Onko tosiaan 65 vuotias jo vanhus?
Kommentit (132)
Kiusatut jää eläkkeelle jo 18 vuotiaina . Kysy lestaadiolaisilta tai saalemilta.
Kehitysvammalaitokset on täynnä kuningas davideja ja matuselemeita paskantaa alleen syötetään. Mongoloidi Salem.
Salemilainen varasteli juomalaseja toinen vei ruokia .
En aio olla vanhus 12 vuoden päästä. Olen nytkin nuorekas.
ikä on suhteellinen käsitys ja riippuu omasta iästä
Vanhuuseläkkeelle saa jäädä suunnilleen 65-vuotiaana. Joten vanhuus alkaa niillä main. Tietysti sekin on yksilöllistä. Ja nykyhallitus nostamassa sitä vanhuuseläkkeen ikää, koska monet ei vielä ole mitään vanhuksia siinä iässä.
Miten olisi jos lopettaisitte varastelun ? JAHVEJEHOVA ei suuttuisi teille. Väärät todistukset muita vastaan. Lopeta pahuus käänny pahasta pois .
Anonyymi tarkoittaa vauvalla että sä et hakkeroi etkä käyttää muiden yksityisyyttä.
KYTTÄÄJÄ . RIKOT YKSITYISYYDEN SUOJAA . MIELIPITEEN VAPAUS TÄÄLLÄ SILLÄKIN MUTTA EI MUIDEN YKSITYISYYTEEN.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan tulevat sukupolvet, ollaan tuottavaa työvoimaa tuossa iässä ja edessä vielä monia työvuosia.
Vanhukset joutuvat olemaan tuottavaa työvoimaa monia työvuosia. Ei se vanhuus työnteon takia poistu ihmisestä.
Ihan sama, jos joku kutsuu vanhukseksi. Joku voi olla iästä riippumatta vanhuksen oloinen jo vaikka kuinka nuorena.
Muistan, kun noin 20-vuotiaana puhuimme aina, kun seuraava vuosi tuli täyteen, että tässä on sitten jo ihan vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Kiusatut jää eläkkeelle jo 18 vuotiaina . Kysy lestaadiolaisilta tai saalemilta.
Se kiusaaminen noissa porukoissa on kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuuseläkkeelle saa jäädä suunnilleen 65-vuotiaana. Joten vanhuus alkaa niillä main. Tietysti sekin on yksilöllistä. Ja nykyhallitus nostamassa sitä vanhuuseläkkeen ikää, koska monet ei vielä ole mitään vanhuksia siinä iässä.
Oli ajatus kun liittyykin unioniin että meidän hyvää systeemiä opetetaan muille etelän maille . Mutta tämä kääntyikin huonoksi. 50-55 on ne vaihdevuodet sekä miehillä että naisilla . Siitä se alkaa .
Vanheneminen alkaa ihan jo syntymästä lähtien.
Siis tietyt ammatit on sellaisia että eläkkeelle 45-55 viimeistään kun on kyseessä ihmisten turvallisuus . Rikolliset tosi painaa kuolemaansa asti .
No kukin ajallaan, ikävä kyllä tämä vaihe tulee kaikille eteen, jos ikää tulee tarpeeksi.
Joku hullu näköjään riehuu tälläkin asiapalstalla (Huoh)
Rikolliset jotka istuu pimeiden rahojen päällä eikä tee koskaan töitä asuu vankiloissa niin ei kai niille nyt enää mitään eläkkeitä voi maksaa . Kai he saa vankiloissa ilmaisen ruuan asunnon.
Vierailija kirjoitti:
No kukin ajallaan, ikävä kyllä tämä vaihe tulee kaikille eteen, jos ikää tulee tarpeeksi.
Mitäs ikävää siinä on?
Ensin olet lapsi, sitten vähän aikaa nuori, sitten melko pitkään keski-ikäinen ja lopulta sitten vanhus.
Ihmettelen suuresti, että miten vanhus-sana voi olla joillekin niin loukkaava. Minä olen 65 vuotias ja ikäni puolesta vanhus. Olen terve kuin pukki, mutta päivänselvää on, että ryppyjä on tullut, lapsia en voi enää saada, rinnat roikkuu, miehet enää harvemmin käy mielessä. En ole enää se nuori hepsankeikka, enkä nopea ja tehokas keski-ikäinen suorittaja työelämässä. Olen ihan ylpeydellä kuitenkin vanhus vaikkapa siitä, että olen elämässä päässyt tähän ikään. Moni tuttavani on jo kuollut.