Onko luontevaa, että perheessä miespuolinen pyykkää naispuolisten (alus)vaatteita?
Meillä saatu riita tästä aiheesta. Vastakkain mies ja teini-ikäiset tyttäret.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi outoa jos pyykit jaettaisiin sukupuolen mukaan. Mitä seksuaalista pyykinpesussa muka on? Samaan koneeseen vaan kaikki ja se hoitaa kuka pyykit perheessä sattuu hoitamaan. Voihan teini pestä omat pykkinsä itse jos häiritsee.
onanoijat, haistelijat- liian paljon noita fetissityyppejä, et ikinä arvaa edes -ai toikin on- entäs sun ukko--
Vierailija kirjoitti:
Juuri katselin jonkun perheasunnon pohjapiirustusta ja onhan se helvetin outoa, että makuutilasta peseytymistilaan ja vessaan pitää kulkea julkisten tilojen läpi, missä miehet ja veljet pällistelevät. Jokainen lapsi perversoituu ja kasvaa kieroon tuollaisessa ympäristössä, missä omasta seksuaalisuudesta tehdään perheenjäsenten riistaa jo rakenteiden arkkitehtuurin perusteella. Sairasta.
Mitä teet uimahallissa tai kesällä uimaranna? Miten piiloudut kesällä kun kuljetaan hellemekoissa ja sortseissa? Oletko koko kesän sisätiloissa.Miten ravintolassa kun WC tilojen ovet näkyvät ja merkit tai on yhteis WC.?Todella hankalaa. Tuo laaja Helminen mekko tietenkin haittaa kulkemista ja te ette muutoinkaan miesten kanssa ole samassa tilassa,autossa kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko perheen äiti ja tytöt muuttaa omiin tiloihinsa tai omaan asuntoon. Näin asia on järjestetty perinteisesti esim. arabikulttuurissa, miehillä ei ole yksinkertaisesti mitään asiaa naisten nukkuma- ja peseytymistiloihin.
Romaniperheissä murrosikäiset pojatkin pyykkäävät itse omat pyykkinsä, jotta äidin ei tarvitsisi koskea niihin. Romaneilla myöskään murrosikäiset tai sitä vanhemmat lapset eivät saa halata tai olla kahdestaan ei sukupuolta olevan vanhempansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko perheen äiti ja tytöt muuttaa omiin tiloihinsa tai omaan asuntoon. Näin asia on järjestetty perinteisesti esim. arabikulttuurissa, miehillä ei ole yksinkertaisesti mitään asiaa naisten nukkuma- ja peseytymistiloihin.
Taitaa arabit johtaa euroopan raiskaustilastoja
Eivät johda. Milan Jaffkin on kurdi.
Mistä nää sairaat ihmiset sikiävät? Onko ihan mahdotonta ajatella että on perheitä joissa isät äidit ja teinit käyttäytyvät normaalisti toisiaan kunnioittaen. Pyykit pesee kuka ehtii ja kenellä on aikaa ja viikkaa kuivat itse kunkin kaappiin. Mikä tuossa on vaikeeta? Normaalissa terveessä perheessä saunan jälkeen voidaan koko ilta olla kylpytakeissa eikä siihen liity mitään pervoa. Intiimit asiat isä ja äiti hoitavat omassa makkarissaan oven takana.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pyykkää meillä ihan kaikki pyykit aina.
Terkut tutuille.
Teillä joku BDSM-suhde ilmeisesti. Pyytääkö sinulta luvan vessassa käyntiin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää sairaat ihmiset sikiävät? Onko ihan mahdotonta ajatella että on perheitä joissa isät äidit ja teinit käyttäytyvät normaalisti toisiaan kunnioittaen. Pyykit pesee kuka ehtii ja kenellä on aikaa ja viikkaa kuivat itse kunkin kaappiin. Mikä tuossa on vaikeeta? Normaalissa terveessä perheessä saunan jälkeen voidaan koko ilta olla kylpytakeissa eikä siihen liity mitään pervoa. Intiimit asiat isä ja äiti hoitavat omassa makkarissaan oven takana.
Hienoa kuulla, että on joku järkeväkin paikalla.
On se hyvä. Niin mikä? No se, että syntyvyys laskee. Päätellen vaikka tästä(kin) aiheesta syntyvää perusteellista analysointia. Mitähän jos eroaisitte? Voisi siitä arjesta sen jälkeen tulla vähemmän takakireää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos isäpuoli niin pervoa, jos isä niin lopettakaa tuollainen pervo ajattelu isästä
Joo maailmanhistoriassa isä ei ole koskaan koskenut lapsiinsa.
Minun isäni ei ainakaan. En tiedä muitten isistä mutta meillä se olisi ollut yhtä pervoa kuin se että äiti olisi pessyt poikalapsensa kalsarit. Eli ei yhtään.
Hyi helvetti, en ikinä antaisi kenenkään miespuolisen pestä mun pikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, en ikinä antaisi kenenkään miespuolisen pestä mun pikkareita.
Hyi helvetti mitä niuhoitusta.
No ei todellakaan. Niitä haistelijoita on yllin kyllin ja niihin tehdään muutakin. Itsellä ollut aina lukollinen pyykkikaappi kaiken varalta- vieraitakin jos asioi. joskisn vierailla oma vieras wc ollut useinmiten. Kyllä tyttäresi ovat oikeassa.