Aika surullista, miten paljon miehille merkkaa naisen ulkonäkö
Olen deittaillessa huomannut ja oikeastaan yllättynyt, miten paljon sinkkumiehet laittavat painoarvoa naisen ulkonäölle. Ei riitä, että nainen on mukava, fiksu, turvallinen ja "ihan kivannäköinen". Naisen pitää olla hoikka, sporttinen ja tosi nätit kasvonpiirteet. Ihana sama, vaikka naisella olisi hankala luonne. Ongelma on vaan siinä, että millä tavalla se tyttöystävän kauneus ja hoikkuus tekee sinulle mukavan ja helpon arjen? Mun mielestä miesten tulisi enemmän miettiä sitä, että miltä TUNTUU olla sen naisen seurassa. Viihdytkö hänen kanssaan ja onko kivaa olla yhdessä? Ja kannattaa myös ihan realistisesti miettiä, että onko siinä naisessa kumppaniainesta ja millaista arki olisi hänen kanssaan. Jos kuvitellaan, että on vaikka tosi kaunis ja hoikka nainen, jolla on kolme pientä lasta kahdelle eri miehelle ja nainen tekee pienipalkkaista työtä, niin mitä se nainen rehellisesti voi sinulle antaa parisuhteessa? Millaista se arki olisi tällaisen naisen kanssa ja olisitko onnellinen siinä? Sä voit joutua vaikeuksiin, jos naisen ulkonäkö on sulle ykkösprioriteetti.
Mä vielä jotenkin ymmärrän sen, että joku 20-vuotias mies kiinnostuu ensisijaisesti naisen ulkonäöstä, mutta kyllä viimeistään joskus 30+ iässä pitäisi kiinnittää enemmän huomiota naisen luonteeseen ja statukseen (mikäli siis etsii itselleen elämänkumppania eikä seuralaista cocktail-kutsuille).
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Olen toistuvasti saanut pakkeja varsin tavallisen näköisiltä ja lyhyiltäkin miehiltä.
Ap
En usko että miehiä kiinnostaa mitä heidän pitäisi sinun mielestäsi ajatella.
Sanoo kehopositiivinen kouvolatukkainen feministiNainen.
Samoin jos joku mies antaa pakit ylipainon takia. Olisiko se sama nainen ollut parempi kumppani jos hän olisi 20kg laihempi? Eikös hän edelleen olisi se sama nainen?
Luonnollista, että ulkonäkö vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Samoin jos joku mies antaa pakit ylipainon takia. Olisiko se sama nainen ollut parempi kumppani jos hän olisi 20kg laihempi? Eikös hän edelleen olisi se sama nainen?
Prosentuaalisesti? :P
No milloinja Ap itse osoitit kiinnostuksen miestä kohtaan, joka ei ollut ulkonäöltään miellyttävän oloinen saati, että oli ollut, jotenkin komea.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo kehopositiivinen kouvolatukkainen feministiNainen.
Toivottavasti kukaan ei haksahda sinuun.
rumat naiset ovat useimmiten katkeria nalkuttajia ja miesvihamielisiä feministejä.
mieluummin deittailen kauniin ja mukavan naisen kanssa.
Jotenkin tällä somen aikakaudella miehille on ehkä muodostunut harhainen käsitys, että niitä kaunottaria olisi tarjolla mielin määrin.
Pinnalliset ukot tässä ketjussa ihan pikkarit solmussa puolustelevat omaa pinnallisuuttaan.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan ei sit varmaan ole ollu kriteerinä miehen komeus? Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Olen toistuvasti saanut pakkeja varsin tavallisen näköisiltä ja lyhyiltäkin miehiltä.
Ap
Mä myös. Ylipainoakin on ollut.
Oon itse semmonen hoikka ja sporttinen, ihan nättikin. Kuulema kiltti, ystävällinen ja hauskaa seuraakin.
Mieluummin kuolaavat instabimboja. Itsestäkin sais semmoisen jos samalla tavalla kuvia tekis ja jakelis, mutta ei kiinnosta kalastella ja kilpailla huomiosta.
Eli päästään kysymykseen: miksei miehille kelpaa se tavallinen kiltti nainen? :D
Mistä on lähtöisin ajatus, että rumat naiset olisivat fiksuja, turvallisia ja hyväluonteisia?
Yleensähän rumat ovat mt-ongelmaisia, kärttyisiä ja katkeria.
Minä ainakin katson mihin kikulini työnnän.
m52
Mä voin tulla kyllä panemaan sua ap.
Pohjimmiltaan me olemme eläimiä ihan yhtälailla miehet ja naiset. Silti, sen lisäksi, voimme olla ihmisyyttä siihen päälle. Se ei kuitenkaan ikinä poista sitä, mitä meissä jokaisessa on pinnan alla: eläimellinen, biologinen puoli meissä kaikissa.
Olemme homo sapiens sapiens, ihmislaji, jonka evoluutio on muokannut tällaiseksi vuosituhansien saatossa. Biologiamme ei muutu miksikään muutamassa sadassa vuodessa. Esimerkiksi siinä ajassa on ollut muutamia maailmansotia, maailman modernisoituminen, ilmastonmuutos, jne.
Mutta olemme silti aikalailla sama laji biologisesti kuin tähänkin saakka.
Tässä insinöörin vastaus sinulle, aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja näytät normaalilta ikäiseltäsi eli suunnilleen tältä
Pitää kohdata tietysti sellainen, joka pitää sua viehättävänä ja sinä häntä!
Itse en kyllä edes jaksa deittailla, tapaan ihmisiä mieluummin livenä. Tietysti toisen ihmisen ulkonäkö/olemus/energia on se mihin aluksi kiinnittää huomion, ja jutellessa ja silmiin katsoessa jos kemia värähtelee niin siitä se lähtee :)