Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3891)
Vierailija kirjoitti:
Hellistä hellisin halausta kaipaan.
Heti saisit monta kun olisit tässä.
Rajapolitiikkaa kiristettävä entisestään. Valmistauduttava pitkään sotaan.
Pidän tämän taikaa yllä vaikka omin voimin, jos et sinä siitä tiedä tai sitä näe. En minäkään nähnyt, kunnes tapahtumaketjut johtivat tähän. En halua, että se mitä näen mahdolliseksi meidän välillä kuolee. Me olemme liian kauniita mieleni sadussa.
Bakteerikammosta kärsivä saattaa tuntea itsensä likaiseksi esimerkiksi kohdatessaan jonkin tietynlaisen ihmisen, vaikka fyysistä kontaktia ei olisi ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Pidän tämän taikaa yllä vaikka omin voimin, jos et sinä siitä tiedä tai sitä näe. En minäkään nähnyt, kunnes tapahtumaketjut johtivat tähän. En halua, että se mitä näen mahdolliseksi meidän välillä kuolee. Me olemme liian kauniita mieleni sadussa.
Säälittävää. Osaatko kirjoittaa mitään ilman AI:n apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää. Osaatko kirjoittaa mitään ilman AI:n apua?
Kirjoitin tuon ilman tekoälyä!! Ei kaikki ole niin taitavia. Voi pyhä sylvi.
Vierailija kirjoitti:
Rajapolitiikkaa kiristettävä entisestään. Valmistauduttava pitkään sotaan.
Laita vaikka panssarivaunuja, jos se lisää turvallisuuden tunnettasi. Suosittelen myös ottamaan droonit haltuun. Sellaisella saat vihollisesi kertalennolla pois päiväjärjestyksestä, eikä tarvitse edes käsiä sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Toivo. Pettymys. Toivo. Pettymys. Toivo. Pettymys.
kaipauksen loputon kierre
siksi olisi hyvä nostaa kissa pöydälle
Hei mä tykkään susta. Nähdään aamulla!
T
Onpa taas kerrassaan kiva meno täällä
Nykyajassa eläminen on puhdas painajainen. Ja ennen kuin joku alkaa puhua jostain keskiajasta niin se ei ole vertailukohteeni.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuolen ennen sitä. Sadut eivät kuole vaan elävät omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten loin näin vahvan illuusion oikean ihmisen päälle mielikuvitusnaisesta?
Jos oot pessi
Pessi? Pessimisti? En ole. Päinvastoin. Olen liian optimistinen tämän suhteen.
Pessi ja Illusia..?
Blast from the past. 8)
Vierailija kirjoitti:
Miten loin näin vahvan illuusion oikean ihmisen päälle mielikuvitusnaisesta?
Se on yllättävän helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Bakteerikammosta kärsivä saattaa tuntea itsensä likaiseksi esimerkiksi kohdatessaan jonkin tietynlaisen ihmisen, vaikka fyysistä kontaktia ei olisi ollutkaan.
Koetko noin kohdatessasi kaivattusi?
Vierailija kirjoitti:
Älä. Tämä mun korvaan kuulostaa lähinnä pakkomielteiseltä. Sanon tämän ihan hyvällä.
Itse tuskailen, vaikka kaivattuani en ole (mielestäni liian) pitkään aikaan nähnytkään, hän silti on koko ajan mielessä. Ihan itse hajotan itseni tällä. Pahinta mitä voi olla on se että hän ei lähestulkoon edes tajua että olen olemassa ja hukkaan tunteja, päiviä, viikkoja, kuukausia tähän. Obsession. Täytyy osata päästää irti, itsellä se menossa, pitää yrittää vain kovemmin. 💔
Mahdollisuuden mahdollisuus lienee se.
Vierailija kirjoitti:
Mikä meitä yhdistää.
Huono huumori
Tää on kivaati kirjoitettu! 🧡