Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (1874)

Vierailija
161/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään susta! Kaipaan sitä, et voisin jutella sulle suoraan. Et uskallettais kirjottaa toisillemme ne sanat, joita molemmat nieleskelee. Kaipaan sitä, et saisin viimein painua sun syliin. 🧡

Vierailija
162/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä. Eilen joku kysyi miksen pääse hänen lähellensä. En tiedä. Joulun jälkeen ei ole vaikuttanut olevan halukas näkemään ja edellinenkin näkeminen päättyi ehkä hiukan nihkeästi jälleen johtopäätökseen, että hän ei ole niin kiinnostunut kuin minä, vaikka hänelle varmasti tärkeä ihminen olenkin. Vähän omakin into viilenee kun sellainen toistuu, jokainen varmasti haluaa tuntea olevansa haluttu, eikä kukaan halua tyrkyttää sellaista, mitä toinen ei halua. 

No ihan samat sanat vaan sinne.

Rakentavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko itkenyt, sulla oli punaset silmät aamulla.

Vähän..

Vierailija
164/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipu💕

Vierailija
165/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset pojille Mombasan lämpöön ja rakkauteen.

Vierailija
166/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkuntuhruisin silmin sinua.

Voi ei 🤍

Itkuntuhruisiin silmiin auttaa savukala jääkaapissa

Vierailija
167/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitkohan kipeänä vai kouluttautumassa tänään

Jps kuuluisi sulle, tietäisit. Et tiedä= ei kuulu sulle.

Vierailija
168/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikun todellisuuden ja kuvitelmien rajalla. Olen kuin muistisairas, jonka päässä on menossa ihan omat pippalot, joista muilla ei ole harmainta aavistustakaan. Haluaisin pysyä todellisuudessa enkä uppoutua mielikuvituksen toivemaailmaan. Ongelma vain on, että mielikuvitusmaailmoissa on hän, todellisuudessa ei ole.

Vierailija
169/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipu&Pupu?

Vierailija
170/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opelta pusu naiselle(ni).

Taidanpa kieltäytyä. Mene halaamaan tyttöystävääsi.

Vierailija
171/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipu&Pupu?

Voin mä olla pupu, ne on ihan söpöjä😊

Vierailija
172/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en laske hyppysistäni ihan helposti 😜👍

Minä puolestani olen huomannut, että ihastun semi-pinnallisesti aika usein. Ihmiset (naiset) ovat vaan aika ihania. Ihmisiä tulee ja menee jatkuvasti. Yhteen vain olen takertunut lopullisesti, mutta se on eri tarina se. Sivunainen

Sivu. Niin samaistuttava. Juuri tuli uusi tunne uudesta ihmisestä. Toki tuo ihminen on täysin tuntematon ja mitään muuta yhteistä ei ole kuin paikka, jossa olemme täysin omalla asialla eli ei mitään suoraan yhdistävää tekijää, kuitenkin tekeminen, jos satun paikalle samoihin aikoihin. Monesti käy niin, että kun saan tietää enemmän ihmisestä niin se lopahtaa. Kuitenkin se oma lesbous ja yhteinen hiljainen tekeminen luo sen jännitteen vaikkei tuosta mitään tulisi.

Vierailija
173/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grilli kuumenee Janille. 

Vierailija
174/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan seksiä kaipaamani kanssa.

Etkö kaipaa häntä?

Kaipaan, mut haluaisin tuntea ihon iholla. Oon niin kauan vaan kaivannut, halunnut ja toivonut, niin haluaisin viimein osoittaa hänelle, kuinka paljon häntä rakastan. Kaipaan fyysistä läheisyyttä, mä koen, että syvä henkinen läheisyys meillä jo on. 

Niin. Minä kaipaan myös sitä, että saisi tuntea sen henkisen yhteyden ilman, että välissä on tarpeetonta tilaa. Toki kaipaan myös lämpöä ja läheisyyttä älyttömästi.

Samaistun näistä jokaiseen. Sivusta nn

Vierailija
175/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grilli kuumenee Janille. 

Minä puolestnixotam grilssit hampaisiin. Kylläpä sitten shainaa ja kaivattukin huomaa. -Liza

Vierailija
176/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin Irmelille mahdollisuuden olla vuolaan rakkauteni kohde, jos hän sen tahtoisi ottaa vastaan. Nyt Irmeli on vaitonainen ja etäinen vaan.

Nykyään aliarvioidaan vuolaan kosiskelun merkitys. Kiinnostus pitää osoittaa, jos on tosissaan. Haluaisin tutustua sinuun, viemään sinut syömään jne. Ole luottamuksen arvoinen. Ennen kaikkea ole oma itsesi. 

Tosissaan ja luottamuksen arvoinen on helppo olla, epävarmoissakin paikoissa, mutta kiinnostuksen osoittaminen on vaikeaa. Ainakin mun kohdalla näin. Ehkä sitä haluaa jättää vähän tilaa itselle kun noi kaksi aika raskasta asiaa pitää järjestyksessä niin ei viitsi heittää kaikkia korttejaan pöydälle noin vaan. Etenkin kun tilanne näyttää vähän ikävältä joskus. Aika hitaasti rakentuu se sitten.

Vierailija
177/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕

Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚

Voisinpa viekkuusi nukahtaa. 🥰

Mä oon palelluttanut mun nenun. 

-M.K.K

Vierailija
178/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikkunen, rakas.

Vierailija
179/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos huolenpidosta.

Vierailija
180/1874 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin itserakasta, jos haluaisi tietää syvällisellä tasolla, että mistä minun ominaisuudestani kaipaamani tykkää? Ei ole sanonut tai en ole tunnistanut, jos on kertonut, niin en oikein tiedä mitä miettii. Joskus olisi kiva kuulla jotain kivaakin, tää maailma murskaa alleen ja vie synkkiin vesiin niin helposti. Oonko säälittävä, kun kaipaan kehuja?

Lempeä, rauhallinen, huomaavainen, syvällinen, viisas, kätevä käsistään, todennäköisesti taiteellinen ja uskoisin, että kielellisesti taitava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän