Hybridi-Mersulla oli ajettu 135 tkm - akun kapasiteetista jäljellä enää noin 30%
Käytetty hybridi on riskiostos.
Kommentit (26)
Miten on mahdollista, että tämmönen paska myydään kunnossa olevana?
Auton (Mercedes-Benz) ostanut sitten kai perceelleen lens, huomatessaan asian?
Hybridi on typerin mahdollinen hankinta. Siinä on molemmat tekniikat, sähkö ja polttis. Tuplariskit.
Autoliikkeet on pullollaan käytettyjä plugareita ja jotkut kiimassa ostaa niitä. Ne on pahin miina mihin rahansa voi laittaa.
ei mikään akku kestä montaa vuotta. kaikkihan sen tietää.
sähköautot ovat rikkaiden huvia. kivoja uutena ja muutaman vuoden päästä ongelmajätettä.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että tämmönen paska myydään kunnossa olevana?
Autokauppiaat ovat tunnettuja rehellisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Hybridi on typerin mahdollinen hankinta. Siinä on molemmat tekniikat, sähkö ja polttis. Tuplariskit.
Toyota laatuun voit luottaa,on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Autoliikkeet on pullollaan käytettyjä plugareita ja jotkut kiimassa ostaa niitä. Ne on pahin miina mihin rahansa voi laittaa.
Niitä tuodaan Euroopasta,millä on kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoliikkeet on pullollaan käytettyjä plugareita ja jotkut kiimassa ostaa niitä. Ne on pahin miina mihin rahansa voi laittaa.
Niitä tuodaan Euroopasta,millä on kysyntää.
Nämä tuontiautot voi todellisuudessa olla koottu monesta eri romuautosta. myös kolariautoista. Sitä ei vaan asiakkaalle kerrota eikä autoliikkeellä ole kiinnostusta sitä selvittää.
Monet autoliikkeet eivät ota vaihdossa hybridejä, joiden akun kapasiteetista on jäljellä alle 70 %. Hyviä käytettyjä akkumoduuleja ei välttämättä ole saatavilla ja ainoa keino olisi hankkia uusi akku. Se taas maksaa suunnilleen yhtä paljon kuin auto. Hybridi myös lakkaa toimimasta, jos akku hajoaa. Muuten auto voisi olla ihan kunnossa, mutta voi muuttua yhdessä yössä käytännössä arvottomaksi. Kannattaa miettiä huolella, haluaako hankkia tuollaisen pommin edes uutena.
Korjaamokäynneillä omistajille selvisi myös uuden ajoakun hinta asennuksineen. Kustannusarvio oli 16521 euroa.
Lisäksi tuo malli on ollut uutena jo täysin paska. Akku kestää ehkä 10 km eli on jokseenkin hyödytön painolasti.
Mikä ongelma toi on, vaihtaan akut ja taas mennään!
Piti saada mersu. Nyt on kulissit kunnossa.
On se halpaa autoilua kun laskee kaikki kustannukset ja arvon aleneman yhteen. Riittääkö 1 eur/kilometri?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma toi on, vaihtaan akut ja taas mennään!
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma toi on, vaihtaan akut ja taas mennään!
Akun vaihto maksaa 15 000 - 20 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että tämmönen paska myydään kunnossa olevana?
Autokauppiaat ovat tunnettuja rehellisyydestä.
Tosin joskus kannatta miettiä onko todellakin autokauppias sellainen henkilö, jolta uskaltaisit ostaa käytetyn auton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma toi on, vaihtaan akut ja taas mennään!
Akun vaihto maksaa 15 000 - 20 000 euroa.
Ei se vaihto noin paljon taida maksaa, vaan lähinnä se akku.
Ainut hybridi jonka uskaltaa ostaa riskittä on toyota/lexus.
Miten tuo on mahdollista?