaalean beigen värinen kajal silmän vesirajaan. Pysyy kuin tauti, ja peittää punoittavan vesirajan. Jos teilläkin on sellainen kestokrapulalook silmissä, niin suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mitään meikkituotteita.
Olin just tulossa sanomaan samaa!
Vesi ja terveelliset elintavat on paras meikki.
Hyvä. Just tätä tässä kysyttiinkin. Helvetti että ootte fiksuja.
Miksi ei saa kertoa, että ei omista meikkituotteita? Kaikki eivät tarvitse niitä. Minusta on aina ollut luonnollista olla meikittömänä kaikissa tilanteissa, eikä koskaan ole tullut eteen tilannetta, jossa olisin ajatellut tarvitsevani meikkiä.
Juu mut jos juuri meikkiä kysytään, nii onko nii vaikeeta olla sit vastaamatta jos ei käytä?!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Physician's Formula Butter Bronzer! On erinomainen ja saa ihan CityMarketeista, ei kallis. Toinen, ehkä vielä parempi ja maksaa noin 15 euroa: Nyx Professional Makeup Buttermelt Bronzer.
Butter bronzer on tosiaan tosi hyvä! Löytyy tarpeeksi vaalea sävykin.
Täällä on moni kehunut Erborian CC-voidetta. Itsellä tämä on ollut ostoslistalla pitkään, mutta nyt kehujen vuoksi annoin periksi ja vihdoin tilasin 😀
Mulla on myös käytössä PF butter bronzer. Se vaalein mattasävy on ihana. Kesällä käytän joskus myös sitä vaaleinta shimmer-versiota.
Jos etsitte tarpeeksi vaaleaa täysin mattaa aurinkopuuteria, kokeilkaa Rimmelin vaalein sävy, aivan loistava. Hakkaa monet kalliimmat mennen tullen.
Erborian CC on ihana tuote, mutta ei peitä juuri mitään. Rasvaisella iholla tämä toimii hyvin. Jättää ihon tosi kevyen ja puuterisen tuntuiseksi.
Erborian gingseng BB on mun luottotuote, aivan ihana ja soveltuu rasvoittuvalle iholle hyvin. Peittävyyttä on enemmän kuin CC:ssä.
Tästähän on myös se super BB -versio olemassa, joka on tosi peittävä. Erborianin tuotteissa värivalikoima näissä voiteissa vaan saisi olla laajempi. Näissähän on vain muutama sävy.
🇺🇦🇮🇱
Näitä olen käyttänyt vuosia, enkä parempia ole löytänyt, vaikka olen välillä etsinytkin:
- Sensai lash vomymizer ripsari. Mikään muu ei pysy siellä missä pitää.
- KVD tattoo eyeliner. Samat perustelut kuin yllä.
- Fenty eye brightener peitevoide silmien alle.
- Moiran luomivärit, edullisia ja TODELLA pigmenttisiä
Dior diorshow on set eyebrow mascara. Vaivaton,luonnollisen näköinen tulos joka kestää koko päivän.
Hermes poskipunat. Upeat sävyt,levittyvät ihanasti ja pysyvät. Myös saman merkin huulipunat ja kynsilakat ovat laadukkaita ja upeita sävyiltään. Kaikissa miellyttävät pakkaukset,tekee meikkaamisesta ilahduttavat kokemuksen.
Aurinkopuutereiden 'ongelma' suomalaisille on niiden lämpimyys ja oransisuus. Suomalaisilla on monilla vaalea kylmänsävyinen iho ja sitä ei imartele lämpimät sävyt. Aurinkopuuterin (kuten muidenkin värien) tulisi taittaa kylmään.
Moni suomalainen näyttää siksi paremmalta oikean kylmänsävyisen poskipunan (joita löytyy joka paikasta) kanssa kuin aurinkopuuterin kanssa, koska on vaikea löytää tarpeeksi kylmääntaittavaa aurinkopuuteria.
VINKKAATKO HIUKAN MUILLEKIN NOITA BOGEJASI? KIITOS.