Onko luontevaa, että perheessä miespuolinen pyykkää naispuolisten (alus)vaatteita?
Meillä saatu riita tästä aiheesta. Vastakkain mies ja teini-ikäiset tyttäret.
Kommentit (32)
Mun mies pyykkää meillä ihan kaikki pyykit aina.
Terkut tutuille.
Jos isäpuoli niin pervoa, jos isä niin lopettakaa tuollainen pervo ajattelu isästä
Mitä väliä kuka ne koneeseen heittää ja sieltä narulle? Turha riita.
Vierailija kirjoitti:
Jos isäpuoli niin pervoa, jos isä niin lopettakaa tuollainen pervo ajattelu isästä
Joo maailmanhistoriassa isä ei ole koskaan koskenut lapsiinsa.
kyllä kaikkien yli 12-vuotiaiden perheenjäsenten pitää osata hoitaa kaikkien perheenjäsenten ja myös POTENTIAALISTEN perheenjäsenten vaatehuolto. Ja heidän pitää myös haluta tehdä se aina kun sen tekeminen on tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo maailmanhistoriassa isä ei ole koskaan koskenut lapsiinsa.
Se ei kumpua alusvaatteiden pesusta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä onkin pyykkikone.
Muta jonkun ne sinne pitää laittaa? Vai ovatko ne itse ohjautuvia alkkareita yms. ?
Tottakai on, kun on niihin kuitenkin salaa tumputtanut mällinsä.
Sanot teineille että pyykkäävät itse. Ongelma ratkaistu.
Voihan se olla noloa teineille. Omassa lapsuudessa äiti pyykkäsi aina. Meillä jonkun bloggarin neuvosta teinit pesevät, kuivaavat ja vikkaavat kukin omat vaatteensa, kun oma kori täyttyy. On osa kotitöihin osallistumista ja oppia tulevaan itsenäistymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Perheinstituutio ei ole luonnollinen tai normaali alun alkaenkaan eikä tyttöjen pitäisi joutua kasvunsa aikana altistumaan pallillisten yksityisyyden loukkauksille tai marinoitumaan heidän kanssaan samoissa suljetuissa tiloissa.
Miltä tuntuu olla mielisairas?
Minä ainakin joudun laittamaan pyykit koneeseen, siivoamaan kodin ja vieläpä valmistamaan ruoat nenän eteen, kun vaimo ja 19v tytär ei tee juurikaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
kyllä kaikkien yli 12-vuotiaiden perheenjäsenten pitää osata hoitaa kaikkien perheenjäsenten ja myös POTENTIAALISTEN perheenjäsenten vaatehuolto. Ja heidän pitää myös haluta tehdä se aina kun sen tekeminen on tarpeen.
Tämä. On miehiä jotka ajaa autoa, venettä, työkoneita ties mitä, mutta ei osaa pestä pyykkiä!
Apn tapauksessa kyllä teiniä pitää kuunnella. Tai tehdä hänestä pyykkivastaava. Nuoret pitää kasvattaa pärjääviksi.
Musta olisi outoa jos pyykit jaettaisiin sukupuolen mukaan. Mitä seksuaalista pyykinpesussa muka on? Samaan koneeseen vaan kaikki ja se hoitaa kuka pyykit perheessä sattuu hoitamaan. Voihan teini pestä omat pykkinsä itse jos häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pyykkää meillä ihan kaikki pyykit aina.
Terkut tutuille.
Ihana eunukki sulla palvelijana. Maksaa varmasti laskut myös.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko perheen äiti ja tytöt muuttaa omiin tiloihinsa tai omaan asuntoon. Näin asia on järjestetty perinteisesti esim. arabikulttuurissa, miehillä ei ole yksinkertaisesti mitään asiaa naisten nukkuma- ja peseytymistiloihin.
Taitaa arabit johtaa euroopan raiskaustilastoja
Senkus riitelette. Ei ole multa pois. Seuraavaksi isä voi pestä tyttärien dil!ot.