Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, olisitko valmis samaan kuin naiset, eli harrastamaan puolisosi kanssa seksiä vuodesta toiseen, ilman orgasmia?

Vierailija
13.12.2025 |

Itse olen aina saanut orgasmin helposti, yleensä useamman kerran joka kerta kun rakastelemme mieheni kanssa, mutta kuulemma kaikki naiset eivät saa koskaan. Väitetään että suuri osa naisista ei saa koskaan yhdynnässä orgamsia, tai ylipäätään. Mutta silti lähes kaikki naiset harrastavat seksiä puolisonsa kanssa, koska tämä nauttii siitä. Mutta miksi naiset tekevät niin? Minä ajattelen, että minä kyllä tekisin mieheni mieliksi asioita jotta hän saisi nautintoa, koska tietäisin omasta kokemuksesta minkälaista se on, mutta jos en olisi koskaan kokenut orgasmia, niin ehkä en niin paljon näkisi syytä tehdä asioita miehen mieliksi vuosikymmenestä toiseen.

Epäilen myös, että miehet eivät viitsisi nähdä vaivaa vaimonsa takia, jos eivät saisi siitä itse mitään irti. Miehet on yleensä sillä tavalla itsekkäitä tai vain laiskoja ja ajattelemattomia, kun eivät viitsi montaa muutakaan asiaa tehdä joka ilahduttaisi vaimoa, pieniäkään asioita, kun taas naiset yleensä yrittävät muutenkin ilahduttaa ja miellyttää miehiään monin eri tavoin.

N51

Kommentit (299)

Vierailija
121/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus todellakin sohaisi ampiaispesään. 

Henkilöön meneviä kommentteja on enemmän kuin itse vastauksia.

Palstaenemmistönä taitaa olla sovinisteja ja ovimattoja, joten en ole yllättynyt että asiallinen keskustelu pyritään tyrehdyttämään. 

Lisäksi kesksutelu osoittaa, kuinka käsittämätön ajatus monelle on se, ettei mies saisi orgasmia. Ei ymmärretä että puhutaan tilanteesta jossa orgasmia ei voi saada. Ei yksin, ei kaksin, ei kimpassa. Ei edestä, takaa, suulla, kädellä, tai imurilla. Ei miehen, ei naisen, ei eläimen kanssa. Menee täysin yli hilseen ajatus, että orgasmia ei vaan tule vaikka mitä taikatemppuja tekisi. Ja suostuisiko silloinkin vuosikymmenestä toiseen seksiin.

Vierailija
122/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vasta näin yli 40v naisena tajunnut, että olen lopulta itse vastuussa omasta orgasmistani. Helpoiten saan kun olen päällä / sivuttain. Sivuttain ollessa mies myös hieroo käsillä. Tosin mieheni pitää toki pystyä pidättämään ja antaa minun tulla ensin. En minäkään, joka kerta saa, mutta tarpeeksi usein. Seksi on kyllä nautinnollista ilmankin.

Tästä ei ollut nyt kyse. Vaan siitä ettei koskaan ikinä, millään konstilla saa orgasmia, ja silti harrastaa seksiä toisen mieliksi jopa vuosikymmeniä. Osa naisista on siihen valmiita, mutta onko miehet?

ap

Me ei olla niin tyhmiä, että suostuttaisiin tuollaiseen. Rassaamme mielummin prätkiä tai käymme kalassa. Tyydyttikö vastaus?

Nyt tuli ainakin yhden miehen rehellinen vastaus. Odotatko kuitenkin naisen suostuvan siihen, ja valitat jos ei supstu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstaenemmistönä taitaa olla sovinisteja ja ovimattoja, joten en ole yllättynyt että asiallinen keskustelu pyritään tyrehdyttämään. 

Lisäksi kesksutelu osoittaa, kuinka käsittämätön ajatus monelle on se, ettei mies saisi orgasmia. Ei ymmärretä että puhutaan tilanteesta jossa orgasmia ei voi saada. Ei yksin, ei kaksin, ei kimpassa. Ei edestä, takaa, suulla, kädellä, tai imurilla. Ei miehen, ei naisen, ei eläimen kanssa. Menee täysin yli hilseen ajatus, että orgasmia ei vaan tule vaikka mitä taikatemppuja tekisi. Ja suostuisiko silloinkin vuosikymmenestä toiseen seksiin.

Hulluinta tässä on se, että oletusarvo on, että nainen suostuu epätyydyttävään seksiin miehen mieliksi vuodesta toiseen. Tämä on onneksi muuttumassa, mutta turhan hitaasti. 

Vierailija
124/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vasta näin yli 40v naisena tajunnut, että olen lopulta itse vastuussa omasta orgasmistani. Helpoiten saan kun olen päällä / sivuttain. Sivuttain ollessa mies myös hieroo käsillä. Tosin mieheni pitää toki pystyä pidättämään ja antaa minun tulla ensin. En minäkään, joka kerta saa, mutta tarpeeksi usein. Seksi on kyllä nautinnollista ilmankin.

Tästä ei ollut nyt kyse. Vaan siitä ettei koskaan ikinä, millään konstilla saa orgasmia, ja silti harrastaa seksiä toisen mieliksi jopa vuosikymmeniä. Osa naisista on siihen valmiita, mutta onko miehet?

ap

Me ei olla niin tyhmiä, että suostuttaisiin tuollaiseen. Rassaamme mielummin prätkiä tai käymme kalassa. Tyydyttikö vastaus?

Nyt tuli ainakin yhde

Siis panisinko halutonta naista? No ei ole kuulunut tapoihini ja etsisin sellaisen joka nauttii seksistä. Frigidit ei minua kiinnosta millään tasolla.

Vierailija
125/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluinta tässä on se, että oletusarvo on, että nainen suostuu epätyydyttävään seksi

KUKA PAKOTTAA SIIHEN??????

Vierailija
126/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis panisinko halutonta naista? No ei ole kuulunut tapoihini ja etsisin sellaisen joka nauttii seksistä. Frigidit ei minua kiinnosta millään tasolla.

Frigidejä on hyvin vähän, itsekkäitä rakastajia on paljon enemmän.

On typerää syyttää frigidiksi naisia, jotka eivät saa orkkua itsekkään jynkkääjän kanssa. Se paljastaa sovinistisen asenteen, että naisessa on lähtökohtaisesti vikaa jos nainen ei syty jynkystä. 

Eri

Vierailija
127/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. On aina suoraselkäistä, kun ei odoteta toiselta sellaista mihin itsekään ei ole valmis. Onko sinulla ajatuksia siitä, miksi jotkut miehet sitten valittavat vaimoistaan joita ei seksi kiinnosta? Eikö pitäisi joko pystyä ymmärtämään että nainen ei välttämättä saa siitä oikein mitään irti (jos ei kykene orgasmiin), tai erota, jos asia on itselle merkityksellinen? Ymmärrän ettet voi puhua kaikkien miehien puolesta, mutta miehenä sinulla on enemmän varmasti tietoa siitä miten miehet yleisellä tasolla ajattelevat, kuin monella naisella.

Mistä luulet johtuvan eron siinä, että useampi nainen on valmis tällaiseen kuin mies?

Vierailija
128/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On typerää syyttää frigidiksi naisia, jotka eivät saa orkkua itsekkään jynkkääjän kanssa. Se paljastaa sovinistisen asenteen, että naisessa on lähtökohtaisesti vikaa jos nainen ei syty jynkystä. 

Eri

Tässähän puhuttiin, että ei ole saanut ikinä KENENKÄÄN kanssa.Eipä puhuttu mistään jynkystä.

Vierailija
129/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. On aina suoraselkäistä, kun ei odoteta toiselta sellaista mihin itsekään ei ole valmis. Onko sinulla ajatuksia siitä, miksi jotkut miehet sitten valittavat vaimoistaan joita ei seksi kiinnosta? Eikö pitäisi joko pystyä ymmärtämään että nainen ei välttämättä saa siitä oikein mitään irti (jos ei kykene orgasmiin), tai erota, jos asia on itselle merkityksellinen? Ymmärrän ettet voi puhua kaikkien miehien puolesta, mutta miehenä sinulla on enemmän varmasti tietoa siitä miten miehet yleisellä tasolla ajattelevat, kuin monella naisella.

Mistä luulet johtuvan eron siinä, että useampi nainen on valmis tällaiseen kuin mies?

En vastaile muiden miesten puolesta.

Naiset pelkäävät yksinjäämistä ja ovat läheisriippuvaisia.

Vierailija
130/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ymmärtääkseni ap ei kuitenkaan tarkoittanut tässä naisia, jotka sietävät itsekästä jynkkääjää. Eikä kyllä figidejäkään. Naisella voi olla seksuaalisia haluja, vaikka ei saisikaan orgasmia. Varmasti kaikille kuitenkin on ymmärrettävää, ettei niitä haluja todennäköisesti ole yhtä usein kuin orgasemja saavalla naisella.

Ymmärtääkseni tässä on kyse kyvystä saada orgasmi, riippumatta siitä panettaako vai ei, tai onko kumppani hyvä sängyssä vai ei. Näin omakohtaisena kokemuksena itse en pystynyt saamaan orgasmia kun söin masennuslääkkeitä, vaikka kuinka panetti, ja vaikka puolison kanssa ilman kyseistä lääkitystä olin aina saanut. Kyllähän sillä oli vaikutusta siihen, kuinka usein huvitti.

Vierailija
131/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti, tätä näkökulmaa tässä ei muuten ole juurikaan huomioitu, vaan perusoletus on se typerä että mies kuin mies panee vaikka oksanreikää jos voi. Mulle olisi myös kauhistus jonkinlainen sääliseksi, jossa nainen vain avaisi reiän "miellyttääkseen" minua. Ei muuten miellyttäisi, loppuisi seksi siihen.

Mun vaimollani on halut hiipuneet vaihdevuosien myötä nopeampaa tahtia kuin itselläni, joten se on aina mun panetukseni joka ensin tulee päälle. Hän on kuitenkin onnekseni ollut asiasta avoin kuten aikuisen ihmisen kuuluukin ja selittänyt tilanteen. Tämän vuoksi en anele häneltä seksiä, vaan odotan sitä päivää jolloin hänenkin mielenkiinto taas heräilee. Osaan hoidella itseäni kyllä, erinomaisesti vaikka itse sanonkin.

Eikä tämä poissulje sitä, etteikö meillä silti olisi läheisyyttä, kynhyttelyä, pussailua ja monenlaista hyväilyä, niin seksuaalista kuin muunlaistakin, vaikka se ei välittömästi seksiin johtaisikaan. En myöskään piilota enkä tukahduta omia halujani häneltä, vaan sen näyttäminen että haluan edelleen häntä, pitää yllä myös hänen halujaan.

Ja joo, tämä menee taas vähän ohi alkuperäisen kysymyksen, mutta koska kysymys on esitetty tietynlaisella hyvin yleistävällä ja latistavalla oletuksella miehen seksuaalisuudesta, niin vastaan vähän laveammin kuin kyllä tai ei.

Vierailija
132/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastaile muiden miesten puolesta.

Naiset pelkää

Mhm. Miehistä et pysty sanomaan mitään yleistävää, mutta naisista pystyt, vaikket itse edes ole nainen ja kokemuspohjaa sinulla on siis vähän siitä, millaista on olla nainen. Kiitos, tämä riittää minulle tiedoksi, enkä enää koe tarpeelliseksi jatkaa keskustelua kanssasi.

Vierailija
133/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mhm. Miehistä et pysty sanomaan mitään yleistävää, mutta naisista pystyt, vaikket itse edes ole nainen ja kokemuspohjaa sinulla on siis vähän siitä, millaista on olla nainen. Kiitos, tämä riittää minulle tiedoksi, enkä enää koe tarpeelliseksi jatkaa keskustelua kanssasi.

Luepas nyt oma avauksesi uudelleen, että kuinka vaivattomasti sulla onnistui miesten yleistäminen.

Vierailija
134/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastail

Kylläpä siinä kestikin.

Vierailija
135/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepas nyt oma avauksesi uudelleen, että kuinka vaivattomasti sulla onnistui miesten yleistäminen.

En minä ole ap. Aloittajan viesteissä on lopussa aina ap. Minun ensimmäinen viestini koko ketjuun oli jatkokysymys kalastamiseen ja mopojen rassailuun.

Vierailija
136/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastail

Ap haluaa kuulla vain vastauksia, joita haluaa kuulla.

Vierailija
137/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ap, että ihan jokainen vuosi? Eihän naisetkaan siihen tahdo suostua.

Vierailija
138/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole ap. Aloittajan viesteissä on lopussa aina ap. Minun ensimmäinen viestini koko ketjuun oli jatkokysymys kalastamiseen ja mopojen rassailuun.

Ok, siinä tapauksessa pahoittelut ohi menneestä piikistä. Mitä mieltä olet ap:n tyylistä yleistää?

Vierailija
139/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko nainen suostuu uhraamaan sata tuntia aikaansa aviomiehen kosiskeluun,  että saisi puolen tunnin seksihetken? 

Vierailija
140/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on itse vastuussa orgasmistaan. 

= keskinäinen runqqtuokio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi