Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, olisitko valmis samaan kuin naiset, eli harrastamaan puolisosi kanssa seksiä vuodesta toiseen, ilman orgasmia?

Vierailija
13.12.2025 |

Itse olen aina saanut orgasmin helposti, yleensä useamman kerran joka kerta kun rakastelemme mieheni kanssa, mutta kuulemma kaikki naiset eivät saa koskaan. Väitetään että suuri osa naisista ei saa koskaan yhdynnässä orgamsia, tai ylipäätään. Mutta silti lähes kaikki naiset harrastavat seksiä puolisonsa kanssa, koska tämä nauttii siitä. Mutta miksi naiset tekevät niin? Minä ajattelen, että minä kyllä tekisin mieheni mieliksi asioita jotta hän saisi nautintoa, koska tietäisin omasta kokemuksesta minkälaista se on, mutta jos en olisi koskaan kokenut orgasmia, niin ehkä en niin paljon näkisi syytä tehdä asioita miehen mieliksi vuosikymmenestä toiseen.

Epäilen myös, että miehet eivät viitsisi nähdä vaivaa vaimonsa takia, jos eivät saisi siitä itse mitään irti. Miehet on yleensä sillä tavalla itsekkäitä tai vain laiskoja ja ajattelemattomia, kun eivät viitsi montaa muutakaan asiaa tehdä joka ilahduttaisi vaimoa, pieniäkään asioita, kun taas naiset yleensä yrittävät muutenkin ilahduttaa ja miellyttää miehiään monin eri tavoin.

N51

Kommentit (299)

Vierailija
101/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap on tosissaan munan tarpeessa

mitä jos kaikki nussittas sitä vuoronperään. ehkä 100 miestä peräjälkeen kyntämässä vois saada tuossa kyltymättömässä naisessa edes jonkinlaisen reaktion aikaiseksi. tai no, kyse on kuitenkin palstamiehistä...

Miten tuo nyt vastaa kysymykseen? Onko sulla joku vaikea asia nyt tämä, että pitäisi miettiä, mitä itse tekisi jos ei saisi koskaan orgasmia? Onko se sulle nyt se tabu?

ap

äkänen akka. kuka tollasta ees jaksas nussia

Sen mieskin vaan kerran kuussa.

Vierailija
102/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta osa naisista sanoo, ettei saa seksistä mitään, ja siksi ovat lopettaneet seksin harrastamisen puolisonsa tai kenenkään kanssa. Koska kuulemma on niin, että aika isokin osa naisista ei saa koskaan orgasmia. Minä en oikein usko siihen, uskon että kyse on lähinnä väärästä kumppanista ja rakkauden puutteesta suhteessa. Mutta se ei ollut kysymykseni, vaan se, että olisivatko miehet valmiita samaan mitä nämä naiset tekevät puolisonsa hyväksi vaikka eivät itse koskaan koe orgasmia.

Eli olisiko miehetkin valmiita lopettamaan seksin harrastamisen jos eivät saisi siitä mitään? Eiköhän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei ikinä ole saanut, ei edes itsensä kanssa niin kyse on henkisen puolen ongelmista.

Ap, millainen vastaus tyyydyttää sinua. Voin sitten vastata haluamallasi tavalla.

Kysymys: Jos miehenä, et koskaan olisi saanut orgasmia, etkä saisi, millään konstilla, et yksin, et toisen kanssa tulisi saamaan. Olisitko valmis puolison mieliksi seksiin säännöllisesti koko teidän pitkän parisuhteenne ajan? Kyllä vai ei? Eli kysymys otsikossa. Olisitko valmis samaan, mitä monet naiset tekevät?

Vierailija
104/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta osa naisista sanoo, ettei saa seksistä mitään, ja siksi ovat lopettaneet seksin harrastamisen puolisonsa tai kenenkään kanssa. Koska kuulemma on niin, että aika isokin osa naisista ei saa koskaan orgasmia. Minä en oikein usko siihen, uskon että kyse on lähinnä väärästä kumppanista ja rakkauden puutteesta suhteessa. Mutta se ei ollut kysymykseni, vaan se, että olisivatko miehet valmiita samaan mitä nämä naiset tekevät puolisonsa hyväksi vaikka eivät itse koskaan koe orgasmia.

Eli olisiko miehetkin valmiita lopettamaan seksin harrastamisen jos eivät saisi siitä mitään? Eiköhän.

KYLLÄ!

Tekisimme ihan jotain muuta. Joko ap tajusit asian vai vieläkö jatketaan trollausta?

Vierailija
105/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus todellakin sohaisi ampiaispesään. 

Henkilöön meneviä kommentteja on enemmän kuin itse vastauksia.

Palstaenemmistönä taitaa olla sovinisteja ja ovimattoja, joten en ole yllättynyt että asiallinen keskustelu pyritään tyrehdyttämään. 

Ap:n aloituksessa varsinkin viimeinen kappale viittaa kyllä vahvasti siihen, että hän on saanut runsaasti juuri sellaisia vastauksia kuin lähti kalastelemaankin.

Minulle riittää kylä tai ei. Oletko valmis samaan vai et? Erittäin yksinkertaista, ja kysymys otsikossa. En kalastele mitään, mutta kun mun aloitus siirrettiin tänne seksipuolelle, ei juuri kukaan vastaa siihen mitä kysyttiin.

ap

Vierailija
106/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. En ole hölmö. Lisäksi valitsen seurani huolella. Sitä kutsutaan seurusteluksi.

Vierailija
107/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap on tosissaan munan tarpeessa

mitä jos kaikki nussittas sitä vuoronperään. ehkä 100 miestä peräjälkeen kyntämässä vois saada tuossa kyltymättömässä naisessa edes jonkinlaisen reaktion aikaiseksi. tai no, kyse on kuitenkin palstamiehistä...

Eikä ole. Hän saa monta orgasmia päivässä muruliini mieheltään. Näin hän kertoi aloituksessa.

En sanonut että päivässä, vaan silloin kun harrastamme seksiä, eli rakastelemme. Nuorena viikon tai kahden välein  ja vanhempana kerran kuussa. En minäkään saisi jos joka päivä yrittäisi, eikä mies ole oikein koskaan peräkkäisinä päivinä pystynyt saamaan. Me olemme olleet kuitenkin naimisissakin jo kymmeniä vuosia.

Meillä harrastetaan seksiä aina kun mies haluaa. Ja näin on aina ollut. Minä en ole kummassakaan parisuhteessani koskaan kieltäytynyt seksistä. Koska minulle seksi on fyysistä rakkauden osoittamista, ja se on minulle erittäin tärkeää, ja minä saan orgasmeja yleensä hyvin helposti. Tuolla av:n puolella minua syytellään provoksi, ettei naiset voi saada orgasmia ainkaan yhdynnässä. Ja monet naiset kertoo, etteivät välitä seksistä lainkaan. 

ap

Vierailija
108/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstaenemmistönä taitaa olla sovinisteja ja ovimattoja, joten en ole yllättynyt että asiallinen keskustelu pyritään tyrehdyttämään. 

Ap:n aloituksessa varsinkin viimeinen kappale viittaa kyllä vahvasti siihen, että hän on saanut runsaasti juuri sellaisia vastauksia kuin lähti kalastelemaankin.

Minulle riittää kylä tai ei. Oletko valmis samaan vai et? Erittäin yksinkertaista, ja kysymys otsikossa. En kalastele mitään, mutta kun mun aloitus siirrettiin tänne seksipuolelle, ei juuri kukaan vastaa siihen mitä kysyttiin.

ap

Olen ap vastannut sulla jo kahdesti. Miksi et ymmärrä.

Emme suostuisi vaan keksisimme muuta tekemistä. Rassaisimme prätkiä, kävisimme kalassa tai katsoisimme lätkää. Emme miettisi lainkaan panenista tai seksiä. Joko ymmärrät vai vieläkö aiot jatkaa jauhamistasi?

Vierailija
109/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vasta näin yli 40v naisena tajunnut, että olen lopulta itse vastuussa omasta orgasmistani. Helpoiten saan kun olen päällä / sivuttain. Sivuttain ollessa mies myös hieroo käsillä. Tosin mieheni pitää toki pystyä pidättämään ja antaa minun tulla ensin. En minäkään, joka kerta saa, mutta tarpeeksi usein. Seksi on kyllä nautinnollista ilmankin.

Tästä ei ollut nyt kyse. Vaan siitä ettei koskaan ikinä, millään konstilla saa orgasmia, ja silti harrastaa seksiä toisen mieliksi jopa vuosikymmeniä. Osa naisista on siihen valmiita, mutta onko miehet?

ap

No eihän tähän oikeasti ole mitään muuta järkevää vastausta kuin että myös osa miehistä on valmiita. Kysymys tosin on kyllä melko teoreettinen, koska aidosti orgasmittomia miehiä on varmasti häviävän pieni osa.

Niin. Varmasti on näin. Mutta halusin herätellä miehiä ymmärtämään sen, koska niitä miehiä on niin paljon vähemmän kuin naisia, jotka eivät koskaan saisi orgasmia. Ja siksi miehet eivät tunnu ymmärtävän mistä naisten haluttomuudessa on kyse.

ap

Vierailija
110/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vasta näin yli 40v naisena tajunnut, että olen lopulta itse vastuussa omasta orgasmistani. Helpoiten saan kun olen päällä / sivuttain. Sivuttain ollessa mies myös hieroo käsillä. Tosin mieheni pitää toki pystyä pidättämään ja antaa minun tulla ensin. En minäkään, joka kerta saa, mutta tarpeeksi usein. Seksi on kyllä nautinnollista ilmankin.

Tästä ei ollut nyt kyse. Vaan siitä ettei koskaan ikinä, millään konstilla saa orgasmia, ja silti harrastaa seksiä toisen mieliksi jopa vuosikymmeniä. Osa naisista on siihen valmiita, mutta onko miehet?

ap

No eihän tähän oikeasti ole mitään muuta järkevää vastausta kuin että myös osa miehistä on valmiita. Kysymys tosin on kyllä melko teoreettinen, koska aidosti orgasmi

En ymmärrä koko aloitusta. Miksi syytät ap miehiä siitä, jos joku nainen tai naiset ei ole ikinä saanut tai saaneet. Miksivedät miehet tähän mukaan?

Vierailija
111/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ!

Tekisimme ihan jotain muuta. Joko ap tajusit asian vai vieläkö jatketaan trollausta?

No niin! Olisiko se niin vaikeaa vastata. Eli vastauksesi on EI, eli että et olisi valmis seksiin ilman orgasmeja, vaan tekisit jotain muuta. Ja tämä on hyvä miesten tiedostaa, joiden naiset eivät välitä seksistä ilman orgasmia.

ap

Vierailija
112/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tähän oikeasti ole mitään muuta järkevää vastausta kuin että myös osa miehistä on valmiita. Kysymys tosin on kyllä melko teoreettinen, koska aidosti orgasmi

Niin. Varmasti on näin. Mutta halusin herätellä miehiä ymmärtämään sen, koska niitä miehiä on niin paljon vähemmän kuin naisia, jotka eivät koskaan saisi orgasmia. Ja siksi miehet eivät tunnu ymmärtävän mistä naisten haluttomuudessa on kyse.

ap

en kutsuis siemensyöksyä välttämättä aina orgasmiks. siis ajatus siitä että mies saa aina orgasmin on vähän harhaanjohtava

Vierailija
113/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle kelpaa ainoastaan vastaus, minkä hän haluaa kuulla. Ei mikään muu. Rasittava tapaus.

Vierailija
114/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen ap vastannut sulla jo

No niin hyvä. Kiitos! Oletkin niitä harvoja jotka ovat vastanneet. Että ei, eivät olisi valmiita samaan mitä monet naiset tekevät. Ja se on hyvä miesten tiedostaa, ennenkuin valittavat naisten haluttomuudesta. 

ap

Vierailija
115/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No eihän tähän oikeasti ole mitään muuta järkevää vastausta kuin että myös osa miehistä on valmiita. Kysymys tosin

En syytä mitään. Vaan kysyn. Oletko miehenä valmis seksiin, vaikka et saa orgasmia. Koskaan. Millään konstilla. Se on kysymys. Ja miksi kysyn. Siksi, että monet naiset harrastavat seksiä vaikka eivät ole koskaan saaneet orgasmia, eivätkä saa.

ap

Vierailija
116/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ!

No niin! O

Miksi kukaan, nainen tai mies suostuu seksiin ilman orgasmia.

Mitäs, jos ap kysyisit niiltä naisilta, miksi ne suostuu? Kysy mielummin sitä, kun syytät miehiä siitä, että joku ei saa. Tai oikeastaan voihan mä kysyä sun puolestasikin.

Vierailija
117/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle kelpaa ainoastaan vastaus, minkä hän haluaa kuulla. Ei mikään muu. Rasittava tapaus.

Minulle kelpaa vastaus kyllä tai ei. Oletko valmis vai etkö ole. Osa on nyt vihdoin vastannut joko että ei ole valmis moiseen ja joku on sanonut että olisi valmis siihen koska rakastaa vaimoaan.

ap

Vierailija
118/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ!

Tekisimme ihan jotain muuta. Joko ap tajusit asian vai vieläkö jatketaan trollausta?<

Tuonne av:n puolelle tein aloituksen, koska siellä paljon puhutaan siitä että naiset eivät välitä seksistä, ja tekevät sitä miehen mieliksi jne. Siksi halusin miesten heräävän ajatukseen, että hei, miksi ne naiset haluaisivat seksiä jos eivät kerran saa koskaan orgasmia. Että olisivatko itse siihen valmiita. En minäkään ymmärrä naisia jotka ovat parisuhteessa ja harrastavat seksiä vaikka eivät saa orgasmia, mutta kuulemma heitä on paljon, ei varmaankaan täällä seksipalstalla heitä ole yhtään.

ap 

Vierailija
119/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Noo, kyllä se avauksen loppupuolisko oli kirjoitettu vähän sillä tavalla, että ovathan miehet toki paskoja kaikilla muillakin tavoilla kuin vain seksissä. Että en nyt ihan silmät ymmyrkäisinä ihmettelisi, että miksi tulee niin vähän asiallisia vastauksia, kun avauskin oli niin "asiallinen".

Ja vastaus kysymykseen, vaikka olen sen jo aiemminkin sanonut, kyllä minä olisin valmis seksiin ilman orgasmia. Siinä on kuitenkin monta parametria jotka jätät sanomatta. Esimerkiksi sanot että siitä itselle jotakin mielihyvää tulisi, no totta kai silloin. Miksi ihmeessä en haluaisi itselleni mielihyvää?

Ja jos erityisesti yhdyntäseksistä puhutaan, niin silloinhan jo sen edellytyksenä on, että se miehelle jonkinlaista hyvää tekee, että koko homma edes onnistuisi.

Annoin myös esimerkin ehkä enemmän tuohon sun avauksesi lopetukseen liittyen siitä että teen vaimolle myös sellaista hyvää, mikä ei mulle tee mitään muuta iloa kuin se että hän nauttii.

Musta tuntuu, että sulla oli jo vastaukset mielessä valmiina ennen kuin edes koko kysymystä esitit, jotenkin siihen sävyyn se tulee ainakin mulle läpi.

Vierailija
120/299 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ!

Tekisimme ihan jotain muuta. Joko a

Jos asia on ihan vauva palstalla kerrottu, niin tottahan sen silloin pitää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme