Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehkää itse jotain sen eteen että tämä ei olisi trollaus palsta, teistä se lähtee

Vierailija
25.10.2024 |

Siellä on ehkä 1 tai 2 ihmistä ketkä kokoajan trollaa noilla turhanpäiväsillä alotuksilla, jos palstalla on kerta tuhansia ihmisiä per pv (mitä epäilen todella suuresti) niin miten voi olla mahdollista että nämä 2 tekevät siitä huonon? 

Mä kerron miten se on mahdollista, koska te kokoajan lähdette mukaan kaikkeen. Te ootte tikkana paikalla joka helvetin alotuksessa mikä vähänkin provoo teitä, koska te ette osaa laittaa tunteitanne sivuun hetkeksikään. Te ruokitte sitä ongelmaa. Se on niin hauska huomata, mä teen vaikka alotuksen missä mä sanon että Ukrainalla menee huonosti, siin menee 2 sekuntii ni siel on koko ketju täynnä vihapuhetta ja haukkumista. Se on niin helppoa ohjailla teitä, iskee vaa sinne tunteisiin, toki mä en tee sitä sen takia. Mutta se toimii esimerkkinä hyvin. 

Älä lähde mukaan, tee omaa juttuasi.

Toiseks, piristäkää tätä palstaa, tää on ihan hirvee masis luukku ja keskittyy pelkkää politiikkaan. Menkää ulos ja hakekaa ideoita, sitte tuutte kertomaan mitä ootte oivaltanu tai mitä on tapahtunu, tsempatkaa

Ei ketään kiinnosta lukea mitään sannamarin hömppää kokoajan

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/8 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän palstan tarkoituksena olisi piristää sinua? Itse olen täällä vain juttelemassa eikä mua kiinnosta mikään viihde. Häivy vaan pois jos sua masentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasu pois!

Vierailija
4/8 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳