Ostin Coopin pitsan, mutta eihän se edes maistunut pitsalta
Kommentit (16)
Eihän Coop mikään hyvä merkki ole, etkö tiennyt. Se on näitä halpamerkkejä. Laatu maksaa oikeasti paljon.
Älä syö mitään valmispaskaa vaan valitse pizzojen eliitti eli Kotipizza.
Vierailija kirjoitti:
Teurasjätteitähän niinhin käytetään.
Mutta se juusto siinä pahinta oli, vaikka ei se tainnut olla edes mitään juustoa.
no tuliko oikeesti ullatuksena? Jos ostat halvinta kuraa niin se yleensä maistuu halvimmalle kuralle? Vai mitä odotit?
Halpispizzojen täytteihin jauhetaan kaikki teurastamon lattialle ja tuotantolinjastojen kouruihin jäänyt moska.
Ihmettelen kuka yleensäkin ostaa pakastepizzoja. Ihan karmeita. Tee itse.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Coop mikään hyvä merkki ole, etkö tiennyt. Se on näitä halpamerkkejä. Laatu maksaa oikeasti paljon.
Joo, tiesin, että halpamerkki on, mutta kun olen ostanut Pirkankin pitsoja, niin luulin, että Coop voi olla myös hyvää. Ei ollut.
Muistatteko kun s-ryhmä myi Tesco-laatua? Ikävä niitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Oliko pakastepitsa?
Oli.
Mozzarella pesto oli ihan ok. Parempaa kuin öetker ja puolet halvempi. Sellainen coop levypizza oli taas kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kuka yleensäkin ostaa pakastepizzoja. Ihan karmeita. Tee itse.
Joskus sitä vaan haluaa jotain nopeasti. Kun teen itse pizzaa siihen menee ainakin vuorokausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiesin, että halpamerkki on, mutta kun olen ostanut Pirkankin pitsoja, niin luulin, että Coop voi olla myös hyvää. Ei ollut.
Unohdin kertoa, että Pirkka on yleensä hieman parempi.
Parhaimpia maistamiani pitsoja ollut x-tran jotkut salmonella eikun salamit kun on käytetty kaikista maukkaimpia ja epäterveellisimpiä ainesosia. Jo syödessä tunsin kuinka suoneni tukkeutuvat
Vierailija kirjoitti:
Mozzarella pesto oli ihan ok. Parempaa kuin öetker ja puolet halvempi. Sellainen coop levypizza oli taas kamalaa.
Oisko kasvispakastepizza ollut kanssa hyvä, edullisin ja hyvä alusta lisäillä kaikenlaista.
Että koska Coop on vähän sama kuin Rainbow, niin tämän sateenvarjon alla on kaikkea edullista, mutta ehkä laadukasta edullista ja sitten sitä X-traakin ankeampaa edullista, halvimmista halvinta.
Eli jotkut vähintäänkin siedettäviä ja jotkut surkeita, tosi hyvää joutuu etsimään muualta.
Teurasjätteitähän niinhin käytetään.