Mä niiiiin vihaan ryhmätöitä korkeakoulussa
Olen korkeakouluopiskelija, enkä voi tajuta miten aikuiset ihmiset ei voi hoitaa sitä mitä lupaa ajallaan. Päiviä myöhässä rävelletään jotain, missä ei oo järkeä selkeästi käytetty hitustakaan.
No ei oo mun homma heitä kasvattaa. EI jaksa! Tulee tätä olemaan harvinaisen ala-arvoinen suoritus, mut paikkailen ite tentissä. Ainoa huoli on, ettei kukaan näisät idareista tuu työelämässä vastaan.
Miten kukaan voi sietää ryhmätöitä?
Kommentit (4)
Sama täällä. Tällä hetkellä minulla ei ole AMK-opinnoissa tunnetta siitä, että pystyisin hallitsemaan täysin saamiani arvosanoja ja opiskelumenestystä.
Autismidiagnoosi auttaa aina. Ei tarvitse tehdä mitään ryhmätöitä.
Mäkin inhosin niitä. Minulla oli perhe, jonka luota olin pois iltoja ryhmätöiden takia. Yksi ryhmästä oli sinkku, joka jätti osuutensa tekemättä, jäi pois sovituista ryhmän tapaamisista ja vinkui, että väsyttää tai on nälkä tai ei jaksa. Onneksi ei ole tullut työelämässä vastaan. Varmaan myöhästelee töistä ja saa itkukohtauksia, kun joutuu nälissään tekemään kokonaisen työpäivän.
Oli hirvein asia AMK:ssa just noi ryhmätyöt. Sitä hyvin äkkiä oppi, kenen kans haluaa samaan ryhmään ja kenen ei, kun koko ryhmä sai jonkun toopen takia surkean arvosanan.