Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viro ei kaipaa suomalaisia viinaturisteja

Vierailija
13.12.2025 |

Sen verran kun itse olen käynyt, en koskaan ole ollut mikään viinaturisti, enkä ole usein Virossa käynytkään, mutta jos Viro kaipaa laadukkaampia turisteja kuin yleensäkin suomalaiset.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/da2aca1e-ae62-499c-9dd7-89cfdd20cf…

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyty myöntää, että enpä kyllä Suomessa kaipaa ryccäturisteja. Tuli vaan tästä mieleen. 

Minä kaipaan, siis niiden rahoja. 

Vierailija
82/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se alkaa, viimeksi kun samasta asiasta märisi suomalaiset lopettivat käymästä, sitten alkoivat märisemään kun ei suomalaiset käy. Oppikaa nyt jo vihdoin suomalaiset älkää menkö enää ikinä tuonne !!!! Itse tulevat tänne nostamaan lapsilisiä. Rosvoja koko kansa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei kaipaa virolaisia "rakennusmiehiä" tekevät pelkkää paskaa 

Vierailija
84/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Persuillla ole enää Taikkulaankaan menemistä.

Vierailija
85/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua sieltä virosta saa halvemmalla. Suomessa kun pillua myyvät virolaiset niin taksa kalliimpi.lienee matkustus ja majoitus kulut  isommat

Vierailija
86/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äripäevin mukaan Tallinnan sataman kautta voisi jatkossa tulla suomalaisten viinaturistien sijaan suomalaisia sijoittajia, ja ehkä myös sellaisia turisteja, jotka etsivät laatua ja ovat siitä valmiita myös maksamaan.

Onhan siellä jo kaikenlaisia suomalaisia pöytälaatikkofirmoja ja "erikoisliikemiehiä", joiden bisnekset ei ole menestyneet lahden tällä puolella.

Vierailija
87/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua sieltä virosta saa halvemmalla. Suomessa kun pillua myyvät virolaiset niin taksa kalliimpi.lienee matkustus ja majoitus kulut  isommat

Saako demarit alennusta kun samaa venäjänmielistä sakkia . Eero Heinäluoma alennus?

Vierailija
88/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonkin rajaliikenteen voisi laittaa stoppii niinkuin venäjänki. Pelkkää harmia koko virosta 

Vierailija
89/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilu 50 ja kierot Adidaksen nappiverkkarit 10 

Vierailija
90/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaiset välittää euro tavaraa kokoajan Venäjälle 😂 vai mistä Prisman laatikoissa elintarvikkeita menee Moskovaan 😂

Vierailija
91/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Viron "mafia" rantautui Suomeen | Verkkouutiset https://www.verkkouutiset.fi/a/kun-viron-mafia-rantautui-suomeen/#41cfe…

😂😂 

Vierailija
92/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viro ei enää kaipaa suomalaisia viinaturisteja, koska ne juo nykyään itse enemmän kuin suomalaiset. (Alkoholinkulutus Virossa 10,9 litraa/henki, Suomessa 7,4 litraa.)

Vierailija
93/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyty myöntää, että enpä kyllä Suomessa kaipaa ryccäturisteja. Tuli vaan tästä mieleen. 

Minä kaipaan. Ne tuo hirvittävät määrät rahaa maahan. 

Vierailija
94/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja kiinni myös viroon ,sieltä mitään hyvää tule.pillua saa myös puolalaisilta ym itäblokin ilolinnuilta

Vierailija
95/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en hyväksy mitään mitä nykyinen Venäjän hallinto touhuaa, niin kyllä venäläinen turisti oli hyvä asiakas. Pääasiassa käyttäytyivät oikein hyvin ja kuluttivat kunnolla rahaa lomalla.

Lol. Et ole ryccäturistia nähnytkään, tosin eivätpä he varmaan haisevaan kaalikellariisi pietarin lähiössä tulisikaan. 

Olen kaupanalalla ja kaupungista, joka elää turismilla

Vai sellaisella alalla 

Vierailija
96/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viro ei enää kaipaa suomalaisia viinaturisteja, koska ne juo nykyään itse enemmän kuin suomalaiset. (Alkoholinkulutus Virossa 10,9 litraa/henki, Suomessa 7,4 litraa.)

Pakko siellä viinaa juoda kun ei sitä kommunisti kuraa selvinpäin kestä 

Vierailija
97/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilta, Kauppalehti mukaan luettuna, on mennyt täysin ohi, että kirjoittaja on Sami Lotila. Tyyppi, joka on kirjoittanut niin paljon laaduttomia ja valheellisia juttuja, että on bannattu molemmista iltapäivälehdistä ja vähän muualtakin. Nyt dorkalla tärppäsi kauppalehdessä.

Ääh no voi vee... siksi tuo teksti kuulosti niin kummalliselta ja epäjournalistimaiselta! Asenne ihan kuin jollain kiukuttelevalla 13-vuotiaalla. En heti tunnistanut, kun olin tottunut näkemään tätä tyyppiä vain Iltalehdessä.

Vierailija
98/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla jotkut kehuvat että tilaavat halpaa alkoholia ulkomaisista verkkokaupoista. Joten palstalaisten ei tarvitse hermostua siitä että virolaiset eivät tarvitse suomalaisia ostamaan virosta alkoholia.

Vierailija
99/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla jotkut kehuvat että tilaavat halpaa alkoholia ulkomaisista verkkokaupoista. Joten palstalaisten ei tarvitse hermostua siitä että virolaiset eivät tarvitse suomalaisia ostamaan virosta alkoholia.

😂 Virolaiset juurikin tarvii tuloja alkoholin myynnistä.muuten ex kommunisti maahan kukaan mene. Vai meinaatko että ex neuvostoliiton nähtävyydet kiinnostaa 

Vierailija
100/115 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin viimekesänä Pärnussa kylpylässä vaimon kanssa. Karmeaa paskaa. Vesi tuli huoneeseen katossa ym.aamiaiset tyyliin huoltoasema. Piti olla niin luxusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän