Hullut suomalaiset tehtailee lastensuojeluilmoituksia linnan juhliin heti synnytyksen jälkeen osallistuneen parin lapsesta
Täydellistä tyhmyyttä vai tahallista kiusantekoa?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/linnan-juhliin-heti-synnytyksen-jal…
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas moni palstalainen tunnustaa tehneensä?
Minä läski Vanhapiika teen näitä lasuja ja haukun täällä kaikkien lapset ja äidit. 🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä tunnekylmä äiti. Vauva syntynyt eilen ja tämä rouva lähtee Linnan juhliin. Tuli selväksi, mikä on arvojärjestys. Minäminäminä.
Sinä olet se minä, minä.Tsiisus, lapsella on ollut luultaasti hotellissa/asunnossa hoitaja, luultavasti lapsen lähisukulainen. Äiti ja isä ovat olleet pois lapsen luota luultavasti 3-4 tuntia ja luultaasti koko tuon ajan lapsi on varmasti nukkunut koko ajan.
Ja hoitaja voi lämmittää sitä maitoa vauvalle. Eihän tuo 3-4 tuntia ole kuin sama aika kuin se, joka kestää kun PK seudulla vanhemmat käy hypermarketissa ruokaa ilman lasta mukanaan.
Relaa nyt vähäsen. Ei äidin ja isän tarvitse olla 24/7 lapsen luona. Vanhemmat tarvitsevat myös yhteistä aikaa selvitäkseen lapsen hoidosta.
Jos nyt realistisesti ajatellaan, niin isä ja äiti käyvät välillä vessassa ja suihkussa ja nukkuvat yöllä, joten kukaan ei tarkkaile vauvaa koko ajan.
&
Kerrankin löytyi joku keskustelunavaus, jossa mä tunnen itseni suvaitsevaiseksi, kristittynä sellainen kokemus on harvassa. Kyllä saa äiti mennä Linnan juhlaan ja nauttia, vauvelin kanssa ehtii olla myöhemminkin!
Vierailija kirjoitti:
Joku narsisti yrittää taas projisoida omaa vihaansa muihin. "Olet täynnä vihaa." Tuollaiset heitot kertovat, että narsisti on menettänyt kontaktin todellisuuteen.
Oli todella typerää tempaus (lyhytnäköistä, itsekästä, epäkunnioittavaa) mennä Linnan juhliin, kun kotona odottaa vastasyntynyt vauva. Nainen vain päätti, että lapsen syntymä ei ollut tarpeeksi ainutkertainen ja ikimuistoinen tapaus. Täytyy saada lisää kokemuksia. Linnan juhlat ovat juuri sellainen kokemus, millä voi kehua kavereille.
Että nainen jätti, ja siitä katkeruus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta typerääjän tuo oli, vastasyntynyt jälkeläisesi vai pönötysjuhlat. Tuli arvokärjestys selväksi.
Haista jo paskaa. Muutama tunti erillään ei merkkaa yhtään mitään. Pitäähän äidin päästä kauppaan ja asioillekki. Kyllä linna antaajuhlat suon 9 kuukautta raskaana ja synnytys niin on ansaittua pyörähtää kutsuvieraana . Aamen. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹,
Kaikille sekopäille tiedoksi, tiedän että tämäkin viesti hukkuu teidän jatkuvaan älämölöön ja spammiin. Eli, tästä on jo ilmoitettu julkisuuteen, mitään jatkotoimenpiteitä ei tule ja tuhlaatte ihmisten aikaa jonka he voisivat käyttää tapauksiin jossa ihmiset oikeasti tarvitsevat apua.
Tiedän, 25 kommenttia spammia tulee alle minuutissa johon tämä hukkuu. Olisi vain hyvä saada noille kaheleille viesti pikkuhiljaa perille, mitään ei tule tapahtumaan vaikka teette tuhat turhaa ilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä läski Vanhapiika teen näitä lasuja ja haukun täällä kaikkien lapset ja äidit. 🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖
Well, that escalated quickly :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuon sinun haukkumistyylin kaikki tunnistaa. Siv...An..
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on jotenkin niin hiton tyhmiä nykyään. Ja ilkeitä.
No ne käy vajaalla, näkeehän sen jutuista. Tää on niitten terapiapaikka, ei niillä ole muuta
Vierailija kirjoitti:
On siinä tunnekylmä äiti. Vauva syntynyt eilen ja tämä rouva lähtee Linnan juhliin. Tuli selväksi, mikä on arvojärjestys. Minäminäminä.
Sitten te "täydelliset äidit" itkette täällä kun sairaalassa ei ole vauvalaa että saisi itse nukkua yönsä rauhassa ettei tarvitsisi kipeänä lastansa hoitaa yötä myöten.
Tällä pariskunnalla on jo ennestään lapsia joten tuskin jaksavat enää hössöttää samalla tavalla kuin esikoisen kanssa. Vauva luultavasti isovanhempien tai muun luotettavan läheisen hoivissa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedän mitä yritystä minun kannattaa boikotoida. Sometyrkky teki selväksi, että Linnan juhlat ovat hänelle tärkeämmät kuin "baby" jota hän väittää rakastavansa yli kaiken. Eipä ollut äidinrakkaus niin vahva, että olisi mennyt bilettämisen edelle. :D
Heh, no mikä yritys se on mitä boikotoit. Se on varmaan kauheeta sille firmalle
Vierailija kirjoitti:
Mahtanut olla helvetin moisessa pöllyää tuore äiti kun kykeni synnytyksen jälkeen jopa juhlimaan. Oksettavaa,sairasta ja aivan aiheellinen lasu!!!! Hyi hel..I miten tunnekylmiä ämmiä ja iljettävä julkisuushuo ria tässä maassa elää elitististä elämäänsä veronmaksajien rahoilla-tuokin lapsi tulee tuntemaan 'jauhon' tuoksun jo varhaisella iällä-se lämmittää enemmän kuin poissa olevat vanhemmat.
No sähän olet ihan oikee inceli 😅
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä, missä menee "hyvän äitiyden" alaraja. Se raja on nyt vedetty pelottavan alas. Äiti saa tehdä mitä tahansa, kunhan lapsi ei kuole, vammaudu tai traumatisoidu.
Hävetkää, jos vielä osaatte.
Trolli mene hoitoon.
Enää ei oikein eroteta milloin lapsi on oikeassa vaarassa tai suojelun tarpeessa versus milloin jonkun lapsen tilanne vaan aiheuttaa harmitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta typerääjän tuo oli, vastasyntynyt jälkeläisesi vai pönötysjuhlat. Tuli arvokärjestys selväksi.
Haista jo paskaa. Muutama tunti erillään ei merkkaa yhtään mitään. Pitäähän äidin päästä kauppaan ja asioillekki. Kyllä linna antaajuhlat suon 9 kuukautta raskaana ja synnytys niin on ansaittua pyörähtää kutsuvieraana . Aamen. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä läski Vanhapiika teen näitä lasuja ja haukun täällä kaikkien lapset ja äidit. 🐖🐖🐖🐖🐖🐖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri on täysin eri asia kuin Linnan juhlat. Ja näistä kahdesta se hammaslääkäri on paljon tärkeämpi. Äidin huono suuhygienia on aina terveysriski vauvalle.
Tässä on taas yksi totuus, mitä vauvapalstan mammat (elämäntapauhriutujat) eivät tajua. Heillä on sairas arvojärjestys (minäminäminä) ja he haukkuvat muita ihmisiä törkeästi (hullu, kateellinen, empatiakyvytön, narsisti) koska muut ihmiset ymmärtävät, mikä on vastasynteelle vauvalle parasta. Ei tämä vauva ole mikään henkihieverissä kituva keskonen. Täysiaikainen vauva, joka tarvitsee elämänsä ensimmäisinä viikkoina RUNSAASTI aikaa äitinsä kanssa.
Miksi se vauva piti hankkia, jos sitä ei haluta hoitaa edes ensimmäisellä viikolla?
Hän oli hoidossa 2 TUNTIA, ei koko ensimmäistä viikkoa. Nyt järki käteen jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedän mitä yritystä minun kannattaa boikotoida. Sometyrkky teki selväksi, että Linnan juhlat ovat hänelle tärkeämmät kuin "baby" jota hän väittää rakastavansa yli kaiken. Eipä ollut äidinrakkaus niin vahva, että olisi mennyt bilettämisen edelle. :D
Heh, no mikä yritys se on mitä boikotoit. Se on varmaan kauheeta sille firmalle
Se paikka josta ostan Tenavaippani . ..🤣🤣🤣🤣
Mee hoitoon, jos et vielä ole