Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras meikkituotteesi?

Vierailija
15.12.2025 |

Löytyykö meikkien seasta jotain ehdotonta lempparia? Tai jotain tuttua ja turvallista tuotetta, jota tulee ostettua yhä uudelleen?

Aloitan: Essence:n ripsiväri, Lash Princess. Yllättävän hyvä halpamerkiksi!

Kommentit (227)

Vierailija
61/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa Eldridge pin point concealer on minusta melkeinpä kaikkien aikojen meikkituote. Luomet ja muut virheet peittoon tosi nopeasti peitekynällä. Ei tarvitse välttämättä edes pakkeloida muuta naamaa meikkivoiteella.

Vierailija
62/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencen longlasting eye pencil (pyöritettävä rajauskynä) sävyssä hot chocolate. Ihan paras ja maksaa huimat 2 euroa ja on vedenkestävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urban decayn luomivärit. Ei oo parempia. 
Lumenen CC voidetta on käyttänyt siitä asti kun se tuli.

Essencen ripsarit on ällistyttävän hyviä siihen nähden, että maksavat pari euroa. 

Vierailija
64/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena, mutta miksi suurin osa eri merkkien silmämeikkipaleteista sisältää nykyään niin paljon puna-kulta-oranssi-kelta-ruskea-pronssi sävyjä? Siksi ei viitsi ostaa, kun jää niin moni käyttämättä.

Kaipaisin palettia jossa puhtaita, viileitä sävyjä; neutraalin vaaleista harmaisiin ja puhtaan kaakaon ruskeisiin, ehkä ihan vaaleaa kultaa, hopeaa ja jotain laventelin lilaa tai vanhaa roosaa.

Punertavan sävyiset luomivärit ja rajaukset saa silmäni näyttämään allergisilta tai kännisiltä :(

Mulle tuli tämä mieleen tuosta:

https://www.beautybay.com/p/beauty-bay/smoky-42-colour-palette/

65/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mitään suosituksia todella rasvaisen ihon meikkituotteiksi? Olen kokeillut lähes kaikkea, mutta etsin aina uutta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
66/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Onko kellään mitään suosituksia todella rasvaisen ihon meikkituotteiksi? Olen kokeillut lähes kaikkea, mutta etsin aina uutta.

Smashboxin control primer. Pitää kaikista parhaiten kiiltelyä, noiden primerit muutenkin hehkutettuja. Ei ärsytä herkkääkään ihoa. Ainoa tuote joka pitää mun öljynaaman/meikin mattaisen siistinä (ja MONIA kokeiltu aiemmin useista eri hintaluokista.)

Vierailija
67/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitanpa pitemmän litanian tuon Catricen peitevoiteen jatkoksi:

Rose Inc Skin Enhance Luminous Tinted Serum - Sävy 010 todella hyvä ohutihoiselle kalkkilaivan kapteenille :D Suosittelen kokeilemaan jos tavalliset meikkivoiteet tuntuvat liian peittäviltä ja saavat aikaan drag queen-vaikutelman.

Dior Cushion Powder - riittoisa ja hienojakoinen puuteri joka ei kuivata edes minun kuivaa, puutereita inhoavaa naamaani

Chanel Water-Fresh Blush - luo kasvoille luonnollisen, vesivärimäisen punan ja kiilto korostaa poskipäitä kauniisti

Chanel Stylo Sourcils Waterproof - sävy 806 Blond Tendre on täydellinen ns. maantienruskeille kulmille, ei liian kellertävä, punertava tai tumma. Viisto kynän terä ja ohuesti kerrostuva pigmentti tekee kulmien piirtämisestä helppoa. Pysyy siistinä koko päivän.

Dolce & Gabbana Everkiss Liquid Lip - paras mattapunakoostumus mitä olen kokeillut, blurraa mutta pysyy huulilla eikä lähde liukumaan. Ei myöskään kuivata yhtä paljon kuin suurin osa mattapunista. Pitää tosin levittää siveltimellä, pakkauksen applikaattorilla tulee liikaa.

Hourglass Phantom Volumizing Glossy Balm - kaunein kiilto, tätä tarvitsee todella vähän. Mikä on hyvä koska pakkauksessa on myös todella vähän ja hinta on hirveä :D Mutta silti niin nätti että voi suositella.

Elf O Face huulipunat - miellyttävä koostumus ja hyvä pysyvyys, värivalikoima on myös tyylikäs

BBIA Never Die Mascara Extreme - nimestään huolimatta erittäin luonnollinen ripsiväri, ruskea sävy on hyvä sellaisillekin joille ripsiväri ei yleensä sovi. Saa marketeista ja pysyy kuin tauti, puhdistamiseen tarvitsee öljypohjaista puhdistusainetta.

Natasha Denonan luomivärit - matat ovat todella hienojakoisia ja kimalteet pysyvät ilman pohjustusvoidetta! Hinta-laatusuhde on erinomainen varsinkin jos ostaa alennuksesta. Värivalikoimaa löytyy, esim. I Need a Nude-paletti hyvä kalpeille suomalaisille. Isommista paleteista voi irrottaa magneettikiinnityksellä olevat yksittäiset värit ja siirtää ne omaan palettiin vaikka matkoja varten.

Vierailija
68/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Smashboxin control primer. Pitää kaikista parhaiten kiiltelyä, noiden primerit muutenkin hehkutettuja. Ei ärsytä herkkääkään ihoa. Ainoa tuote joka pitää mun öljynaaman/meikin mattaisen siistinä (ja MONIA kokeiltu aiemmin useista eri hintaluokista.)

Mun mielestä Benefitin POREfessional on loistava. Käytin tuota Smashboxia aiemmin.

Vierailija
69/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensain irtopuuteri, on tyyliin puolet halvempi kuin esim. Lumenen irtopuuteri. Mukana iso, hyvä vippa. Sopii herkälle iholleni, vaikka tuotteessa on mieto tuoksu. Yleensä en käytä mitään tuoksullisia kasvoille, mutta tämän tuoksu ei käy liikaa nenään.

Vierailija
70/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel water fresh tint,kesällä menee sellaisenaan. Talvella joko pohjustan tai kun iho oikein kuivaa sekoitan toiseen meikkivoiteeseen ja vielä tippa pari öljyä cocktail. 

Sisleyn phyto noir volume mascara ruskea,väri on tumma ja viileä. Hoitaa samalla ripsiä,ovat selkeästi kasvaneet tämän ripsivärin käyttöönoton jälkeen. 

Pohjustan ripset Diorin diorshor maximizer tuotteella. Hyvä kombo,toimivat hyvin yhdessä.

Guerlain poskipunat,sekoitan talvella 1&2, kesällä 3&5, liisään hiukan highlightearia kun poskipunat ovat matt. 

Guerlain aurinkopuuteri, 2 talvella,3 kesällä.

Guerlain huulipunat ja huuliöljyt ovat voittamattomia,öljy ehdoton talvella.

Sisley huultenrajauskynät,pehmeät ja pysyvät.

Vierailija
71/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppureijän valkasuaine

Vierailija
72/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena, mutta miksi suurin osa eri merkkien silmämeikkipaleteista sisältää nykyään niin paljon puna-kulta-oranssi-kelta-ruskea-pronssi sävyjä? Siksi ei viitsi ostaa, kun jää niin moni käyttämättä.

Kaipaisin palettia jossa puhtaita, viileitä sävyjä; neutraalin vaaleista harmaisiin ja puhtaan kaakaon ruskeisiin, ehkä ihan vaaleaa kultaa, hopeaa ja jotain laventelin lilaa tai vanhaa roosaa.

Punertavan sävyiset luomivärit ja rajaukset saa silmäni näyttämään allergisilta tai kännisiltä :(

Dior ja YSL ainakin valmistavat myös viileitä paletteja.

Vierailija
73/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään meikkituotteita. 

Olin just tulossa sanomaan samaa!

Vesi ja terveelliset elintavat on paras meikki.

Minä en juo vettä. Kahvi ja terveelliset elintavat on paras meikki.

Miten valmistat kahvia ilman vettä?

Vierailija
74/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään meikkituotteita. 

Olin just tulossa sanomaan samaa!

Vesi ja terveelliset elintavat on paras meikki.

Minä en juo vettä. Kahvi ja terveelliset elintavat on paras meikki.

Miten valmistat kahvia ilman vettä?

Pureskelee kahvipapuja

Vierailija
75/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Oisko it:n  cc-voide? Sisältää primerin ja aivan kauhea mun kuivalle iholle. Annoin pois tutulle, jolla  on rasvaisuuden kanssa ongelma. 

76/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Kiitos tästä, kokeiluun menee! 

🇺🇦🇮🇱

77/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Oisko it:n  cc-voide? Sisältää primerin ja aivan kauhea mun kuivalle iholle. Annoin pois tutulle, jolla  on rasvaisuuden kanssa ongelma. 

Olen kokeillut tältä sarjalta sekä sen tavallisen, että matte-version. Naama kiilteli kuin Naantalin aurinko. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
78/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Silloin, kun ihon rasvoittuminen oli nuorena voimakasta, siirryin käyttämään 100% mineraalimeikkipohjia, siis niitä irtonaisia kabukilla taputeltavia. Ne olivat ainoita, jotka pysyivät ihan oikeasti paikoillaan eivätkä koskaan tukkineet ihoa. Kuitenkin on hyvä tietää, että käyttö vaatii hieman totuttelua ja peittävyys on kevyestä keskivahvaan.

Vierailija
79/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meikki, mutta etanavoide. 

Vierailija
80/227 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pupan (Pupa Milano) pienessä meikkipaletissa on viileitä sävyjä. Löysin sattumalta kun etsin itsekin viileitä sävyjä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi