Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4342)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaunista että jokaiselle olisi joku oikea tai edes joku.
Raamatunkin opit ovat edelleen hyviä mutta meidän täytyy aina osata soveltaa kaikki oppi siihen aikaan jossa elämme.
Nykyisin on paljon erilaista tarvetta rakkaudenkin suhteen joten muistathan eritoten kunnioittaa jokaisen valintoja elämässä. Ethän arvostele ketään vain siksi ettei hän elä kuten itse haluat elää. Samanlainen elämä ja elämäntyyli ei sovi kaikille.
Ideaalitilanteessa joo. Kaikista ei vaan ole tasaveroiseen parisuhteeseen. Tai edes tasaveroiseen ystävyyteen.
Kyllä. Juuri tämäkin asia vaikuttaa siihen kenelle mitäkin löytyy. Joten aika paljon on ja tulee olemaan yksinäisempiäkin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaunista että jokaiselle olisi joku oikea tai edes joku.
Raamatunkin opit ovat edelleen hyviä mutta meidän täytyy aina osata soveltaa kaikki oppi siihen aikaan jossa elämme.
Nykyisin on paljon erilaista tarvetta rakkaudenkin suhteen joten muistathan eritoten kunnioittaa jokaisen valintoja elämässä. Ethän arvostele ketään vain siksi ettei hän elä kuten itse haluat elää. Samanlainen elämä ja elämäntyyli ei sovi kaikille.
Ideaalitilanteessa joo. Kaikista ei vaan ole tasaveroiseen parisuhteeseen. Tai edes tasaveroiseen ystävyyteen.
Kyllä. Juuri tämäkin asia vaikuttaa siihen kenelle mitäkin löytyy. Joten aika paljon on ja tulee olemaan yksinäisempiäkin ihmisiä.
Kirjoitin nyt mitä sattuu. Korjaan että tämäkin asia vaikuttaa siihen mitä kenellekin löytyy.
Ihan hauska moka, olin oikeasti kirjoittamassa kyllä oikein, en tiedä mitä tapahtui.
Tai sitten vain ajattelin hassustipäin.
Vierailija kirjoitti:
Saat mut aika sekaisin. Pitääkö mun luovuttaa sun suhteen
Miten se eroaa siitä miten toimit nyt? :P
Nämä ovat uusia aikoja, saa sanoa jos on asiaa.
Sait multa ekan virtuaalipusun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat mut aika sekaisin. Pitääkö mun luovuttaa sun suhteen
Miten se eroaa siitä miten toimit nyt? :P
Nämä ovat uusia aikoja, saa sanoa jos on asiaa.
Eroais sillä tavalla et vetäisin palstailun minimiin
Vierailija kirjoitti:
Koskettaa
Halaus 💚
Vierailija kirjoitti:
Toinen todellisuus.
Mitä tarkoitat tällä?
Vierailija kirjoitti:
Haluat musta vaan jonkun kummallisen nettikaverin😒
Story of my life 😂🤦🏼💀
Paitsi nyt palstalla. Ennen sentään chattiä ja videopuheluita jms.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän teet iltaisin? <3
Riippuu illoista. Tänää nehtinyt nukkua päikkärit, sytyttää kynttilät ja tunnelmavalot. Pian syvennyn sarjan ääreen. Keskustelua kavereiden kanssa sen lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän teet iltaisin? <3
Istun vauvaketjussa ja trollaan
Mahtavaa, meillä on sama harrastus. Ihanaa iltaa sulle. Sivusta
Tuli tuosta aiemmasta mieleen; muistatkos M känniset videopuhelumme? Olin silloin niin lätkässä, se oli aivan ihmeellistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
EI TARVITSE OLLA IHMISSUHDETTA ENNEN KUIN VOI OLETTAA SAAVANSA ASIALLISEN VASTAUKSEN JOS LÄHETTÄÄ TUTTAVALLEEN VIESTIN. PERUSPERIAATE ON ETTÄ VOIT ODOTTAA TOISEN VASTAAVAN VIESTIIN KOHTELIAASTI. TOISEKSI JOKAISELLA ON OIKEUS ODOTTAA HYVÄÄ KOHTELUA MAHDOLLISELTA TULEVALTA IHMISSUHTEELTAAN. ON VAIN HYVÄ JOS PALJASTUU JO ALKUMETREILLÄ, ETTEI HYVÄÄ KOHTELUA OLE TULOSSA. JOS SITÄ EI TULE NYT, TUSKINPA SE TULEE MUUTTUMAAN.
Tuskin tulee mitään muutakaan, koska jos ei vastaa, ei ole kiinnostunutkaan mistään ihmissuhteesta sen henkilön kanssa 😅 ihme rage päivänselvästä asiasta
Vierailija kirjoitti:
Miettiikö kukaan miksi yhteiskunta on niin sairastanut rakenteellisesti?
Jos asian ottaa vakavasti pöydälle ja tarkastelee sitä, on pakko tunnustaa itselleen että näin mädät rakenteet on tietoisesti työstetty typeryydellä.
Missä olet töissä? Tai missä kumppanisi on töissä? Millaista työtä teette? Onko työsi sieluasi tyydyttävää?
Teen unelmatyötäni. Kumppania ei ole enkä haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko sinusta koskaan irralliselta tässä yhteiskunnassa?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on niin lämmin ääni. Kaukaakin.
Mau.
Mun kaivattu on enemmän Mou. Eri
Haluat musta vaan jonkun kummallisen nettikaverin😒