Jos kuvan julkaisi missin ystävä ja kirjoitti myös tekstin. Miksi missiä rangaistaan?
Aivan nyt kyllä kärpäsestä on tehty niin iso Härkönen ettei mitään rajaa. Toivottavasti nuori nainen selviää tästä.
En todellakaan usko että hän itse teki mitään rasistista.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä huuto ja kuukauden päästä kukaan ei edes muista koko typykkkä. Näitä tulee ja menee. Get over it!
Kyllä muistaa.
Sori, unohdin sinut, jolla on erityinen pakkomielle asiaan. Joo, sinä muistat, mutta muut ovat jo unohtaneet uusien kohujen myötä.
Jos karrikoidusti esittää jotain eli stereotyyppisesti niin se on rasismia? Voi olla pilkkaa, mutta ei pilkkakaan aina ole rasismia.
Milloinkohan sitten Aristokatitkin kielletään, kun siinäkin on stereotyyppinen aasialainen kissa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuiset ihmiset venyttele silmiä somessa, tässä yhteydessä. Ja ikään kuin hän näyttäisi kissansilmiä että katsokaa kuinka kaunis olen? Toinen näyttää huonolta ja hän hyvältä? Vai oliko se viattomanpaa? Kansanedustajan paikka on jo varattu tämän keinotekoisen kohun myötä?
Hän ilmeisesti kärsi migreenipäänsärystä.
Ei se ole mikään syy tuollaiselle toiminnalle.
t. migreenipotilas
Minä taas pidän tuota selitystä uskottavana, koska olen itsekin tehnyt samalla tavalla migreenipäänsärkyä helpottaakseni.
Olet antanut ottaa itsestäsi kuvan tekstillä "kiinalaisen kanssa s
Ei sellaiseen tarvitse apua, mikä on olemassa vain sinun mielikuvitusmaailmasasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuiset ihmiset venyttele silmiä somessa, tässä yhteydessä. Ja ikään kuin hän näyttäisi kissansilmiä että katsokaa kuinka kaunis olen? Toinen näyttää huonolta ja hän hyvältä? Vai oliko se viattomanpaa? Kansanedustajan paikka on jo varattu tämän keinotekoisen kohun myötä?
t. migreenipotilas
Aika usein olen päätäni juuri noin hieronut migreenipäänsäryn takia.
Eikö Sarah olisi saanut päätään hieroa? Kaverinsa sen kuvan otti ja julkaisi ko. saatesanoin.
Kohuista tuli mieleen: Kuka muistaa vielä toimittaja Inka Heneliuksen persekohun? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan naurettava kohu. Ja täysin turhasta.
jaa.no mieti. Sulla on vaikka kotihoito palvelu.
Laitat hoitajan kiinalaiseiinn koteihin. Heti ovella se vetää silimät killiin...
Lopulta kuusi kiinalaisperhettä sanoo sopimuksen irti.
Vieläkö annat duunarin rasseilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla entinen ystävyys tämän jälkeen. Kuka tarvitsee vihollisia, kun on tuollaisia ystäviä. Kylläpä sikamaisen tempun osasi tehdä.
Puolustan tätä kaveria nyt sen verran, että tuskinpa hän arvasi kuvan jakamisella olevan tällainen lopputulos.
Se on hyvin monen ongelma nykyisin, ettei osata ajatella, että teoilla voi olla seurauksia. Voisin vaikka lyödä vetoa, että tytöt ovat yhdessä julkaisseet ko. kuvan ja nauraneet sille, miten hauska vitsi olikaan. Kunnes kolahti omaan nillkaan.
Ylimielisyys kostaantui.
Eikö Sarah olisi saanut päätään hieroa? Kaverinsa sen kuvan otti ja julkaisi ko. saatesanoin.
Migreenipäänsärkyisenä ei olla ravintolassa syömässä. Eli varsin ontuva selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. migreenipotilas
Minä taas pidän tuota selitystä uskottavana, koska olen itsekin tehnyt samalla tavalla migreenipäänsärkyä helpottaakseni.
Olet antanut ottaa itsestäsi kuvan tekstillä "kiinalaisen kanssa syömässä" helpottaaksesi migreeniä? Auttoiko?
Ei vaan olen hieronut ohimoita tuolla tavalla helpottaakseni päänsärkyä. Jos joku olisi ottanut minusta silloin kuvan, niin kuvan perusteella joku olisi voinut ajatella minun tekevän rasistisen eleen. Kuitenkin tilanne oli se, että kärsin kovasta päänsärystä, johon särkylääke ei auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. migreenipotilas
Melkoisen naiivia kuvitella, että Sarah olisi ollut autoaan tietämätön ko. kuvan julkaisemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla entinen ystävyys tämän jälkeen. Kuka tarvitsee vihollisia, kun on tuollaisia ystäviä. Kylläpä sikamaisen tempun osasi tehdä.
Puolustan tätä kaveria nyt sen verran, että tuskinpa hän arvasi kuvan jakamisella olevan tällainen lopputulos.
Ei kyllä arvaisi moni muukaan. Täysin suhteeton "rangaistus". Alkaa kyllästyttää tämä nykysuuntaus, että jos et ole virheetön, niin urasi vedetään heti vessasta alas-tyyliin.
Media suurin syypää, Sjögren toinen kun lähti median juoksumieheksi ( jotenkin tuo kuvaus sopii hänelle) eikä välittänyt pätkääkään suojatistaan. Muka missiemo!!😤🤮
Vierailija kirjoitti:
Migreenipäänsärkyisenä ei olla ravintolassa syömässä. Eli varsin ontuva selitys.
Minun kokemukseni migreenipäänsärystä on, että se alkaa yllättäen ja pahenee nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. migreenipotilas
Olet antanut ottaa itsestäsi kuvan tekstillä "kiinalaisen kanssa s
Joo, sulla voi olla kavereita, jotka julkaisevat sinusta kuvia ilman lupaa. Sarahin tilanteessa ei nyt ollut siitä kyse. Aivan varmasti hän tiesi, millainen kuva julkaistaan ja millä tekstillä.
Vierailija kirjoitti:
Kohuista tuli mieleen: Kuka muistaa vielä toimittaja Inka Heneliuksen persekohun? Niinpä.
Inka Helenius varmaan muistaa, mutta kun ei omaan perheeseen osunut, niin mitäpä muilla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni migreenipäänsärystä on, että se alkaa yllättäen ja pahenee nopeasti.
Niin käy ja kun se alkaa ei jäädä ravintolaan silmiä venyttelemään, vaan lähdetään kotiin lepäämään. Eli turha yrittää valkopestä perseilyä migreenin varjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan naurettava kohu. Ja täysin turhasta.
jaa.no mieti. Sulla on vaikka kotihoito palvelu.
Laitat hoitajan kiinalaiseiinn koteihin. Heti ovella se vetää silimät killiin...
Lopulta kuusi kiinalaisperhettä sanoo sopimuksen irti.
Vieläkö annat duunarin rasseilla?
Niin huono vertaus, että oikeasti oletko yli 5v? Meneppäs äipän viekkuun pikkukakkosta katsoo.
Melkoisen naiivia kuvitella, että Sarah olisi ollut autoaan tietämätön ko. kuvan julkaisemisesta.
Jos kuva julkaistiin pian sen ottamisen jälkeen, niin päänsärky ei ollut vielä helpottanut. Migreeni voi kestää tunteja tai päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inka Helenius varmaan muistaa, mutta kun ei omaan perheeseen osunut, niin mitäpä muilla on väliä.
Miksi Inka Helenius muistaisi kohun, joka ei liity häneen mitenkään?
Mikä sun kestomigreeniin auttaisi?