Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3322)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko antaa sun nron et voisin lisätä sut wa ja lähetellä epäsuoria viestejä tilapäivityksessä😊
O tempora o mores
😀🤷
Viimein vuosien jälkeen voin sanoa etten kaipaa sinua enää. Olen viimein uskonut, että minun tulee hyväksyä se, ettei enää ole kysymys olosuhteista vaan ainoastaan siitä, että sinua ei kiinnosta miltä minusta tuntuu. Niin ei toimita ystävää tai rakastettua kohtaan. Seuraavaa kohtaamista ei enää tule.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko antaa sun nron et voisin lisätä sut wa ja lähetellä epäsuoria viestejä tilapäivityksessä😊
0100100 miten voin auttaa 🙂
Vierailija kirjoitti:
Viimein vuosien jälkeen voin sanoa etten kaipaa sinua enää. Olen viimein uskonut, että minun tulee hyväksyä se, ettei enää ole kysymys olosuhteista vaan ainoastaan siitä, että sinua ei kiinnosta miltä minusta tuntuu. Niin ei toimita ystävää tai rakastettua kohtaan. Seuraavaa kohtaamista ei enää tule.
Sama.
Aaaaah 🥇 Olet niin suloinen ja ihana 😘🔥
Vierailija kirjoitti:
Aaaaah 🥇 Olet niin suloinen ja ihana 😘🔥
Kiitti. Kaivattu on kyl vielä ihanampi.😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosto on suloinen.
Aina sanot, muttet tuu näyttämään sitä mulle.
Y'all see it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosto on suloinen.
Ei kuulosta rakkaudelta.
Ei se sitä koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Jos toisesta välittää, ei tätä nöyryytä vuosikausia, valehtele ja järjestä pahoinpitelyitä kavereiden avulla. Eikä usuta narsistia kimppuun ja mahdollista sitä kertomalla kaikkea, millä vois satuttaa tästä, millä narsku vois tätä nöyryyttää ja esitä samaan aikaan hyvistä toiseen suuntaan. Ikävintä tässä on, ettei se tehnyt tätä edes ekaa kertaa. Ja jos noin kohtelee toista, ei tosiaan pidä itkeä, kun saa takas korkojen kera.
Olen pettynyt. En tule koskaan enää löytämään miestä joka on minulle se oikea. Kaikki tuntuu emotionaalisesti tyhjältä.
Vierailija kirjoitti:
kaipaan sua
Kaipaan myös, erämaidenkin läpi.
Vierailija kirjoitti:
kaipaan sua
Minä en
Pääasia on, että kertomus saa arvoisensa lopun. Eli mahdollisimman IKÄVÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaipaan sua
Minä en
Et kaipaa itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaipaan sua
Minä en
No ,painupa sitten ...tuun täältä pahoittamasta muiden mieliä ,sivu
Oon hyvä sub muuten mut puhun liikaa tääl netissä
Vierailija kirjoitti: