G: Millainen mies ei ikinä ihastuisi sinuun?
Minuun ei ikinä ihastuisi perusduunari, joka odottaa naisen olevan tosi naisellinen.
Kommentit (40)
sovinisti mies.
Sellaisten kanssa en vaan tule toimeen ja ne ei voi kestää mua. Sanon mielipiteeni hyvin napakasti ja olen vahva persoona. Minun kanssa ei kuka vaan pärjää...
Tunnen yhden tällaisen tyypin. Aika sekopää. :)
Tai jos ihastuisi, niin kiinnostus lopahtaisi hyvin pian...
ei varmaan myöskään kamala sovinisti, kovin urasuuntautunut mies eikä hyvin muotitietoinen mies. eikä sellainen joka diggailee isoja tissejä.
ylipäätään ihminen, jolle sukupuolella on erityisesti väliä.
Vierailija:
ylipäätään ihminen, jolle sukupuolella on erityisesti väliä.
En pirulauta kestä rastapäitä villapaidoissa hiihtelijöitä ja pössyttelijöitä. Joutuisin hankaluuksiin myös liian feminiinisen miehen kanssa, esim. mies joka käyttää samaa sarjaa olevia raidallisia myssyä ja kaulaliinaa.
mikään boheemi taiteilijatyyppi. eikä varmaan oikeen mikään hippikään josta oli edellä jo mainittu.
liian rationaalinen ja realistinen tyyppi jolle luovuus on täysin vieras käsite. Ei myöskään busines tyyppi jolle raha ja bling bling jutut on tärkeitä. Eikä sovinistit tai liian machot jotka ei osaa arvostaa naista.
Enpä osaa sanoa, kuka ei minusta viehtyisi, sen verran monenlaisia ihmisiä olen tapaillut. Tai no sanotaanko, että lapsia pelkäävä mies ei minusta voi innostua, kun minulla on lapsia.
Olen maanläheinen tyyppi. En pukeudu merkkivaatteisiin, vaikka varaa olisikin.
Eikä sellainen, joka haluaa olla perheen pää, jota vaimo palvelee. Mä en palvele ketään.
kaljotteleva, sovinisti vitsejä laukova baarissa ravaaja. Eikä mies joka ei ole henkisesti sivistynyt, ei ymmärää mitään historiasta taikka taiteista, on rasisti tai sitten muuten ennakkoluuloinen, tietämätön ihminen.
Minut hurmataan älyllä ja itsevarmuudella.
kuten myös lapsia pelkäävät ikiteinit. Toivon, että kukaan täyshippi tai pahimman luokan kapitalisti ei kiinnostu minusta riesaksi asti... (toistaiseksi näin onnellisesti on ollut).
Itsellä hakusessa suht. tavallinen suomalainen mies, joka ajattelee paljon ja " oikeita asioita" , kuntoilee sopivassa määrin ja jolla edes likipitäen on samanlaiset arvot kuin itsellä. Mieluusti vaikka lapsikin. Mistähän löytäis sellaisen... *huoh*
En ole koskaan viehättänyt sitä ihmistyyppiä.
Minuun ovat ihastuneet perusduunarit, uraohjukset jne.
toisaalta myöskään ei ihan suomalainen perusduunarikaan
Muuten muhun ihastuu kaikki, jopa ne sovinistiset äijät, joiden mielestä naisen pitää olla nöyrä ja hiljainen. Salaa ne oikeasti kaipaavat tällaista sympaattista pirttihirmua, joka laittaa ne ojennukseen. On nähty. ;)
Mies jolla on vähänkään sovinistiset ajatukset tai joka ei kestä vahvaa naista
Sen sijaan minuun ihastuisi mies joka tykkää yllätyksellisestä ja pippurisesta luonteesta! Ja jota ei pieni ylipaino haittaa.
Liian sliipattu mies ei minusta kiinnostu, koska en itsekään ole jakkupuku-nainen.