Mitä turhia asioita opettelitte ulkoa joskus nuoruudessanne?
Aloitan:
"En på program baserad företeckning över de ansvariga redaktörer, som radioansverighet laget förutsättar...."
Ja koko litania, och samma på finska
Kommentit (90)
Mun mummoni muni mun mammani, mammani muni mun.
"Onneksi ihmisen muisti on sellainen, että se unohtaa ne asiat, joita ei tarvita."
Miksi sitten muistan lankapuhelinnumeroita joita käytin viimeksi vuosikymmeniä sitten?
ruotsinkieli, kaikkein tarpeettomin aine koulussa koskaan ei tarvitse mihinkään
ja kaikki isot yritykset käyttävät englantia
vaadin mijoonakorvausta hukatuista opinnoista, kakkki mukaan vaatimaan
Vierailija kirjoitti:
Tornio, Kemi, Simo, II, Oulun, Siika, Pyhä, Kala, Lesti, Veteli, Ähtävä, Lapua, Kyrö...Pohjanmaan joet. Olen Kymenlaaksosta syntyisin.
Ja sitten tajusit, että tuosta puuttuu jokia välistä. Tai sitten joudut sanomaan, että isoimmat joet.
Vierailija kirjoitti:
Mun mummoni muni mun mammani, mammani muni mun.
Toihan on p@skapuhetta. Haikara toi.
Vierailija kirjoitti:
Joo Benjamin makaa toisen Benjaminin kanssa kuin naisten kanssa normaalit .
Raamattu: Älköön Benjamin maatko Tuuren kanssa, kuten naisen kanssa maataan, sillä se on KAUHISTUS Herralle!
Suomen historia kiteytettynä banaaniin:
B=börjet
A=Aleksanteri I
N= Nikolai I
A= Aleksanteri II
A= Aleksanteri III
N= Nikolai II
I= itsenäisyys
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna Kolumbus löysi Amerikan. Hänhän oli ensimmäinen joka sen löysi, näin opetettiin.
Ihmisiä seilannut vuosituhansia ennen Kolumbusta, mutta millä ihmeellä juuri hänen nimensä sitten jäikin historiaan Oliko niin maksukykyinen herra vai mitä ihmettä... :D
Joo meidän Ripari naisopettaja haukkui kaikki että meidän pimeys ei sitä käsittänyt vaikka sekin kohta oli juutalaisille eikä kristityille . Väärää oppia . Ette te nyt voi syyttää kastettuja uuden liiton kristittyjä vanhan Mooses synagogan synneistä .
Tavaroista teko-, mutta tekemisistä keino-.
tekotukka, tekokuitu, tekohampaat, tekoläppä, tekokuu, tekoäly
keinokastelu, keinosiemennys, keinolannoitus
joten unohtakaa keinokuidut ja keinoläpät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna Kolumbus löysi Amerikan. Hänhän oli ensimmäinen joka sen löysi, näin opetettiin.
Ihmisiä seilannut vuosituhansia ennen Kolumbusta, mutta millä ihmeellä juuri hänen nimensä sitten jäikin historiaan Oliko niin maksukykyinen herra vai mitä ihmettä... :D
Faaraoiden hovi . Oli jo ennen Moosesta olemassa . Keksivät aina valheitaan .
Vierailija kirjoitti:
"Onneksi ihmisen muisti on sellainen, että se unohtaa ne asiat, joita ei tarvita."
Miksi sitten muistan lankapuhelinnumeroita joita käytin viimeksi vuosikymmeniä sitten?
Näin. Muistan vielä meidän vanhan kotinumeron, äidin työnumeron, parhaiden ystävien numerot ja lähipizzerian puhelinnumeron. Enkä näitä ole tarvinnut kohta kolmeen vuosikymmeneen. Omien lasteni nykyisiä kännykkänumeroita sen sijaan en muista.
Noi syyttää kristittyjä juutalaisten epäuskosta .
Virsiä, kymmenen käskyä, Mannerheim-homon päiväkäslyn, lahtarien jääkärimarssin, uskontunnustuksen ja olympihihtäjien nimet ja niitten saavutukset. Potkupallon säännöt.
Nomi genen partia essinä translaksi inessä elasta illaan adella ablalta allalle abetta kominensa instruin
En silti ihan turhaksi sanoisi, olen päässyt pätemään sillä, että sijamuodot nimittäin lähtee <3
Niitä jotain runoja lausuntaa pakotettiin lukemaan ulkoa . Turhaa touhua . Jotain kasvatus ja opetus koulukirjan työkirjaa . Voi tylsyys .
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikkien radiohittien sanat vuosilta 1995-2005. +ne omat genret
Kiinan kielen tooneja . Espanjan kielen numerot.
Älyttömiä iskelmän sanoja sitten hoilattiin niitä .