Viro ei kaipaa suomalaisia viinaturisteja
Sen verran kun itse olen käynyt, en koskaan ole ollut mikään viinaturisti, enkä ole usein Virossa käynytkään, mutta jos Viro kaipaa laadukkaampia turisteja kuin yleensäkin suomalaiset.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/da2aca1e-ae62-499c-9dd7-89cfdd20cf…
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset viime aikoina puhuu ja tekee asioita, mitkä ovat itselleen vahingoksi? Tallinnassa muutenkin suomalaisturistien määrä vähentynyt - ja nyt ruvetaan leikkimään elitistejä. Viesti on vähän, että rikas sivistyneistö, tulkaa tänne. Mutta rikkailla suomalaisilla on varaa matkustaa muuallekin.
Ei Tallinnalla ole mitään tarjottavaa rikkaille suomalaisille, heillä on varaa ostaa viinat ja tupakat Suomestakin.
Rikkaat ei taida paljon tupakoida.
Sittenhän menee tasan viro ei kaipaa viina turisteja Suomesta.sypmi ei kaipaa paskaa rakentavia hönöjä virosta 😂
Pöh, eihän ne voi elää ilman meitä. Ja jos eivät haluaisi että tullaan viinanhakureissulle, ne olis asialle jotain tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Viinaa rannasta on tuon maan ainoa business+ prostituutio
Totta
Pano on nykyään samoissa hinnoissa kun suomessa
Verotuksellahan tuo hoituu, jos ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Pöh, eihän ne voi elää ilman meitä. Ja jos eivät haluaisi että tullaan viinanhakureissulle, ne olis asialle jotain tehneet.
Se samaa tasoa kun Yäksraina.ei mitään kannattavaa siellä. Kaikki Neuvostoliiton peruja
Itse en kaipaa Suomeen yhtäkään virolaista firmaa enkä työntekijää: tehtailevat pelkkää sutta, sekundaa, veronkiertoa ja orjatyövoimaa.
Voidaan olla ylpeitä miten hienosti Viro on noussut halpamaasta vauraaksi maaksi.
olin kerran selvänä nauttimassa tallinnan ruokaravintoloista. palvelu ja ruoka oli niin surkeaa ja hinta suomen tasoa, joten en ihmettele, miksei kukaan sinne selvänä viitsi mennä
Älyttömän fiksu vertaus. Oliko edestakaiset lennot myös kymmenisen euroa?
Näytti niille rahani ainakin kelpaavan, kun juuri kävin juomalastin.
Tuon voi allekirjoittaa. Ruuan tasossa ja varsinkin palvelussa on neuvostoliittolainen tuulahdus. Kyllähän sitä ostaisi mieluusti, mutta tarjonta on mitä on. Toki paranemaan päin.
Suomalaiset turistit Tallinnassa eivät ole nykyään viinaturisteja koska viina on samanhintaista kuin Suomessakin, jos ottaa huomioon laivamatkan hinnat. On ihan tavallisia lapsiperheitä, hyvin käyttäytyviä aikuisia ja vanhuksia.
Tallinna on hieno, kansainvälinen kaupunki ja hotellit mukavia. Ei sinne mennä viinan perässä, enää
Viinaa rannasta on tuon maan ainoa business+ prostituutio