G: Millainen mies ei ikinä ihastuisi sinuun?
Minuun ei ikinä ihastuisi perusduunari, joka odottaa naisen olevan tosi naisellinen.
Kommentit (40)
Minä olen sellainen " outolintu" että ulospäin olen todella kiltti ja kiltteys näyttää vetoavan monentyyppiseen mieheen. Toisaalta pukeudun seksikkäästi ja uskallan puhua miesten kanssa myös seksistä.
Minuun on ihastuneet niin naimisissa olevat perheenisät (ei suhdetta sentään heidän kanssaan) kuin sinkkumiehet (joukossa 1 malli, pari johtavassa asemassa olevaa miestä, 1 punkkari jne).
Oma mieheni on kiltti hyvä akateeminen mies.
joka olisi oikeasti kiinnostunut keräämään tavaraa ympärilleen.
Muutenkin minuun ihastuu ensisilmäyksellä harva, tuskin kukaan. Lähemmin kun tutustutaan, alkaa lämpimiä tunteitä yleensä olla havaittavissa :)
pienimunainen
limanuljaska
kokoomuspolitiikko
uraohjus
joka ei osaa edes autonrengasta vaihtaa
rikas mies kyllä miellyttäis tällä hetkellä....
suurin osa av-mammoista on lihavia, huonosti pukeutuvia ja " vahvaluonteisia" (=nalkuttavia kusipäitä)
Sellainen mies ei ikinä ihastuisi, joka on hyvin korkeasti koulutettu ja haluaa naisenkin olevan. Eikä sellainen joka haluaa hyvin naisellisen naisen.
Minuun ei ihastuisi mies, joka tykkää runsaista, kurvikkaista ja rintavista naisista. Eikä mies, joka haluaa pitää naisen kotiorjana/tossun alla tai olettaa esim. että naisen kuuluu hoitaa koti ja lapset.
Eri asia, kuka on sitten jaksanut pidemmän päälle luonnettani, joka on ehkä hieman " vaativa" .
Ainoa, joka ei taitaisi katsettansa minuun luoda, on tuo missinmitat vaativa otus, kun 150cm pituus ei oivan siihen riitä, vaikka strategiset mitat muuten hyvät ovatkin.
Luulen että sellainen sovinisti joka odottaa naisen olevan hiljaa ja ujo, ei koskaan ihastuisi minuun :)
Mieheni on kaikkea muuta kuin tuollainen.
Olen vetänyt puoleeni jollain tasolla erikoisia ja kultturelleja ihmisiä. Olen ujo, herkkä, luova ja leikkisä nainen...ripaus feministiä mutta toisaalta olen perinteisen naisellinen nainen. Ehdottoman tyttömäinen ulkoisesti. Minun kanssa ei pysty tosikko ja jyrkkä realisti tulemaan toimeen. Olisin onneton sellaisen miehen kanssa. Peppi pitkätossu-luonne olen....niin ja justiin semmoinen ekohörhelö. :)
Olen isotissinen ja luisutakapuolista mallia, siis sellainen suora ja pitkä pötkylä - mutta onneksi sentään rintava.
Sellaiset, jotka eivät kestä menestyvää ja itsevarmaa naista.
Eli oikeasti tuntuu siltä että koskaan ei mieltymykset kohtaa.
(esim. mieheni hyvä ystävä on sitä mieltä, että naisen kuuluu olla harteikas ja pikkupeppuinen...)
Itse olen normaalipainoinen mutta muodokas.
Tai ehkä sellainen jolle raha ja statussymbolit ovat tärkeintä maailmassa. Toisaalta kelpaan kyllä statussymboliksikin... hmmm...
Hakisi minusta vain vikoja.