Mies, olisitko valmis samaan kuin naiset, eli harrastamaan puolisosi kanssa seksiä vuodesta toiseen, ilman orgasmia?
Itse olen aina saanut orgasmin helposti, yleensä useamman kerran joka kerta kun rakastelemme mieheni kanssa, mutta kuulemma kaikki naiset eivät saa koskaan. Väitetään että suuri osa naisista ei saa koskaan yhdynnässä orgamsia, tai ylipäätään. Mutta silti lähes kaikki naiset harrastavat seksiä puolisonsa kanssa, koska tämä nauttii siitä. Mutta miksi naiset tekevät niin? Minä ajattelen, että minä kyllä tekisin mieheni mieliksi asioita jotta hän saisi nautintoa, koska tietäisin omasta kokemuksesta minkälaista se on, mutta jos en olisi koskaan kokenut orgasmia, niin ehkä en niin paljon näkisi syytä tehdä asioita miehen mieliksi vuosikymmenestä toiseen.
Epäilen myös, että miehet eivät viitsisi nähdä vaivaa vaimonsa takia, jos eivät saisi siitä itse mitään irti. Miehet on yleensä sillä tavalla itsekkäitä tai vain laiskoja ja ajattelemattomia, kun eivät viitsi montaa muutakaan asiaa tehdä joka ilahduttaisi vaimoa, pieniäkään asioita, kun taas naiset yleensä yrittävät muutenkin ilahduttaa ja miellyttää miehiään monin eri tavoin.
N51
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti olisin valmis seksiin tyydyttääkseni vaimoni, vaikka en itse pystyisi saamaan orgasmia. Ehkä en olisi innostunut yhtä usein, kuin tällä hetkellä. Toimivassa parisuhteessa seksi on paljon muutakin kuin vain se miehen orgasmi. Tämän asian ap sivuutat tahallasi. Eikä se sinun kertomasi kerran kuukaudessa (ja nuorempana 1-2 viikon välein) kerro kovinkaan intohimoisesta suhteesta.
Tottakai toimivassa parisuhteessa seksi on paljon muutakin kuin miehen orgasmi tai naisen. Siitä ei ole nyt kyse. En sivuuta sitä, vaan siitä ei ole nyt kyse, vaan juuri tuosta, että tajuaako miehet jotka valittaa naisen vähäisestä kiinnostuksesta seksiin, että jos se ei tee sulle mitään, niin ei se niin huvitakaan, eikä ole sitä intohimoa.
Joo, mun mies ei ole mikään älyttömän intohimoinen, meistä minä olen se jolle se on tärkeämpää, mutta seksi on hyvää tai erittäin hyvää, aina kun sitä on ollut. Ja miehelle se on vaikeampaa erinäisistä syistä mitä en nyt tässä ala erittelemään, ja ihan ikäkin vaikuttaa, myös minuun näin vaihdevuosien aikana.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, eikä minun läheisimpien ystävien joukossa ole ketään, joka ei voisi koskaan saada orgasmia. Tiedän, että varmasti on naisia, joilla orgasmin saaminen ei onnistu ja ymmärrän täysin, että tämä voi aiheuttaa seksuaalista turhautumista. Asia on selvästi ap:lle tärkeä ja hän on varmasti perehtynyt aiheeseen ainakin jonkin verran. Osaatko ap sanoa, että kuinka yleistä naisilla on, ettei saa ikinä missään tilanteessa orgasmia? Aloitukseksi ja kommenttiesi perusteella voisi kuvitella, että puhutaan yleisestä ongelmasta, mutta minulla on ollut sellainen käsitys, että tämä on kuitenkin aika harvinaista. On nimittäin täysin eri asia, jos ei pysty saamaan orgasmia ilman, että tuntee syvää rakkautta toista kohtaan tai jos seksi on syystä tai toisesta huonoa jonkun kanssa, oli sitten kyse parisuhteesta tai muusta tilanteesta.
En tiedä miten yleistä se oikeasti on, olen vuosikymmenten varrella lukenut erilaisia tutkimustuloksia. Mutta tämä nyt tuli vaan mieleen toisesta aloituksesta, että ei miehet ehkä osaa kuvitellakaan tilannetta, että miltä se tuntuu kun seksiä pitäisi harrastaa, vaikka itselle ei ole siitä mitään iloa. Ja miehet puhuu usein näissä nettikeskusteluissa, että kuin heidän vaimonsa tekisi sitä tahallaan ettei halua seksiä. Aina ne puheet, että kun nainen saa tahtonsa läpi, eli lapset tehtyä, kiinnostus seksiin lopahtaa, ja se typerä sanonta, että siitä, että paras ehkäisykeino on hääkakku...
"Kaikkinensa alle puolet naisista, tarkemmin ottaen 46 prosenttia, saa heteroseksissä orgasmin, paljasti vuonna 2015 julkaistu FINSEX-tutkimus. Sen sijaan miehistä peräti 93 prosenttia ilmoitti saavansa rakasteltaessa ainakin useimmiten orgasmin. Naisparien välisessä seksissä orgasmeja koetaan useammin: 86 prosenttia naisista kertoi saavansa useimmiten orgasmin harrastaessaan seksiä naisen kanssa.
Tutkimus paljasti myös joukon naisia, joilta orgasmi on jäänyt parisuhteessa täysin saamatta. Yli 50-vuotiaista naisista 5 prosenttia ja alle 35-vuotiaista naisista 15 prosenttia ei ole koskaan kokenut orgasmia harrastaessaan seksiä kumppaninsa kanssa."
Joissain tutkimuksissa on paljon suurempiakin lukuja esitetty, mutta mun mielestä tuossa lukemat vaikuttaa uskottavilta. Monesti keskusteluissa se jotenkin ylikorostuu, että olisi enemmänkin naisia jotka eivät välitä seksistä lainkaan. Omassa lähipiirissäni ei kukaan nainen ole sanonut ettei kiinnosta. Yksi sanoi pitkään ettei kiinnosta, kun oli sinkku, mutta tilanne muuttui kun tuli uusi kumppani joka oikeasti sytytti.
ap
Miehenä menisin lääkärintutkimuksiin, jos en tulisi. Se on miehelle aika paljon vaarallisempaa kuin naiselle. Luulisin, että puolisokin sinne käskisi.
Vierailija kirjoitti:
Ap ja ketjun toisenkin väitteen esittänyt on ilmiselvästi mies, joka testaa onko naisia paikalla. Onko naisia, jotka juttelisi vähän tuhmia.
Kirjoittellee pillunnuolemiseen kyllästynyt koira, joka haluaisi apuja arkeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen suostuu uhraamaan sata tuntia aikaansa aviomiehen kosiskeluun, että saisi puolen tunnin seksihetken?
Puoli tuntia?
1-3 min
Tätä juuri tarkoitin. Miksi naiset eivät suostu tuntikausien rakasteluun? Vain näitä hetken nylkytyksiä? Hommatkaa koira, jos ei jo ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, eikä minun läheisimpien ystävien joukossa ole ketään, joka ei voisi koskaan saada orgasmia. Tiedän, että varmasti on naisia, joilla orgasmin saaminen ei onnistu ja ymmärrän täysin, että tämä voi aiheuttaa seksuaalista turhautumista. Asia on selvästi ap:lle tärkeä ja hän on varmasti perehtynyt aiheeseen ainakin jonkin verran. Osaatko ap sanoa, että kuinka yleistä naisilla on, ettei saa ikinä missään tilanteessa orgasmia? Aloitukseksi ja kommenttiesi perusteella voisi kuvitella, että puhutaan yleisestä ongelmasta, mutta minulla on ollut sellainen käsitys, että tämä on kuitenkin aika harvinaista. On nimittäin täysin eri asia, jos ei pysty saamaan orgasmia ilman, että tuntee syvää rakkautta toista kohtaan tai jos seksi on syystä tai toisesta huonoa jonkun kanssa, oli sitten kyse parisuhteesta tai muusta tilanteesta.
En tiedä miten yleistä se oike
Olen eri, mutta eihän tuossa puhuttu mitään naisista, jotka eivät voi ikinä saada orgasmia. Tuo kertoo enemmänkin siitä, että yllättävänkin monelle parisuhdeseksi ei ole tyydyttävää. Huono parisuhdeseksi on ihannetilanne asia, kuin se, että joku ei fyysisesti pysty saamaan orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten yleistä se oike
Näiden tilastojen perusteella lopulta melko harva nainen jää parisuhteessa ilman orgasmia, varsinkin kokeneemmista naisista. Yhden illan jutuissa varmasti suurin osa naisista jää ilman orgasmia, en epäile hetkeäkään. Mistään näistäkään ei käy ilmi se naisten määrä, jotka eivät ikinä pysty saamaan orgasmia esim omin käsin, mutta erittäin pieni osa sen täytyy olla. Tilastothan todistavat sen, että suomalaisilla on melko hyvää parisuhdeseksiä, ainakin jos orgasmeja ajatellaan. Varsinkin kun huomioidaan, että yllättävän moni parisuhde on enemmän tai vähemmän kompromissi ja myös se tosiasia, että pitkissä parisuhteissa seksielämä voi alkaa hiipumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Ap vaahtoaa koko päivän ja iskee lopulta tilastot pöytään, jotka kumoavat hänen omat väitteensä. Mä nautin.
Mitä rakkaudella on tekemist tässä? Ai että nai sen pitä rakastaa??? voi jumalauta mitä paskka... Mites mies joka ky horatsuiissa,eikä laukea jos ei saatanan paska laukeas? Hullukus olet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä rakkaudella on tekemist tässä? Ai että nai sen pitä rakastaa??? voi jumalauta mitä paskka... Mites mies joka ky horatsuiissa,eikä laukea jos ei saatanan paska laukeas? Hullukus olet.
Ota välivettä. Ei sun tekstistä ymmärrä mitään.
Täällähän ehdotettu, ettei siihen klitorikseen lainkaan koskettaisi...näin nainen "opetetaan" pois orgasmista. Johan on opetusta! Miksi ikinä pitäisi kaluun koskea.
Jos pieni osa miehistä ei ole kiinnostuneita puolisoidensa nautinnosta, niin miksi ap yleistät sen koskemaan miehiä laajemmin? Yhtälailla löytyy parisuhteessa olevia naisia, joita seksi tai puolison nautinto ei kiinnosta. Silti suurin osa naisista ja miehistä haluaa tuottaa nautintoa puolisolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitus todellakin sohaisi ampiaispesään.
Henkilöön meneviä kommentteja on enemmän kuin itse vastauksia.
Palstaenemmistönä taitaa olla sovinisteja ja ovimattoja, joten en ole yllättynyt että asiallinen keskustelu pyritään tyrehdyttämään.
Ap:n aloituksessa varsinkin viimeinen kappale viittaa kyllä vahvasti siihen, että hän on saanut runsaasti juuri sellaisia vastauksia kuin lähti kalastelemaankin.
Minulle riittää kylä tai ei. Oletko valmis samaan vai et? Erittäin yksinkertaista, ja kysymys otsikossa. En kalastele mitään, mutta kun mun aloitus siirrettiin tänne seksipuolelle, ei juuri kukaan vastaa siihen mitä kysyttiin.
ap
Saatiin tähän vielä kotityötkin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, eikä minun läheisimpien ystävien joukossa ole ketään, joka ei voisi koskaan saada orgasmia. Tiedän, että varmasti on naisia, joilla orgasmin saaminen ei onnistu ja ymmärrän täysin, että tämä voi aiheuttaa seksuaalista turhautumista. Asia on selvästi ap:lle tärkeä ja hän on varmasti perehtynyt aiheeseen ainakin jonkin verran. Osaatko ap sanoa, että kuinka yleistä naisilla on, ettei saa ikinä missään tilanteessa orgasmia? Aloitukseksi ja kommenttiesi perusteella voisi kuvitella, että puhutaan yleisestä ongelmasta, mutta minulla on ollut sellainen käsitys, että tämä on kuitenkin aika harvinaista. On nimittäin täysin eri asia, jos ei pysty saamaan orgasmia ilman, että tuntee syvää rakkautta toista kohtaan tai jos seksi on syystä tai toisesta huonoa jonkun kanssa, oli sitten kyse parisuht
Sama täällä. Onko kyseessä sitten se kuuluisa naisen logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Täällähän ehdotettu, ettei siihen klitorikseen lainkaan koskettaisi...näin nainen "opetetaan" pois orgasmista. Johan on opetusta! Miksi ikinä pitäisi kaluun koskea.
Taitaa tämäkin ajatus tulla sun omasta päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pieni osa miehistä ei ole kiinnostuneita puolisoidensa nautinnosta, niin miksi ap yleistät sen koskemaan miehiä laajemmin? Yhtälailla löytyy parisuhteessa olevia naisia, joita seksi tai puolison nautinto ei kiinnosta. Silti suurin osa naisista ja miehistä haluaa tuottaa nautintoa puolisolleen.
Koska kaikki miehet. Siksi
ap
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmiten minulle orgasmin saaminen on ollut aina vaan vaikeampaa. Nuorempanakin sain orgasmin yhdynnässä harvemmin kuin joka toinen kerta. Nykyisin ehkä kerran per 20 rakastelusessiota. Ei se minua niin hirveästi haittaa, osaan kyllä hoitaa asian oman käden kautta. Vaimoni saa orgasmin lähes aina. Rakastan kun vaimoni ottaa suihin aina joskus, sillä silloin minäkin saan orgasmin jonka huumaavan hyvä tunne ja vaikutus tuntuu vielä päiviäkin sen jälkeen.
Ihan sama. Mutta pelkästään se rakastelu tuntuu jo hyvältä. Varsinkin jos pystyn antamaan sille toiselle sen orgasmin, niin tuntuu kuin saisin itsekin.
Ketjun luettuani en yhtään ihmettele, miksi ap;n mies haluaa vain kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Aina tässä keskustelussa tulee ukot jankkaamaan että "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan!" Mutta ikinä eivät vastaa itse kysymykseen, että jos joka seksikerralla joutuisi itse runkkaamaan itselleen orgasmin niin kuinka kauan sellaista muka jaksaisi?
Minulle on ainakin tärkeetä että naiseni saa myös, ehkä nämä yksinkertaiset pojat eivät vaan ymmärrä mitään naisen anatomiasta?
Aika kauan on kuule jaksanut. Taisin viimeksi olla silleen vaimon kanssa v. 2019.
Ei, koko ajan olen puhunut vain siitä ettei saa koskaan orgasmia. Ja olen tästä monissa keskusteluissa väitellyt toisten naisten kanssa, että mikä prosentti se nyt on naisista jotka ei saa koskaan, tai jotka ei saa yhdynnässä. Minä olen aina saanut yhdynnässä ja sitä jotkut väittää valehteluksi. En käsitä sitäkään tietoa, että emättimessä ei olisi tuntoa lainkaan. En oikein noita tilastojakaan osaa uskoa, että niin suuri prosentti naisista ei saisi orgasmia koskaan tai saisi sitä yhdynnässä. Mutta se on toisen keskustelun aihe.
Mutta kysehän on nyt siitä, että on niitä naisia jotka miestä miellyttääkseen harrastaa seksiä, jopa teeskentelee orgasmia, mutta oikeasti eivät saa siitä touhusta mitään irti. Ja miehet ei yleensä sitä ymmärrä, että miksi naiset ei halua seksiä, kun eivät osaa kuvitella tilannetta, että seksi ei tunnu miltään eikä tee orgasmia. Ainakin tuolla av:n puolella on aina niitä jotka kirjoittelevat miesolettuna, että vaimo pihtaa ilkeyttään ja sitten on niitä naisoletettuja kirjoittajia jotka sanovat, että seksi on ihan turhaa touhua. En ole koskaan miehen kuullut niin sanovan.
ap