Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä keittö kannattaa ostaa?

Vierailija
13.12.2025 |

Onko Ikeassa paras hinta-laatu-suhde?

Olen remontoimassa asuntoa ja laittamassa sen myyntiin. En siis tee itselleni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Ikea ollut nyt 6 vuotta ja hyvin toimii. Kodinkoneista halvinta sarjaa ei kannata ottaa, mutta kaapit ja laatikot toimivat hyvin ja ovat ihan uudenveroiset vielä. Muista ei ole kokemusta kuin käytettynä.

Vierailija
2/10 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytävässä asunnossa ei tarvita laatua. Ostat halvinta paskaa mitä löydät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna uuden ostajan tehdä itse keittiöremontti, niin saat ehkä enemmän ostajaehdokkaita. itse olen ostamassa asuntoa ja olen tiputtanut pois parikin kohdetta ihan siitä syystä, että sinne oli tehty omasta mielestäni ruma ja huonosti toimiva keittiö. 

Vierailija
4/10 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

talossamme on ollut Ikea keittiö viimeiset 15 vuotta on ajaton + hinta ja laatu kohdallaan 

Vierailija
5/10 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myimme juuri Hesan keskustassa asunnon ostaja tyytyväinen kun saa tehdä itse uuden keittiönsä saa mitä haluaa! 

Vierailija
6/10 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöltäkin on siis myytävänä?

Vierailija
7/10 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta metod-keittiö, varsinkin kun teet myyntiin. Jos ostaja ei pidäkään tyylistä, hän voi vaihtaa pelkät ovet. 

Myös hinta -laatusuhde hyvä. Edellisessä kodissa pysyivät nättinä 9v, sitten myytiin. Nykyiseen kotiin olemme kertaalleen vaihtaneet ovet tyylin vaihtamiseksi, tuli edullinen keittiöremppa 😀

Vierailija
8/10 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anna uuden ostajan tehdä itse keittiöremontti, niin saat ehkä enemmän ostajaehdokkaita. itse olen ostamassa asuntoa ja olen tiputtanut pois parikin kohdetta ihan siitä syystä, että sinne oli tehty omasta mielestäni ruma ja huonosti toimiva keittiö. 

Tämä ehdottoman hyvä ajatus, jos keittiötä ei ole pakko nyt uusia. Eli, jos ap ei asu asunnossa enää itse.

Vierailija
9/10 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos et itse asu asunnossa ja keittiö on siksi saatava, niin ilman muuta jätät hankkimatta sen! Ostaja saa itse päättää keittiön tyylin, materiaalin, haluaako kaapit/avohyllyt/laatikostot jne, ja minne haluaa jääkaapit ja muut. Ihan ehdottomasti, jos ei ihan pakko ole uusia keittiötä nyt, niin älä uusi.

Vierailija
10/10 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan