Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, olisitko valmis samaan kuin naiset, eli harrastamaan puolisosi kanssa seksiä vuodesta toiseen, ilman orgasmia?

Vierailija
13.12.2025 |

Itse olen aina saanut orgasmin helposti, yleensä useamman kerran joka kerta kun rakastelemme mieheni kanssa, mutta kuulemma kaikki naiset eivät saa koskaan. Väitetään että suuri osa naisista ei saa koskaan yhdynnässä orgamsia, tai ylipäätään. Mutta silti lähes kaikki naiset harrastavat seksiä puolisonsa kanssa, koska tämä nauttii siitä. Mutta miksi naiset tekevät niin? Minä ajattelen, että minä kyllä tekisin mieheni mieliksi asioita jotta hän saisi nautintoa, koska tietäisin omasta kokemuksesta minkälaista se on, mutta jos en olisi koskaan kokenut orgasmia, niin ehkä en niin paljon näkisi syytä tehdä asioita miehen mieliksi vuosikymmenestä toiseen.

Epäilen myös, että miehet eivät viitsisi nähdä vaivaa vaimonsa takia, jos eivät saisi siitä itse mitään irti. Miehet on yleensä sillä tavalla itsekkäitä tai vain laiskoja ja ajattelemattomia, kun eivät viitsi montaa muutakaan asiaa tehdä joka ilahduttaisi vaimoa, pieniäkään asioita, kun taas naiset yleensä yrittävät muutenkin ilahduttaa ja miellyttää miehiään monin eri tavoin.

N51

Kommentit (299)

Vierailija
141/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko nainen suostuu uhraamaan sata tuntia aikaansa aviomiehen kosiskeluun,  että saisi puolen tunnin seksihetken? 

Puolen tunnin seksihetken?

1- (3) minuuttia. Sisään-ulos-sisään. 

Vierailija
142/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puolet nuorempi nainen kuin ap, mutta ei minulla ole vastaavanlaisia kokemuksia.

Kaikissa seurustelusuhteissa....

kundit ovat pitäneet huolen siitä, että minäkin saan. Näin on myös lähimmillä ystävilläni, joiden kanssa näistä asioista välillä juttelen.

Älä lässytä fuulaa kyläpyörä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis panisinko halutonta naista? No ei ole kuulunut tapoihini ja etsisin sellaisen joka nauttii seksistä. Frigidit ei minua kiinnosta millään tasolla.

Hienoa. On aina suoraselkäistä, kun ei odoteta toiselta sellaista mihin itsekään ei ole valmis. Onko sinulla ajatuksia siitä, miksi jotkut miehet sitten valittavat vaimoistaan joita ei seksi kiinnosta? Eikö pitäisi joko pystyä ymmärtämään että nainen ei välttämättä saa siitä oikein mitään irti (jos ei kykene orgasmiin), tai erota, jos asia on itselle merkityksellinen? Ymmärrän ettet voi puhua kaikkien miehien puolesta, mutta miehenä sinulla on enemmän varmasti tietoa siitä miten miehet yleisellä tasolla ajattelevat, kuin monella naisella.

Mistä luulet johtuvan eron siinä, että useampi nainen on valmis tällaiseen kuin mies?

En vastail

Oletan nyt, että olet ketjun aloittaja.

Vastasin kysymykseesi, kun olet niin monessa kommentissasi sanonut, että miksi ette vastaa yksinkertaiseen kysymykseen. Nyt sitten vastaus ei sua miellyttänyt. Mitä h.lvettiä kyselet, jos et halua vastauksia. Muita, kuin mitkä haluat.

Mun puolestani voit nyt painua v.ttuun siitä kiukuttelemasta ja miestäsi osoittamasta.

Vierailija
144/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis panisinko halutonta naista? No ei ole kuulunut tapoihini ja etsisin sellaisen joka nauttii seksistä. Frigidit ei minua kiinnosta millään tasolla.

Hienoa. On aina suoraselkäistä, kun ei odoteta toiselta sellaista mihin itsekään ei ole valmis. Onko sinulla ajatuksia siitä, miksi jotkut miehet sitten valittavat vaimoistaan joita ei seksi kiinnosta? Eikö pitäisi joko pystyä ymmärtämään että nainen ei välttämättä saa siitä oikein mitään irti (jos ei kykene orgasmiin), tai erota, jos asia on itselle merkityksellinen? Ymmärrän ettet voi puhua kaikkien miehien puolesta, mutta miehenä sinulla on enemmän varmasti tietoa siitä miten miehet yleisellä tasolla ajattelevat, kuin monella naisella.

Mistä luulet johtuvan eron siinä, että useampi nainen on valmis tällaiseen kuin mies?

https://www.vauva.fi/comment/85456157#85456157

Vierailija
145/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko nainen suostuu uhraamaan sata tuntia aikaansa aviomiehen kosiskeluun,  että saisi puolen tunnin seksihetken? 

Puoli tuntia?

1-3 min

Vierailija
146/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehilläkin voi olla/tulla orgasmihäiriö. Se voi tulla eteen iän myötä ettei siemensyöksyä enää saa, vaikka seisoo normaalisti. Minun miehelleni kävi näin. Haluaa silti seksiä kokeilla aina välillä, mutta turhautuu, kun ei onnistu.

Vierailija
147/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frigidejä on hyvin vähän, itsekkäitä rakastajia on paljon enemmän.

On typerää syyttää frigidiksi naisia, jotka eivät saa orkkua itsekkään jynkkääjän kanssa. Se paljastaa sovinistisen asenteen, että naisessa on lähtökohtaisesti vikaa jos nainen ei syty jynkystä. 

Eri

Ap:n lähtökohta oli kylläkin se, ettei saa orgasmia missään olosuhteissa tai millään keinolla, miehen huonoudesta siinä ei pitänyt olla kyse (vaikka toki muistettiinkin muistuttaa, että miehethän nyt ovat paskoja tietenkin).

Vierailija
148/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla sellaisen kumppanin kanssa, joka on kiinnostunut myös toisen osapuolen haluista tyydyttämisestä. Minun mieheni saattaa, jos ei itse halua seksiä tyydytyää minut kädellään, kun pyydän. Ja minä saatan vaikka ottaa suihin, niin etten itse saa. Joskus käy niinkin, ettei mies tule. Joskus käy niin, etten minä saa. Seksi on silti hyvää.

Vierailija
149/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On typerää syyttää frigidiksi naisia, jotka eivät saa orkkua itsekkään jynkkääjän kanssa. Se paljastaa sovinistisen asenteen, että naisessa on lähtökohtaisesti vikaa jos nainen ei syty jynkystä. 

Eri

Tässähän puhuttiin, että ei ole saanut ikinä KENENKÄÄN kanssa.Eipä puhuttu mistään jynkystä.

Tätä tilattiin kun alettiin puhumaan frigideistä, eli seksuaalisesti haluttomista naisista. Figidi on haluton nainen. Ei pelkästään orgasmikyvytön. 

Vierailija
150/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ap:n lähtökohta oli kylläkin se, ettei saa orgasmia missään olosuhteissa tai millään keinolla, miehen huonoudesta siinä ei pitänyt olla kyse (vaikka toki muistettiinkin muistuttaa, että miehethän nyt ovat paskoja tietenkin).

Jos puhutaan frigideistä, eli täysin haluttomosta naisista, ei enää puhuta naisista, joilla on vaikeutta saada orgasmia. Vastaus oli sovinistiseen viestiin sopiva. 

Vierailija
151/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla sellaisen kumppanin kanssa, joka on kiinnostunut myös toisen osapuolen haluista tyydyttämisestä. Minun mieheni saattaa, jos ei itse halua seksiä tyydytyää minut kädellään, kun pyydän. Ja minä saatan vaikka ottaa suihin, niin etten itse saa. Joskus käy niinkin, ettei mies tule. Joskus käy niin, etten minä saa. Seksi on silti hyvää.

Et vastannut ap:n kysymykseen. Annan tämän kommentin ap.n puolesta, koska ap sammui jo ajat sitten.

Vierailija
152/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan frigideistä, eli täysin haluttomosta naisista, ei enää puhuta naisista, joilla on vaikeutta saada orgasmia. Vastaus oli sovinistiseen viestiin sopiva. 

Frigidi on sitä paitsi terminä vanhentunut. Termiä käytetään enää ilmaisemaan halveksuntaa naisia kohtaan. 

Vierailija
153/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olisin valmis seksiin tyydyttääkseni vaimoni, vaikka en itse pystyisi saamaan orgasmia. Ehkä en olisi innostunut yhtä usein, kuin tällä hetkellä. Toimivassa parisuhteessa seksi on paljon muutakin kuin vain se miehen orgasmi. Tämän asian ap sivuutat tahallasi. Eikä se sinun kertomasi kerran kuukaudessa (ja nuorempana 1-2 viikon välein) kerro kovinkaan intohimoisesta suhteesta.

Vierailija
154/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, eikä minun läheisimpien ystävien joukossa ole ketään, joka ei voisi koskaan saada orgasmia. Tiedän, että varmasti on naisia, joilla orgasmin saaminen ei onnistu ja ymmärrän täysin, että tämä voi aiheuttaa seksuaalista turhautumista. Asia on selvästi ap:lle tärkeä ja hän on varmasti perehtynyt aiheeseen ainakin jonkin verran. Osaatko ap sanoa, että kuinka yleistä naisilla on, ettei saa ikinä missään tilanteessa orgasmia? Aloitukseksi ja kommenttiesi perusteella voisi kuvitella, että puhutaan yleisestä ongelmasta, mutta minulla on ollut sellainen käsitys, että tämä on kuitenkin aika harvinaista. On nimittäin täysin eri asia, jos ei pysty saamaan orgasmia ilman, että tuntee syvää rakkautta toista kohtaan tai jos seksi on syystä tai toisesta huonoa jonkun kanssa, oli sitten kyse parisuhteesta tai muusta tilanteesta.

Vierailija
155/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tässä nyt oli pointti ja kysymys, se ettei suurin osa naisista saa yhdyssässä orgasmia vai se, ettei hyvin pieni osa naisista saa koskaan orgasmia? Jossain tutkimuksessa oli muistaakseni, että noin 70% naisista ei saa lainkaan orgasmia pelkästään yhdynnässä, vaan tarvitsee klitoriksen stimulaatiota orgasmin saamiseen. Se, ettei iso osa naisista laukea pannessa, ei tarkoita sitä, etteikö mies voisi sitä orgasmia tuottaa muilla tavoin hänelle. Puhut ap kahdesta täysin eri asiasta aloituksessa ja lopulta keskityit vain jälkimmäiseen. 

Vierailija
156/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus todellakin sohaisi ampiaispesään. 

Henkilöön meneviä kommentteja on enemmän kuin itse vastauksia.

Palstaenemmistönä taitaa olla sovinisteja ja ovimattoja, joten en ole yllättynyt että asiallinen keskustelu pyritään tyrehdyttämään. 

Ap:n aloituksessa varsinkin viimeinen kappale viittaa kyllä vahvasti siihen, että hän on saanut runsaasti juuri sellaisia vastauksia kuin lähti kalastelemaankin.

Minulle riittää kylä tai ei. Oletko valmis samaan vai et? Erittäin yksinkertaista, ja kysymys otsikossa. En kalastele mitään, mutta kun mun aloitus siirrettiin tänne seksipuolelle, ei juuri kukaan vastaa siihen mitä kysyttiin.

ap

Noo, kyll

No kysymys on kyllä tai ei, joten miten ajattelet että olen valmiiksi jotain vastauksia tässä nyt odotellut. 

Loppukappale on pohdintaa siitä, että kun naiset ylipäätään on usein niitä jotka kaikkia perheenjäseniään passaa, heidät on siihen todennäköisesti kotona jo äitinsä esimerkillä opetettu, että hyvä äiti ja vaimo tekee kaiken toisten eteen, sitten tekevät samaa vielä töissäkin, että minäpä tuosta laitan kahvit tulemaan, ja täytän tiskikoneen ja laitan sen päälle, kun ei nyt kukaan muu ole sitä tehnyt...

Ja miehet usein on ajattelemattomia ja/tai laiskoja, etteivät kotona tartu kotitöihin, vaan odottavat että kyllä se vaimo ne siitä tekee, kun se on siinä parempi muutenkin ja kaipa se siitä tykkää että saa puuhastella kun mulla nyt tulee tämä pelikin telkkarista ja oli raskas viikko töissä... Ja harvassa on miehet, jotka tuovat vaikka kukkia tai jotain mistä tietää vaimonsa tykkäävän tai tekee jotain kivaa ja romanttista muuten kotona ihan vaan arjen keskellä. Jotkut sentään osaavat jo merkkipäivinä muistaa kukilla tai vastaavalla vaimoaan.

Väitätkö, että tällaiset stereotypiat eivät päde ihmisiin? Luultavasti nuoret alkavat olla erilaisia, mutta kyllä minun ikäluokassani suurin osa ihmisistä on juuri näin, että vaimo passaa ja tekee kotitöitä paljon enemmän kuin miehensä, ja miehet ei kovin romanttisia ole.. eli siitä päätellen, voin kuvitella tilannetta jossa mies ei saisi mitään tuntemuksia yhdynnästä (toki tässä pitää olettaa, että seksi onnistuisi ilman kiihottuneisuuden tilaa) että jaksaisiko miehet samaan tapaan kuin osa naisista, harrastaa seksiä vain toisen mieliksi.

Tässäkin keskustelussa sen huomaa, että miehet eivät edes ymmärrä tilannetta, että seksi ei tuntuisi yhtään miltään, kuten jotkut naiset kuvailee. Miehillä on yleensä joko niin että on hyvää tai huonoa seksiä, joka on parempaa kuin se ettei seksiä ole ollenkaan tai sitten on jotain häikkää ja seksi ei onnistu ollenkaan. Naisella se vaan on erilaista, naiset voivat harrastaa seksiä vaikkei yhtään tekisi mieli, eikä se tuntuisi oikein miltään muulta kuin hinkuttamiselta.

ap

Vierailija
157/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstaenemmistönä taitaa olla sovinisteja ja ovimattoja, joten en ole yllättynyt että asiallinen keskustelu pyritään tyrehdyttämään. 

Lisäksi kesksutelu osoittaa, kuinka käsittämätön ajatus monelle on se, ettei mies saisi orgasmia. Ei ymmärretä että puhutaan tilanteesta jossa orgasmia ei voi saada. Ei yksin, ei kaksin, ei kimpassa. Ei edestä, takaa, suulla, kädellä, tai imurilla. Ei miehen, ei naisen, ei eläimen kanssa. Menee täysin yli hilseen ajatus, että orgasmia ei vaan tule vaikka mitä taikatemppuja tekisi. Ja suostuisiko silloinkin vuosikymmenestä toiseen seksiin.

Luojan kiitos, että täälläkin sentään joku ymmärtää! Tuolla av:n puolella olisi paljonkin, mutta kun tämä mun aloitus nyt piti vaan väkisin siirtää tänne jonne ne naiset joilla tämä ongelma on, eivät koskaan tule.

ap

Vierailija
158/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi kesksutelu osoittaa, kuinka käsittämätön ajatus monelle on se, ettei mies saisi orgasmia. Ei ymmärretä että puhutaan tilanteesta jossa orgasmia ei voi saada. Ei yksin, ei kaksin, ei kimpassa. Ei edestä, takaa, suulla, kädellä, tai imurilla. Ei miehen, ei naisen, ei eläimen kanssa. Menee täysin yli hilseen ajatus, että orgasmia ei vaan tule vaikka mitä taikatemppuja tekisi. Ja suostuisiko silloinkin vuosikymmenestä toiseen seksiin.

Hulluinta tässä on se, että oletusarv

Ei nyt varmaan pakottamalla pakota, mutta sehän on hyvin yleistä, että naiset valittaa että mies aina vonkaa ja on vaan sitä yhtä vailla... Ei kai ne puheet tyhjästä tule. Miehet väsyttää naisen vonkaamalla että anna nyt, anna nyt, anna nyt... ja lopulta nainen antaa höylätä itseään niin pääsee rauhaan hetkeksi.

Vierailija
159/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehilläkin voi olla/tulla orgasmihäiriö. Se voi tulla eteen iän myötä ettei siemensyöksyä enää saa, vaikka seisoo normaalisti. Minun miehelleni kävi näin. Haluaa silti seksiä kokeilla aina välillä, mutta turhautuu, kun ei onnistu.

Minkä ikäisenä alkoi?

Minkä ikäisiä nyt olette?

Vierailija
160/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

En minä sanonut että miehet on paskoja. Miehet eivät vaan ajattele samalla tavalla kuin naiset, että heidän pitäisi miellyttää vaimoaan tekemällä kaikenlaisia palveluksia, jotta olisivat hyviä ihmisiä. Miehet ei tule ajatelleeksi, tai eivät vaan viitsi, eikä heillä tule samalla tavalla huono omatunto siitä kuin naisilla usein tulee. Joten olettaisin tämän saman ajattelutavan olevan yleistä myös seksissä, jos kävisi niin, että mies ei koskaan kykenisi saamaan orgasmia, mutta kykenisi seksiin ja puoliso sitä haluaisi ja odottaisi saavansa. Naisethan usein myös teeskentelevät orgasmia, jotta miehelle ei tulisi paha mieli. En tiedä tekeekö miehet sitäkään. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi