Miksei ihmisiä kiinnosta ilmastonmuutos juuri ollenkaan?
Käytetään tekoälyä joka kuluttaa sähköä ja vettä enemmän kuin varmaan yksikään muu yksittäinen yritys. Ostetaan temulta ties mitä kuraa, käytetään isoja autoja yksin yms yms. 100 vuoden sisään ilmasto on muuttunut jo niin paljon, eikö tämä oikeasti motivoi ihmisiä: ollenkaan.
Kommentit (51)
Ilmastohätä ei koske Suomea. Ilma vaan paranee.
Ilmastonmuutos -intoilu loppui siihen, että ihmisten lahjoitusinto tyrehtyi. Nyt saa parhaiten rahaa Gazan lapsilla ja siksi Palestiinan liput heiluu.
Vierailija kirjoitti:
Höpsö joidenkin ennusteiden mujaan Suomi muuttuu tundraksi. Ja vaikka ilmasto pysyisikin hyvänä, tänne tulisi enemmän pakolaisia kun on ikinä nähty.
Ei ole rahaa kiinnostua turhuuksista.
Ei ole enää trendikästä.
Nyt on trendikästä ostaa kiinalaista roskaa someinfluenssereiden mainostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
tästä puoli vuotta kestävästä pimeästä ja märästä nollakelistä voi mennä vain parempaan suuntaan, kunhan muuttuu kumpaan suuntaan tahansa.
Koska ajattelen itseäni. Jos Suomessa talvisin sataa vettä eikä tule lunta, olen tyytyväinen.
Koska se on vain ja ainoastaan isoa bisnestä jättimäisille yrityksille. Esimerkiksi kemianteollisuudelle
Minä ainakin temutan vain ihan vihvassun ja Hesarin kiusaksi.
Ehkä siksi, että vaikutukset ei meillä Suomessa vielä kovinkaan paljoa näy. Ja siksi, että maissa, joissa jo näkyy, ei niissäkään ihmisiä tunnu kiinnostavan ilmastonmuutos.
Ilmasto ja sen muutos on liian iso asia, eikä siihen pysty kukaan oikeastaan puuttumaan mitenkään sillä tavalla, että sillä olisi positiivista vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin temutan vain ihan vihvassun ja Hesarin kiusaksi.
Mitä teet kun ilmastonmuutos tulee?
Koska yksittäisten ihmisten syyllistäminen on tyhmää ja kääntyy itseään vastaan.
Haluaisin nähdä vertailun, jossa näkyy suomalaisten ilmastovaikutus verrattuna naapurin sotimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tästä puoli vuotta kestävästä pimeästä ja märästä nollakelistä voi mennä vain parempaan suuntaan, kunhan muuttuu kumpaan suuntaan tahansa.
Luuletko tosissasi että päivä pitenee?
Ei välttämättä edes ole ihmisen aiheuttamaa ilmastonmuutosta. Järkyttävää kuinka hataralla pohjalla hysteria on ollut. Mitään tieteellistä ei ole esittää. Vertaisarvioitua tieteellistä.
Eihän persuja ilmaston ja maapallon tuho kiinnosta yhtään kun nyt saa olla hillotolpalla!
Mikä olis pahinta, mitä vois tapahtua kun ilmasto lämpenee? Ja miten sen voi täälä suomessa estää? Vaikka koko maa lopettais kaikki päästöt, niin pelastuuko mailma silti?
En käytä tekoälyä
En tilaa netistä
Täällä syrjäseudulla ei ruokatoimituksia ole
Minulla ei ole autoa joten teen teen 5 kilometrin kauppa matkan kävellen
Muutin tänne maaseudulle vuosia sitten ja fatim diarran varoituksista huolimatta olen onnellisempi kuin koskaan ennen.
Tänään käytiin autoa tyhjäkäynnillä reilu puoli tuntia .
Aina talvisin käytän joka päivä ennen kuin ajan