Naiset, miten suhtaudutte siihen että palstalla on myös miehiä?
Olen vasta hiljattain tutustunut tähän sivustoon.
Täällä on paljon mielenkiintoisia keskusteluja, joita on mukavaa seurata! Joihinkin niistä on tullut myös kommenttejakin lisättyä.
Itselläni oli aiemmin sellainen mielikuva tästä sivustosta, että tämä olisi vain naisille tarkoitettu tai vain naisten käyttämä palsta, jossa käsiteltäisiin vain naisten elämään liittyviä asioita. Väärässä olin, kyllä täällä näyttää miehiäkin olevan. Minä myös olen mies, keski-ikäinen jo.
On tullut huomattua, että aika monessa ketjussa keskustelu menee riitelemiseksi, haukkumiseksi, solvaamiseksi yms. Ja usein "sukupuolten sota" on käynnissä.
Eli haluaisin naiset mielipiteitänne siitä, olisiko mielestänne parempi, että olisitte vain keskenänne täällä ja me miehet pysyisimme poissa?
Kommentit (49)
Kyllä, haluaisin että tämä olisi naisten palsta, niinkuin se joskus aiemmin oli.
Ei teidän poissa tarvitse pysyä, mutta jos edes osaisitte käyttäytyä.
Te miehet olette syy, miksi palsta ei ole auki öisin. Osa teistä on ok, mutta noin 90 prosenttia miehistä voisi häipyä alalaudalle.
Kyllä mielestäni tänne saa ihan kaikki tulla. Eipä se minun elämääni vaikuta.
Joudun tosiaan sietämään maailmaa, jossa on myös miehiä. Aina ei voi välttyä miesenergialta mutta välttelen aina kun voin. Nyt poistun tästä ketjusta, hyvästi.
Kunpa olisi miehiä komeita ymmärtäviä, eikä räkänokkia turhannaurajia. Huumori hyvä jos se on hyvää.
Johan on sivu minun makuuni! =D
Olen itse jo vanhahko mies, ja kuulin tästä keskustelupalstasta aikoinaan iltalehden kautta. Myöhemmin päätin tulla katsomaan, ja tässä sitä nyt ollaan. Hieman järkyttynyt olen joistakin viesteistä, täten toivon että sääntöpolitiikkaa kehitetään ehdottomasti parempaan suuntaan. Jotkut asiat ovat myös uusille tulokkaille epäselviä, joten toivon että kaikille kerrotaan tarkasti, mitä mikin tarkoittaa.
- Tero
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, haluaisin että tämä olisi naisten palsta, niinkuin se joskus aiemmin oli.
Milloin se on ollut? Itse kävin joskus täällä yli kymmenen vuotta sitten. Millä perusteella tämä on naisten palsta kun nimikin on vauva.fi? Onko tämä nyt sitä että miehiä ei kuitenkaan saa kiinnostaa esim lapsiin, perheeseen, parisuhteeseen jne. Liittyvät asiat? Iskäx4
Jos etsii tiukkoja sääntöjä menee suosiolla jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu toisinpäin. Vaikka kuinka yrittää olla ja käyttäytyä kohteliaasti nii ei ole sellaista keskustelua jossa ei joku nainen olisi samantien haukkumassa. Se on kyllä jännä. Tai jos sanoo että miehenä menestyn todella hyvin naisten kanssa nii silti haukutaan.
Ei kiinnosta, ei vauvapalsta oo enää vuosikausiin ollut kohdennettu naisille ja äiti-ihmisille.
Jos joku toivoo pelkkiä naisia tai pelkkiä miehiä jonnekin, hänellä ei ole kaikki hyvin. Ihmiset on luotu olemaan sekaryhmissä. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu toisinpäin. Vaikka kuinka yrittää olla ja käyttäytyä kohteliaasti nii ei ole sellaista keskustelua jossa ei joku nainen olisi samantien haukkumassa. Se on kyllä jännä. Tai jos sanoo että miehenä menestyn todella hyvin naisten kanssa nii silti haukutaan.
Koettakaa kestää. Minut sytyttää jo miesten läsnäolo - positiivisessa mielessä. Joo olen nainen.
Mua ei sinänsä haittaa se että täällä on miehiä jos osaisivat keskustella asiallisesti, mutta räikeä naisviha mitä tämä sivusto on täynnä häiritsee kyllä tosi paljon. Ihmettelen suuresti miksi miehet tulevat haukkumaan naisia vauva.fi sivustolle joka on kuitenkin käsittääkseni ensisijaisesti suunnattu vauvaperheille, odottaville äideille ja lapsista haaveileville. Toki täällä on tosi vähän vauvoihin liittyviä keskusteluita ylipäätään mitta naisviha ei mielestäni tänne kuulu. Miehet voisivat perustaa mielummin oman foorumin jossa saisivat haukkua naisia rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
... vauva.fi sivustolle joka on kuitenkin käsittääkseni ensisijaisesti suunnattu vauvaperheille, odottaville äideille ja lapsista haaveileville. Toki täällä on tosi vähän vauvoihin liittyviä keskusteluita ylipäätään mitta naisviha ei mielestäni tänne kuulu.
Kiitos, sinä sen sanoit: Juuri tällainen mielikuva minulla sivustosta oli ennen kuin nyt tulin tutustumaan tähän paremmin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... vauva.fi sivustolle joka on kuitenkin käsittääkseni ensisijaisesti suunnattu vauvaperheille, odottaville äideille ja lapsista haaveileville. Toki täällä on tosi vähän vauvoihin liittyviä keskusteluita ylipäätään mitta naisviha ei mielestäni tänne kuulu.
Kiitos, sinä sen sanoit: Juuri tällainen mielikuva minulla sivustosta oli ennen kuin nyt tulin tutustumaan tähän paremmin.
ap
Käsittääkseni (anteeksi arvon leidit) tämä on "aihe vapaa" palsta. Ei tänne kaivata myöskään teidän vaihdevuosijuttujanne tai muuta sellaista. Siihen löytyy oma palstansa myös näiltä sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
vauva.fi sivustolle joka on kuitenkin käsittääkseni ensisijaisesti suunnattu vauvaperheille, odottaville äideille ja lapsista haaveileville.
Ei ole. Aihe vapaa on suunnattu kaikelle keskustelulle, vauvoja sen ei tarvitse koskea.
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki trollista, jotka tekaisevat niitä sukupuolten taisteluita. Varmaan neljäsosa viesteistä on nykyään aivopesua ja vastakkainasettelua yrittäviä trollaajia.
"Väärässä olin, kyllä täällä näyttää miehiäkin olevan. Minä myös olen mies, keski-ikäinen jo.
On tullut huomattua, että aika monessa ketjussa keskustelu menee riitelemiseksi, haukkumiseksi, solvaamiseksi yms. Ja usein "sukupuolten sota" on käynnissä.
Eli haluaisin naiset mielipiteitänne siitä, olisiko mielestänne parempi, että olisitte vain keskenänne täällä ja me miehet pysyisimme poissa?"
Oliko mikään yllätys että mieheltä tulee ehdotus jakaa miehet ja naiset erikseen? Ei ne vaan opi mitä tasa-arvo tarkoittaa!
Ja älä vastaa, tämä "Väärässä olin" kertoo sinusta aivan kaiken!
Ei erottelua sukupuolen mukaan, kaikki saavat osallistua keskusteluihin.