Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4466)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamalleni naiselle ja muille naisille, jotka valittavat "ettei ollut kemiaa". Annan pienen vinkin:
Kaksi viikkoa ennen ovulaatiota lopeta itsesi koskettelu ja mene treffeille pienessä puutteessa ovulaation aikaan. Ihmeellisesti sitä kuuluisaa "kemiaa" alkaa löytyä ties ketä variksenpelätintä kohtaan.
Se "kemia" on vain alapäässäsi resonoiva tunne. Ei yhtään mitään muuta.
😳🙄 ei ole enää ovulaatioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamalleni naiselle ja muille naisille, jotka valittavat "ettei ollut kemiaa". Annan pienen vinkin:
Kaksi viikkoa ennen ovulaatiota lopeta itsesi koskettelu ja mene treffeille pienessä puutteessa ovulaation aikaan. Ihmeellisesti sitä kuuluisaa "kemiaa" alkaa löytyä ties ketä variksenpelätintä kohtaan.
Olen itse variksenpelätin nainen
Et ole vaan kaunotar isolla koolla ja tiedät sen itsekin.
Olisitpa sylissäni hellittävänä, rakas.
Ompas hankalaa tämä elämä teillä.
Tänään oli paska päivä. Kaipaan pehmoisia unelmia.
Hassukainen, tykkään susta! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa sylissäni hellittävänä, rakas.
Niin, miks en oo?🙃
Kaipaan todella helppoa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin kemiaa variksenpelättimen kanssa?
Koska olet harakka? Varikset ja harakat on jatkuvasti tukkanuottasilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat mut aika sekaisin. Pitääkö mun luovuttaa sun suhteen
Miten se eroaa siitä miten toimit nyt? :P
Nämä ovat uusia aikoja, saa sanoa jos on asiaa.
Eroais sillä tavalla et vetäisin palstailun minimiin
Toimi IRL!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse variksenpelätin nainen
Et ole vaan kaunotar isolla koolla ja tiedät sen itsekin.
Pidän itsestäni tällaisena kuin olen. Minulla on ihan oma tyyli. 🌻🌿🛸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se huonoa kohtelua sellaiselta jolta haluat hyvää kohtelua. Turha siitä nyt on vääntämään lähteä. Jokaisella on oikeus hyvään kohteluun suhteissaan ja tietenkin pitää ymmärtää sekä etsiä sopivampi.
Missä luki että heillä mitään suhdetta on?No tää. Eihän yksipuoliseen viesteilyyn tarvi kuin puhelinnumeron. Se toinen voi olla blokannutkin sen viesteilijän eikä edes tiedä saati toivo saavansa mitään viestejä enää.
T. Kokemusta on (viesteilyn kohteena siis)Kenelle tämä terveinen on suunnattu?
Kaikille yksipuolisesti viestittelijöille, joita ei kukaan kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin kemiaa variksenpelättimen kanssa?
Koska olet harakka? Varikset ja harakat on jatkuvasti tukkanuottasilla.
En halua olla kenenkään kanssa tukkanuottasilla vaan otan etäisyyttä ihmisiin jotka ei halua olla ilman draamaa.
Aikakirjat sisältävät valheellista tietoa, aukkoja ja epäselviäkin asioita. Ihmiset valehtelevat paljon ja salailevatkin jonka johdosta tietoa pimitetään sekä poistetaan.
Tulkitsin tuon kaunotar-jutun väärin kun siinä ei ollut pilkkua. Luulin vtuiluksi, koska en ole K.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan todella helppoa naista.
Millainen on unelmiesi helppo nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettiikö kukaan miksi yhteiskunta on niin sairastanut rakenteellisesti?
Jos asian ottaa vakavasti pöydälle ja tarkastelee sitä, on pakko tunnustaa itselleen että näin mädät rakenteet on tietoisesti työstetty typeryydellä.
Missä olet töissä? Tai missä kumppanisi on töissä? Millaista työtä teette? Onko työsi sieluasi tyydyttävää?
Teen unelmatyötäni. Kumppania ei ole enkä haluakaan.
Hyvä kuulla. Miten koet työsi merkityksen yhteiskunnassa? Miten näet työsi kautta yhteiskunnan? Olisi mielenkiintoista kuulla näkemyksiä.
Kuka sinut pudotti lattialle kun olit vauva? Olisi yhdentekevää kuulla.
&nb
Se oli eri
Olisi niin paljon helpompaa vain mennä tinderiin. Siellä sentään on selvää, että kun saa tykkäyksen ja itse tykkää niin molemmat ovat jollain tavalla kiinnostuneita. Irl taas kun tapaa jonkun kiinnostavan ihmisen niin joutuu ikuisuuden miettimään että tykkääköhän tuokin minusta takaisin vai olenko ymmärtänyt sittenkin väärin. Se tekee tästä kaipauksesta raskasta.