Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7657)
Vierailija kirjoitti:
Täytyy varoo ettei toi Dandere astu mun pellolle...
Kylläpä ilmaisit asiasi hienovaraisesti, kaikki varmasti tajus nyt, kyntäjä. Ei enempää yksityiskohtia tänne kiitti, täällä poikien pukuhuoneessa on viattomia naishenkilöitäkin paikalla hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko orgasmin jos suuntaat suihkussa pistesuihkun lämpimällä vedellä melko kovalla paineella suoraan klitorikselle?
Sure
Puutuu...
Aevot tällaisista, meehä seksiosioon kyselemmään.
Vierailija kirjoitti:
Paska
Pitääkö tulla pyyhkimään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska
Pitääkö tulla pyyhkimään?
Se oli jonkun toisen kakki
Seppo Johannekselle Lumijoelle. Minä; yksi monista.
Voisitko antaa sun nron et voisin lisätä sut wa ja lähetellä epäsuoria viestejä tilapäivityksessä😊
https://www.vauva.fi/keskustelu/6398190/olen-79-vuotiaana-naisena-huoma…
Nää on niitä ongelmaisia ikäerosuhteita. Ei se mitä meillä on.
Kaikilla ihmisillä on ongelmia, jos ei ikäerosta niin jostain muusta
Raskas viikonloppu. Miten paljon haluaisin olla vieressäsi ja katsella kauneimpia kasvojasi. Oltaisiin vain ihan hiljaa hetki.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6398190/olen-79-vuotiaana-naisena-huoma…
Nää on niitä ongelmaisia ikäerosuhteita. Ei se mitä meillä on.
Jos lukee kommentteja siis. Tuo kyseinen nainen esineellistää nuoren ihmisen täysin. Hirveä vaatimuslista vaikkei itse ole hehkeä. Kutsuu nuoria vielä "vosuksi".
Vierailija kirjoitti:
Voisitko antaa sun nron et voisin lisätä sut wa ja lähetellä epäsuoria viestejä tilapäivityksessä😊
O tempora o mores
Vierailija kirjoitti:
Raskas viikonloppu. Miten paljon haluaisin olla vieressäsi ja katsella kauneimpia kasvojasi. Oltaisiin vain ihan hiljaa hetki.
Ok. Pesen vain ensin persauksen. Molempia poskia voi myös sivellä tuntosarvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Pesen vain ensin persauksen. Molempia poskia voi myös sivellä tuntosarvilla.
Ei kiitos. Voit haaveilla hinttiharrastuksista niille tarkoitetuilla sivustoilla.
Puhukaa rauhassa, eihän täällä edelleenkään saa rauhassa lähettää terveisiä.