Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (7586)
Ollaan noin vaaksan päässä täysin pidäkkeettömästä pissakakkahuumorissa kierimisestä. Osaan arvostaa sitä skenaariota.
Kirjoitin sulle joskus lauantaina tänne. Mietin että vieläköhän haluat nähdä vai oletko loukkaantunut. Oot ollut oudon näkymätön somessakin.
Sinä haaveilet teidän yhteisestä matkasta, joskus tulevaisuudessa.
Olin joskus suhteessa, jossa mulla ei herännyt mitään tunteita kumppaniin. Tämä oli outoa, sillä yleensä mulla kehittyy tunteet nopeaan.
Joskus en ymmärrä tunteikkuuttani. Ihan kuin se riippuisikin toisinaan enemmän kumppanista kuin itsestäni. Joskus jonkun toisen ihmisen suru on viehättävä piirre. Tätä on ikävä myöntää.
Siksi suhde jossa toisella ei ollut mitään tunteita oli aika helppo. Helppo tulla ja helppo lähteä.
Ei sillä, että se olisi optimaali. Mutta se oli ihan hyvä suhde.
En edes muista oliko se lauantai. Saattoi olla perjantaikin tai joku ihan muu päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois ihanaa tulla kotiin, jossa sinä olisit odottamassa halauksen kanssa.
Totuus korventaisi kahviakin enemmän.
Kuinka niin?
Joskus omat haaveet eivät vastaakaan todellisuutta. Harvempi tuollain on vastassa kotona.
Olisi, kun tietäisi, että on peti lämpimänä.
Olettaisihan sitä näin.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan noin vaaksan päässä täysin pidäkkeettömästä pissakakkahuumorissa kierimisestä. Osaan arvostaa sitä skenaariota.
Tää =D
Vierailija kirjoitti:
Sinä haaveilet teidän yhteisestä matkasta, joskus tulevaisuudessa.
En todellakaan enää. Joskus hulluina vuosina. Tunteet ovat laantuneet. Järkiminä on ottanut taas vallan.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin sulle joskus lauantaina tänne. Mietin että vieläköhän haluat nähdä vai oletko loukkaantunut. Oot ollut oudon näkymätön somessakin.
Haluun nähdä. Loukkaantumiset raapaisee pintaa vaan mitä niistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois ihanaa tulla kotiin, jossa sinä olisit odottamassa halauksen kanssa.
Totuus korventaisi kahviakin enemmän.
Kuinka niin?
Joskus omat haaveet eivät vastaakaan todellisuutta. Harvempi tuollain on vastassa kotona.
Olisi, kun tietäisi, että on peti lämpimänä.
Olettaisihan sitä näin.
Minä ainakin olisin. Antaisin toki rauhan työpäivän jälkeen.
Mun sydäntä ei yksi nainen murra, siihen tarvittiin kaksi. Toinen sivusta sekaantuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluun nähdä. Loukkaantumiset raapaisee pintaa vaan mitä niistä
Millon sitten? Et ole jatkanut siitä mihin jäätiin. Sivu
Toivon, ettet ole elämäni suuronnettomuus (jos en sinua saa) vaan suuronni, joka kohdalle osui. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos mä en palaakaan? Sähän et muhun kuitenkaan pidä yhteyttä.
Palaa mistä?
Oikea ihminen tietää.
Miehelle vai naiselle?