Hullut suomalaiset tehtailee lastensuojeluilmoituksia linnan juhliin heti synnytyksen jälkeen osallistuneen parin lapsesta
Täydellistä tyhmyyttä vai tahallista kiusantekoa?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/linnan-juhliin-heti-synnytyksen-jal…
Kommentit (317)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lapsi ei koskaan saa tietää, että hänen äitinsä sekoili tuolla tavalla. :D
Naurettava kommentti 🤣😅🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paistaa paheksuvista kommenteista erityisesti naisviha ja äitiviha, sellainen että noniin nyt sinun pitää jäädä paitsi kaikesta ja tehdä juuri näin, koska olet äiti, ja koska teit asian y tarkoittaa se asiaa x ja täten rikosilmoitus, lasu ja palokunta paikalle, vaikka vauvalla ollut kaikki hyvin.
Älä huoli. Minä teen juuri päinvastoin. Naapurin poika jäi auton alle kun minä olin tulossa kaupasta (kävellen). En pysähtynyt auttamaan. Kävelin ihan kylmästi ohi. Ajoneuvon kuljettajalla on velvollisuus soittaa ambulanssi. Sairaalan henkilökunta tekee sitten lasun, koska lapsi oli päästetty yksin ulos ilman vanhempien valvontaa.
Miksi kaiken täytyy olla joko mustaa tai valkoista? Ai niin, se joustamattomuus ..
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs nainen ja itsekäs valinta. Linnan juhliin oli pakko päästä nyt, koska nainen pelkäsi, ettei hänelle tule ensi vuonna uutta kutsua. Kyllähän tuollainen itsekäs valinta on ymmärrettävä (huomionkipeyttä) mutta ei sitä tarvitse ymmärtää, normalisoida tai millään tavoin kehua.
Hoh hoijaa 🤣😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa aivan kaikki ovat eri mieltä kuin sinä...
Juuri noin puhuu narsisti. Hän kuvittelee, että kaikki ajattelevat samalla tavalla. Kömpelö yritys luoda vastakkainasettelua.
Ei tarvita kognitiivista dissonanssia, eikä aivopesua, eihän niitä sinun juttuja peukuta kuin sinä niin miten muuten sen voi tulkita kuin että muut on eri mieltä sinun kanssa?
Nyt tiedän mitä yritystä minun kannattaa boikotoida. Sometyrkky teki selväksi, että Linnan juhlat ovat hänelle tärkeämmät kuin "baby" jota hän väittää rakastavansa yli kaiken. Eipä ollut äidinrakkaus niin vahva, että olisi mennyt bilettämisen edelle. :D
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ne samat tollot asialla, jotka soittaa hätäkeskukseen monta kertaa päivässä.
AINA VOI SOITTAA SATAKAKSITOISTA!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paistaa paheksuvista kommenteista erityisesti naisviha ja äitiviha, sellainen että noniin nyt sinun pitää jäädä paitsi kaikesta ja tehdä juuri näin, koska olet äiti, ja koska teit asian y tarkoittaa se asiaa x ja täten rikosilmoitus, lasu ja palokunta paikalle, vaikka vauvalla ollut kaikki hyvin.
Älä huoli. Minä teen juuri päinvastoin. Naapurin poika jäi auton alle kun minä olin tulossa kaupasta (kävellen). En pysähtynyt auttamaan. Kävelin ihan kylmästi ohi. Ajoneuvon kuljettajalla on velvollisuus soittaa ambulanssi. Sairaalan henkilökunta tekee sitten lasun, koska lapsi oli päästetty yksin ulos ilman vanhempien valvontaa.
Miksi kaiken täytyy olla joko mustaa tai valkoista? Ai niin, se joustamattomuus ..
Poliisi antoi ohjeen. Älä pysähdy, jos et voi auttaa. Kaikki ohikulkijat eivät ole lääkäreitä, sairaanhoitajia tai kirurgeja.
Miten nää vauvapalstan narsistimammat saa väännettyä "mustavalkoisuudeksi" ja "joustamattomuudeksi" sen, että suuri yleisö noudattaa poliisin ohjeita?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedän mitä yritystä minun kannattaa boikotoida. Sometyrkky teki selväksi, että Linnan juhlat ovat hänelle tärkeämmät kuin "baby" jota hän väittää rakastavansa yli kaiken. Eipä ollut äidinrakkaus niin vahva, että olisi mennyt bilettämisen edelle. :D
Voi vitsi mä ymmärrän että sua niin kiukuttaa!! Hänellä on lapsi ja mies ja vielä kutsu Linnan juhliin!! Miten sä nyt pystyt selviämään tästä kateuden tunteesta :'( kun et ikinä saa itse kutsua minnekään, eikä oo vauvaakaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi antoi ohjeen.
Eli et pysähtynyt, mutta poliisi silti käski sun häipyä?
Rita Piironen on entinen huumeidenkäyttäjä. Häneltä voidaan siis odottaa impulsiivista, lyhytnäköistä käytöstä. Ja jatkuvaa uhriutumista. Hän teki typeriä päätöksiä (huumesekoilut) sillä välin kun muut pitivät näppinsä irti huumeista. Nyt Rita tuntee jääneensä jostain paitsi ja hänellä on jatkuva FOMO. Fear of missing out. Linnan juhliin piti päästä, koska FOMO.
Kyllä on kiusantekoa. Luuleeko tämä ilmoittelijat olevansa jotenkin täydellisiä ihmisiä....
Toisaalta, miten tämä pariskunta on niin typeriä, että julkaisee somessa tällaisiä postauksia, että milloin se lapsi syntyy ja milloin on syntynyt yms.
Miksi kaikki pitää kertoa lapsen syntymisajankohtaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan käytiin synnyttämässä ja mentiin takaisin pellolle.
Eikä naapuri laukannut kantelemaan asiasta vallesmannille.
Vierailija kirjoitti:
Tunnekylmiä äitejä ei saa arvostella. He loukkaantuvat ja uhriutuvat. He jankuttavat, että lapsi kyllä pärjää kotona hoitajan kanssa. No sittenhän pärjää. Ei ole kyse pärjäämisestä, vaan lapsen äidin omasta arvojärjestyksestä.
Lasuja ei kuulu tehdä siitä syystä että itsellä on eri arvojärjestys kuin lapsen vanhemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta typerääjän tuo oli, vastasyntynyt jälkeläisesi vai pönötysjuhlat. Tuli arvokärjestys selväksi.
Kuinka monta kertaa elämässä saa kutsua linnanjuhliin..
Kuinka monta kertaa ihminen syntyy?
Lapsi oli jo syntynyt eikä lasta jätetty heitteille. Nyt mummolle vähän jäitä hattuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että on muutaman tunnin pois vauvan luota, silloin kun hänellä on luotettava hoitaja, ei ole lasun paikka.
Itsekkin kävin hammaslääkärissä ihan vaan kauan aikaa sitten varatussa tarkastuksessa 2vrk synnytyksestä, ei olisi ollut pakko, vaan ajan olisi voinut myös perua, mutta miksi olisin turhaan perunut, kun kykenin menemään.
Pukeudutko sinä hammaslääkäriin samalla tavalla kuin Linnan juhliin? Mekko päällä, meikit naamassa, hiukset laitettuna. Nyt vähän valoja päälle. Hammaslääkäri on täysin eri asia kuin Linnan juhlat. Ja näistä kahdesta se hammaslääkäri on paljon tärkeämpi. Äidin huono suuhygienia on aina terveysriski vauvalle.
AHAA! Lasun syy olikin se, että äiti kehtasi oikein laittautua!
Kaikkia se leipä elättää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä tunnekylmä äiti. Vauva syntynyt eilen ja tämä rouva lähtee Linnan juhliin. Tuli selväksi, mikä on arvojärjestys. Minäminäminä.
Sinä olet se minä, minä.
Tsiisus, lapsella on ollut luultaasti hotellissa/asunnossa hoitaja, luultavasti lapsen lähisukulainen. Äiti ja isä ovat olleet pois lapsen luota luultavasti 3-4 tuntia ja luultaasti koko tuon ajan lapsi on varmasti nukkunut koko ajan.
Ja hoitaja voi lämmittää sitä maitoa vauvalle. Eihän tuo 3-4 tuntia ole kuin sama aika kuin se, joka kestää kun PK seudulla vanhemmat käy hypermarketissa ruokaa ilman lasta mukanaan.
Relaa nyt vähäsen. Ei äidin ja isän tarvitse olla 24/7 lapsen luona. Vanhemmat tarvitsevat myös yhteistä aikaa selvitäkseen lapsen hoidosta.
Aika nopsaan ovat ottaneet yhteyttä. Itse olen tehnyt naapurin lapsista jo kaksi lasua mutta siellä ne vielä edelleen juoppovanhempien luona asustelee ja sama kännääminen ja riehuminen vain jatkuu.