Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hullut suomalaiset tehtailee lastensuojeluilmoituksia linnan juhliin heti synnytyksen jälkeen osallistuneen parin lapsesta

Vierailija
12.12.2025 |

Täydellistä tyhmyyttä vai tahallista kiusantekoa?

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/linnan-juhliin-heti-synnytyksen-jal…

Kommentit (318)

Vierailija
181/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevata kun jengi on sekaisin.Mitäs jos nämä mielensäpahoittajat ym.vouhkaajat pitäisivät vain huolta omista asioista.

Vierailija
182/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika nopsaan ovat ottaneet yhteyttä. Itse olen tehnyt naapurin lapsista jo kaksi lasua mutta siellä ne vielä edelleen juoppovanhempien luona asustelee ja sama kännääminen ja riehuminen vain jatkuu.

Sitä minäkin jäin miettimään. Oisko mahdollista, että hän teki itse itsestään lasun lehtijuttu mielessään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rita Piironen on entinen huumeidenkäyttäjä. Häneltä voidaan siis odottaa impulsiivista, lyhytnäköistä käytöstä. Ja jatkuvaa uhriutumista. Hän teki typeriä päätöksiä (huumesekoilut) sillä välin kun muut pitivät näppinsä irti huumeista. Nyt Rita tuntee jääneensä jostain paitsi ja hänellä on jatkuva FOMO. Fear of missing out. Linnan juhliin piti päästä, koska FOMO. 

Hän on ainakin päässyt huumeista irti ja elämässään eteenpäin, mites sinun laita?

Vierailija
184/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vauvahan se vain on.

Sit ois ehkä lasun paikka jos olis ollu Jeesus-vauva

Vierailija
185/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtanut olla helvetin moisessa pöllyää tuore äiti kun kykeni synnytyksen jälkeen jopa juhlimaan. Oksettavaa,sairasta ja aivan aiheellinen lasu!!!! Hyi hel..I miten tunnekylmiä ämmiä ja iljettävä julkisuushuo ria tässä maassa elää elitististä elämäänsä veronmaksajien rahoilla-tuokin lapsi tulee tuntemaan 'jauhon' tuoksun jo varhaisella iällä-se lämmittää enemmän kuin poissa olevat vanhemmat.

Vierailija
186/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusantekoa. Tuonkin ajan viranomainen olisi voinut käyttää imoituksiin jotka on tehty oikein motiivein, eli lapsen takia.

Vierailija
187/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja. Ja jokaisella valinnalla on seurauksia. Joko pieniä tai suurempia. Nyt joku nainen valitsi lähteä Linnan juhliin, vaikka hänellä oli alle viikon ikäinen vauva. "Äiti on vähän stressaantunut. Pitää irrotella, käydä Linnan juhlissa, poseerata kameroille (TV-kamerat) ja näyttää koko Suomelle, että MINUN arvojärjestykseni on "minäminäminä". 

Menisit hoitoon tuon pakkomielteesi takia.

Vierailija
188/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika nopsaan ovat ottaneet yhteyttä. Itse olen tehnyt naapurin lapsista jo kaksi lasua mutta siellä ne vielä edelleen juoppovanhempien luona asustelee ja sama kännääminen ja riehuminen vain jatkuu.

Olisiko niitä ilmoituksia sitten ollut niin paljon? Joka tapauksessa oikeat avuntarvitsijat jäävät heitteille kun aikaa kuluu turhien ilmoitusten selvittämiseen.

Vierailija
189/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä av-mammojen näppäimistöt laulaa!

Vierailija
190/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helevata kun jengi on sekaisin.Mitäs jos nämä mielensäpahoittajat ym.vouhkaajat pitäisivät vain huolta omista asioista.

Eivät pysty. Ovat sitä sentraalisantratyyppiä, jotka pienissä maalaisyhteisöissä kulkevat juoruamassa pahantahtoisesti ja mustamaalaamassa muita. Kun ei ole omaa elämää, pitää kytätä muita ja luoda konflikteja ihmisten välille.

Vierailija
191/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outoja ihmisiä mulle. Lasut ihan silkkaa kiusantekoa ja ihmiset voisivat miettiä muutaman kerran ennen kuin tuollaisista ilmoittelevat. 

Onhan heidän päätös erikoinen mutta jokainen tyylillään. Toisille tuo Linnan juhliin pääsy on tärkeää. Ja tuskin heillä siellä koko iltaa meni. Pienet vauvathan vain nukkuvat ja syövät. Jos pullosta juo niin mikäs siinä. Vauvan äiti oli siinä oikeassa että isät saa rillutella menemään mutta anna olla jos äiti on muutaman tunnin poissa niin helvetti on irti. Ja yleensä arvostelijat ovat toisia äitejä.

Vierailija
192/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin jäin miettimään. Oisko mahdollista, että hän teki itse itsestään lasun lehtijuttu mielessään?

No varmasti kiireellisyysarviossa on aika korkealla vastasyntynyt jos joku väittää että vauva on hylätty.

Vierailija
193/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas moni palstalainen tunnustaa tehneensä?

Vierailija
194/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että jengi tekee lasuja tästä pariskunnasta. Nainen oli kotipaikkakunnalla tunnettu bilehile ja päihteidenkäyttäjä. Laitoshoitoon meni, karkaili sieltä ja aiheutti omille vanhemmilleen suurta huolta, pelkoa ja ahdistusta.

Nyt on pakko pysyä raittiina (näpit irti päihteistä) koska lastensuojelu puuttuu hyvin matalalla kynnyksellä näihin huumeäitien lapsiin. 

Vierailija
195/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä että juuri lapsen äidin näyttäytyminen juhlissa menee niin tunteisiin, mutta kukssn ei höyryä isästä joka oli siellä kemuissa myös.

Vierailija
196/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan outoja ihmisiä mulle. Lasut ihan silkkaa kiusantekoa ja ihmiset voisivat miettiä muutaman kerran ennen kuin tuollaisista ilmoittelevat. 

Onhan heidän päätös erikoinen mutta jokainen tyylillään. Toisille tuo Linnan juhliin pääsy on tärkeää. Ja tuskin heillä siellä koko iltaa meni. Pienet vauvathan vain nukkuvat ja syövät. Jos pullosta juo niin mikäs siinä. Vauvan äiti oli siinä oikeassa että isät saa rillutella menemään mutta anna olla jos äiti on muutaman tunnin poissa niin helvetti on irti. Ja yleensä arvostelijat ovat toisia äitejä.

En olisi tehnyt lasua, jos olisin tiennyt tapauksesta, mutta mielestäni noin pienen vauvan jättäminen jonkun muun hoiviin ei-pakottavasta syystä on harkitsematonta. Siinä mielessä ihmettelen uutista.

Vierailija
197/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että jengi tekee lasuja tästä pariskunnasta. Nainen oli kotipaikkakunnalla tunnettu bilehile ja päihteidenkäyttäjä. Laitoshoitoon meni, karkaili sieltä ja aiheutti omille vanhemmilleen suurta huolta, pelkoa ja ahdistusta.

Nyt on pakko pysyä raittiina (näpit irti päihteistä) koska lastensuojelu puuttuu hyvin matalalla kynnyksellä näihin huumeäitien lapsiin. 

Okei tää pakkomielteinen siis on joku (puoli)tuttu. Se selittää vähän, ois ollut outoa provosoitua jonkun randomin käytöksestä noin paljoa. Veikö hän sun ihastuksesi vai miksi tää on niin kova paikka sulle?

Vierailija
198/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas moni palstalainen tunnustaa tehneensä?

Täällä on tuo yksi sairas, joka riehuu ketjussa, hän lienee tehnyt. Ammattikiusaaja.

Kirjoittaa muuten kiihtyessään samanoloisesti kuin se yksi sekopää hormonikirvaushoudon ja seksin vastustaja. Saattaisi olla sama tyyppi.

Vierailija
199/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kamalaa sille vauvalle nyt sitten tapahtui juhlien aikana?

Vierailija
200/318 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta typerääjän tuo oli, vastasyntynyt jälkeläisesi vai pönötysjuhlat. Tuli arvokärjestys selväksi.

Haista jo paskaa. Muutama tunti erillään ei merkkaa yhtään mitään. Pitäähän äidin päästä kauppaan ja asioillekki.  Kyllä linna antaajuhlat suon  9 kuukautta raskaana ja synnytys  niin on ansaittua pyörähtää kutsuvieraana . Aamen. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹