Paras meikkituotteesi?
Löytyykö meikkien seasta jotain ehdotonta lempparia? Tai jotain tuttua ja turvallista tuotetta, jota tulee ostettua yhä uudelleen?
Aloitan: Essence:n ripsiväri, Lash Princess. Yllättävän hyvä halpamerkiksi!
Kommentit (227)
ne jotka tarjoavat vettä meikiksi,terveellisiä elämäntapoja tai kertovat etteivät käytä meikkejä..mitäs jos lukisitte aloituksen/otsikon ennen kuin laitatte vastauksianne joista kukaan ei ole kiinnostunut.
meikeistä NYX thick it.kulmageeli (espresso väri) saa luonnollisen näköiset kulmat,kun ei laita liian paksulti,(pyöritän aina liian värin harjasta tuubin suulle.)
kasvoihin saa väriä,(jos ei halua peittävää)kun sekoittaa kosteusvoiteen sekaan JOIK-ruskettavia tippoja,itse laitan 3 tippaa kosteusvoiteen sekaan,antaa luonnollisen värin,eikä iho kuivu.tippoja sen mukaan kuinka tummaksi haluaa sävyn.
Nokea kulmiin ja mustikkaa huuliin
Wet'n'Wild Photofocus eye primer. Paras luomivärinpohjustusvoide, kulttiklassikko. Pitää luomivärin koko päivän paikoillaan ja luomiväri levittyy hyvin tämän päälle. Vääryys, että lopettivat tämän valmistuksen. Itsellä viimeiset millit jäljellä tuubissa.
Nyx glitter glue. Erinomainen liimamainen pohjustusvoide esimerkiksi irtoluomiväreille tai muutenkin tällä saa kunnolla potkua kimalleluomiväreihin.
Makeup Revolution Conceal & Define -meikkivoide sävyssä F0. Tämä on valkoinen meikkivoide. Kaupoista on yleensä ihan mahdotonta löytää tarpeeksi vaaleita meikkivoiteita, joten tällä olen jatkanut niitä, että olen saanut itselle sopivan sävyn. Olen käyttänyt monta purkkia näitä, mutta ovat tainneet lopettaa tämän valmistuksen, koska ei enää löydy mistään tätä. :( Ihan mahdotonta löytää valkoisia meikkivoiteita (LA Girlsin valkoinen ei toimi itsellä). Sinällään koostumus tässä ei ole mikään paras. Olen käyttänyt tästä myös sävyllisiä versioita, enkä tykännyt, koska meikkivoide ei asettunut nätisti ja ujuttautui juonteisiin. Mutta sekoitettuna parempiin meikkivoiteisiin tämä on hyvä. En tiedä, mitä nyt teen, kun viimeinen puteli loppuu.
Maybelline Fit Me -puuteri. Suosikki, jättää jotenkin kauniin lopputuloksen kasvoille. Löytyy myös vaalea sävy, joka sopii itselle. Puuterissa on myös vähän peittävyyttä, joten sitä voi käyttää sellaisenaan, jos haluaa vähän tasoittaa ihon sävyä. Edullinen varsinkin, kun merkki on usein alessa esim. Tokmannilla. Fit Me -meikkivoide on myös ihan hyvä.
Sandstone Summer Glow -aurinkopuuteri. Itselle sopiva sävy, joka ei ole liian oranssi eikä liian pigmenttinen. Levittyy nätisti.
GlossGods Look for Rainbows -luomiväripaletti. Indie-luomivärit vaan on parhaita, paljon parempia kuin mitä peruskaupoista saa. Tässä paletissa on värikkäitä, väriä vaihtavia, superkimaltavia duo- ja multichrome-sävyjä. Pehmeä ja miellyttävä koostumus. Voi käyttää sellaisenaan tai kerrostella toisen luomivärin päälle. Lempipaletti. Myös muut kokeilemani merkin luomiväripaletit ovat hyviä, mutta kaikissa ei ole näitä erikoissävyjä. Hinta-laatusuhde loistava. Vaatii ehdottomasti hyvän meikinpohjustusvoiteen pehmeän koostumuksen vuoksi. Koostumukseltaan ja lopputulokseltaan samanlaisia erikoissävyjä on merkin The Color of Rain -paletissa, jota myös suosittelisin, jos tykkää sinisestä.
LH Cosmetics Shimmer Saga -luomiväripaletti. Toinen kiva indie-paletti. Tässäkin on kimaltavia duochrome-sävyjä ja erikoissävyjä. Tykkään etenkin vaaleankultaisesta kimallesävystä, jota voi kerrostaa minkä tahansa tylsän luomivärin päälle tuomaan hehkua ja kimallusta. Koostumus tässä paletissa on kuivempi ja lopputulos hillitympi kuin GlossGodsin duochromeissa. Mutta tämä sopinee paremmin ikääntyneille luomille ja niille, jotka tykkää maltillisemmasta. Aika kallis paletti kyllä, omani ostin alesta.
The Balm Foiled Again -paletti ja Meet Matt(e) Trimony -paletti. Nämä The Balmin vanhat paletit vaan on niin hyviä edelleen. Mattasävyt on pigmenttisiä mutta häivyttyy hyvin. Kestää koko päivän. Shimmeritkin on miellyttäviä ja kauniita, ei mitään erikoisen kimaltavia, mutta nättejä silti. Varmaan on kyllä nykyään paljon muitakin hyviä paletteja, mutta mulla on nämä olleet käytössä vuosikaudet ja edelleen tykkään.
-H
Cliniquen pyöritettävä silmänrajauskynä. Kestää erinomaisesti ripsien tyvessä, ei suttaannu.
Essence Lash Princess -ripsiväri. Huippu, ja maksaa vaan jotain neljä euroa. Olen käyttänyt sitä alkuperäistä versiota, jossa on vihreää tuubissa. Tekee ripsistä tuuheat ja pitkät. Joskus saattaa vähän suttaantua mun raskailla luomilla loppupäivästä. Kokeilen seuraavaksi vedenkestävää versiota. Essencellä on muutenkin kivoja tuotteita, esim. puuterit ja huulipunat. Kynsilakat on yleensä myös ihan huippuja.
IsaDora Build Up -ripsiväri. Tämä on se punainen tuubi. Muistuttaa Essencen Lash Princess -ripsaria, mutta on vähän kestävämpi. Toisaalta tämä kuivahti puteliin nopeammin ja alkoi kuivuessaan varista... On myös kalliimpi, joten ennemmin silti ostan Essenceä.
Nyx Soft Matte Lip Cream -huulipunat. Itsellä nude-sävyt Stockholm ja Athens. Athensin käytin jo kertaalleen loppuun, mutta ostin uuden. Miellyttävä ja kevyt koostumus, helppo levittää ja kestää suht hyvin. Voi myös päivän mittaan lisätä, eikä mene kökön näköiseksi. Voi käyttää myös nestemäisenä poskipunana. Putelissa on paljon tuotetta, joten kestää käytössä ikuisuuden.
The Balmin nestemäiset huulipunat. Minulla on yksi nude-sävy ja se pysyy huulilla tosi pitkään. Silti koostumus on miellyttävä ja kevyt, eikä kuivata.
Fenty Fussy -huulikiilto. Kauniin kiiltävä ja miellyttävä. Pakkauksessa tulee paljon tuotetta, muistaakseni 8 ml. Kestää siis pitkään käytössä, varsinkin kun tätä tarvitsee vain vähän.
-H
Kiitos Fit me -puuteria koskevasta vinkistä. Haen sen. Tämä on hyvä ketju!
NYX PROFESSIONAL MAKE UP SLIM LIP huultenrajauskynä, sävy: espresso.
Tuo espresson sävy on sellainen sopivan tumma siihen, että saan rajattua huuleni näyttämään aidosti täyteläisemmiltä, sama temppu ei onnistu minun huulteni kohdalla perus punaisella tai jonkun muun värisellä huultenrajauskynällä, vaan ylirajaus näkyy selkeästi koska värisävyt ovat liian vaaleita. Kynä on myös riittoisa ja pysyy huulilla hyvin. Väritän kynällä koko huulet.
Sävy sopii myös silmieni väriin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Fit me -puuteria koskevasta vinkistä. Haen sen. Tämä on hyvä ketju!
Fit me -puuterissa tulee myös pohjakerroksessa meikkisieni ja kannessa on peili, niin puuteria on helppo pitää vaikka mukana ja lisätä päivän mittaan. :) Sienellä saa myös peittävyyttä enemmän kuin siveltimellä.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Onko kellään mitään suosituksia todella rasvaisen ihon meikkituotteiksi? Olen kokeillut lähes kaikkea, mutta etsin aina uutta.
Oisko it:n cc-voide? Sisältää primerin ja aivan kauhea mun kuivalle iholle. Annoin pois tutulle, jolla on rasvaisuuden kanssa ongelma.
Olen kokeillut tältä sarjalta sekä sen tavallisen, että matte-version. Naama kiilteli kuin Naantalin aurinko.
Sama täällä, jotenkin tönkön oloista vaha- ja rasvasekoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Onko kellään mitään suosituksia todella rasvaisen ihon meikkituotteiksi? Olen kokeillut lähes kaikkea, mutta etsin aina uutta.
Oisko it:n cc-voide? Sisältää primerin ja aivan kauhea mun kuivalle iholle. Annoin pois tutulle, jolla on rasvaisuuden kanssa ongelma.
Olen kokeillut tältä sarjalta sekä sen tavallisen, että matte-version. Naama kiilteli kuin Naantalin aurinko.
Eos meikeistä, mutta etanavoide rasvana on hyvä. Imeytyy nopeasti, ei kiillä.
Mikä brändi? Noitakin on monella valmistajalla.
Vierailija kirjoitti:
Nokea kulmiin ja mustikkaa huuliin
Pitääpä kokeilla, sano meikkitaiteilija.
Cliniquen almost lipstick Black cherry - no onkohan se sitten huulivoide. Aivan lyömätön!
Perunajauho-puuteri, kaakaojauhe kulmakarvoille aurinkopuuteriksi, nokea silmien rajaukseen ja ripsille ja mansikkaa huulille ja poskille. Merkillä ei ole väliä. Lisäksi tarvitaan vain ripsille harja ja kasvoille sieni.
Vierailija kirjoitti:
Perunajauho-puuteri, kaakaojauhe kulmakarvoille aurinkopuuteriksi, nokea silmien rajaukseen ja ripsille ja mansikkaa huulille ja poskille. Merkillä ei ole väliä. Lisäksi tarvitaan vain ripsille harja ja kasvoille sieni.
5-minute crafts. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5-minute crafts. :D
jep,oot varmaan tosi iskevän näkönen tommoset "eväät" naamassa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Eos meikeistä, mutta etanavoide rasvana on hyvä. Imeytyy nopeasti, ei kiillä.
Mikä brändi? Noitakin on monella valmistajalla.
Cosrx on kehuttu. Itsekin käyttänyt noiden sekä seerumia että geelivoidetta. Ihan ok mutta ei mikään käänteentekevä tuote itselleni. Talveksi varsinkin tuo jälkimmäinen liian kevyt yksinään, olen käyttänyt paksumman voiteen alla lisäkosteuttajana kun jäi kesästä yli.
Victoria Beckham foundation drops,yksinkertaisesti täydellinen kevyt peittävyys,tasoittaa ihoa ja antaa hehkua kuivalle iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tulee käytettyä enää mitään meikkiä kun käyn enimmäkseen vain kaupassa tai lenkillä. Elisabeth Arden spf 15 sävytetty huulirasva on ollut luottotuote jo vuosikaudet. Ei maistu aurinkovoiteelta kuten monet halvemmat sävytetyt huulirasvat. Diorin meikkivoidetta olen myös käyttänyt paljon vaikka ei ole kovin peittävä. Haluaisin löytää jonkin kuivalle iholle paremmin sopivan, saa vinkata.
Itselläni on erittäin kuiva iho (talvella vielä extra-kuiva) ja ennen kun laitan meikkivoidetta, niin laitan iholle kosteuttavaa seerumia (nyt käytössä Lumenen Nordic hydra tehokosteuttava seerumi) ja sen jälkeen levitän meikkivoiteen meikkisiveltimellä. Käytän IT cosmeticsin Nude Glow:ta ja Lumenen CC voidetta sekaisin (saan oikean sävyn). Tärkeää, että ei anna tuon seerumin kuivua liikaa, vaan alkaa siveltimellä tupsuttelemaan ohuesti meikkivoidetta iholle.
Wet & Wild MegaLast luomivärin pohjustus, todella hyvin pitää luomivärin paikoillaan, olipa puuterimainen tai voidemainen. On myös edullinen, alle 4€.
Ennen käytin paljon selektiivisten sarjojen meikkejä, mutta nykyisin pääosin markettisarjoja. Tarjonta on kasvanut ja parantunut niin, ettei itse tuoteissa ole juurikaan eroa, jos vaan sopivat värit löytyvät. Selektiivisissä pakkaukset toki laadukkaammat.
Essence meikeistä ja the ordinary ihonhoidosta on todistanut, ettei rahalla saa aina parempaa/hyvää. Moni The ordinaryn kympin ja kahenkympin seerumit pesee mennen tullen ja palatessa monet 100+ euron putelit.
Isadoran allergiaystävällinen ripsari