Mies, olisitko valmis samaan kuin naiset, eli harrastamaan puolisosi kanssa seksiä vuodesta toiseen, ilman orgasmia?
Itse olen aina saanut orgasmin helposti, yleensä useamman kerran joka kerta kun rakastelemme mieheni kanssa, mutta kuulemma kaikki naiset eivät saa koskaan. Väitetään että suuri osa naisista ei saa koskaan yhdynnässä orgamsia, tai ylipäätään. Mutta silti lähes kaikki naiset harrastavat seksiä puolisonsa kanssa, koska tämä nauttii siitä. Mutta miksi naiset tekevät niin? Minä ajattelen, että minä kyllä tekisin mieheni mieliksi asioita jotta hän saisi nautintoa, koska tietäisin omasta kokemuksesta minkälaista se on, mutta jos en olisi koskaan kokenut orgasmia, niin ehkä en niin paljon näkisi syytä tehdä asioita miehen mieliksi vuosikymmenestä toiseen.
Epäilen myös, että miehet eivät viitsisi nähdä vaivaa vaimonsa takia, jos eivät saisi siitä itse mitään irti. Miehet on yleensä sillä tavalla itsekkäitä tai vain laiskoja ja ajattelemattomia, kun eivät viitsi montaa muutakaan asiaa tehdä joka ilahduttaisi vaimoa, pieniäkään asioita, kun taas naiset yleensä yrittävät muutenkin ilahduttaa ja miellyttää miehiään monin eri tavoin.
N51
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Vaikea arvioida, kumpi on kahjompi: ap vai pettäjänainen?
Ap ainakin läpäissyt peruskoulun äidinkielen. Pettäjän tekstit melkoisen vaikeita ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Käyn täällä ehkä pari-kolme kertaa vuodessa kauhistelemassa ummehtunutta, naisvihamielistä/naisten nautintoa väheksyvää meininkiä.
Tarkoitit kai, että pari-kolme kertaa tunnissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea arvioida, kumpi on kahjompi: ap vai pettäjänainen?
Ap ainakin läpäissyt peruskoulun äidinkielen. Pettäjän tekstit melkoisen vaikeita ymmärtää.
Vaatii varmaan hiukän älliä että ymmärtää lukemansa. Juu.
Pettäjän? Okei! Kas kun eu kostajan! Näin meitä naisia luokitellaan.
Hauska keskustelu. Veikkaan, että ap:n lisäksi 2 tai max 3 henkilöä ovat suoltaneet kirjoitustyyleistä päätellen noin 90% kaikista teksteistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ai toimitko koko EU:n alueella kostajana? Vai mitä tarkoitit?
Mikset kulta anna numeroa? En petä sua, lupaan!!!
t. Jouko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai toimitko koko EU:n alueella kostajana? Vai mitä tarkoitit?
Ihan koko mantereen! Ja mieluusti.
Vierailija kirjoitti:
t. Jouko
Ai Jouko ei petä? Jopas vitsin murjaisit.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin meitä naisia Pertti? Identifioidutko nykyään naiseksi? Tietääkö vaimosi Marja-Liisa tästä? Ja humalatilastasi johtuen kirjoituksesi on sekavaa ja täynnä virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Jouko
Ai Jouko ei petä? Jopas vitsin murjaisit.
Enkä petä! Olen jo rakastunut sinuun. Voisitko antaa numerosi? Pliis!
t. Jouko
Vierailija kirjoitti:
Hauska keskustelu. Veikkaan, että ap:n lisäksi 2 tai max 3 henkilöä ovat suoltaneet kirjoitustyyleistä päätellen noin 90% kaikista teksteistä. :)
Jos olet kirjoittanut tähän ketjuun niin Anna yläpeukku
Oikeassa elämässä vitsit olis kaukana. Ei ole hauskaa lainkaan jäädä ilman orgasmia.
Edelleen ap lähtee siitä oletuksesta, että nainen joka ei saa orgasmia suostuu seksiin vain sen miehen mieliksi. Ei usko, että vaikka ei saisi orgasmia niin seksistä voi silti nauttia ja haluta sitä.
Ihmeelinen kysymys. Olisin valmis harrastamaan seksiä. Keskustelisin myös ja kehittäisimme yhdessä sellaiseksi, että molemmat saa.
Minä ainakin pidän huolen siitä, että kumppanini (nainen) saa aina ensin. Yleensä tulee pari kertaa session aikana
Juu, sitähän se on. Rouva saa 2-4 orkkua ja minä miehenä jään ilman. Ei ota edes suihin. Näin on menty vuosia.
Onneksi nuorempi rakastajar onkin aina halukas antamaan mulle lopuksi orkun, toki hänellekin useita ensin annan.
m50
Olisi ihanaa, jos saisin puolisoltani seksiä!
Miehet eivät harrastaisi kertaakaan seksiä ilman orgasmia, seksistä tulisi heille ihan turhaa touhua.
Sinällään olet oikealla palstalla avauksesi kanssa, täällä kun on huonojen rakastajien kokoontumisajot. Käyn täällä ehkä pari-kolme kertaa vuodessa kauhistelemassa ummehtunutta, naisvihamielistä/naisten nautintoa väheksyvää meininkiä.
Tällaisia miehiä pitäisi olla enemmänkin.! Just niin Huonojen rakastajien (?) kokoontumisajot! Eli panomiesten kerho, ei minkään rakastajien!