Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2671)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen sinulle kipeää olemalla olemassa.
Mistä niin päättelet?
No. Tiedän tämän, mutta ei minulta ollut tuokaan. eräs nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyille aloille ei ole asiaa rikollisilla, vaikka tuomiota ei olisi vielä tullut. On muiden velvollisuus pitää siitä huoli, jos henkilö ei itse sitä tajua. Maineensa on ihan itse omalla käytöksellään pilannut.
Tämähän on syrjimistä. En usko tähän ollenkaan.
Ei ole. Esimerkiksi huumerikolliset ja pedarit eivät voi ryhtyä opettajiksi eikä petoksiin tai muihin rikoksiin syyllistyneet lakimiehiksi. Asianajajalla ei saa olla rikostuomiota.
Jaffan lakimies oli entinen murhamies.
Joo mutta heitä on noissakin ammatissa, valitettavasti.
Silmät saa olla auki.
Ruikutan vain määrätyllä tavalla, joten kaikki ruikutus ei minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyille aloille ei ole asiaa rikollisilla, vaikka tuomiota ei olisi vielä tullut. On muiden velvollisuus pitää siitä huoli, jos henkilö ei itse sitä tajua. Maineensa on ihan itse omalla käytöksellään pilannut.
Ei ole. Esimerkiksi huumerikolliset ja pedarit eivät voi ryhtyä opettajiksi eikä petoksiin tai muihin rikoksiin syyllistyneet lakimiehiksi. Asianajajalla ei saa olla rikostuomiota.
Jaffat on pullossa ja pullo handussani, oli mikä oli. All good now dont worry.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikkea pitää huolehtia lapsista. He kasvaa sittenkin ehtii vielä itseään toteuttaa vaikk kaipuun kanssa @)
Juu voi olla vaan että sitä kaipuun kohdetta ei enää kiinnosta mikään vuosikausien odottelu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä noista?
Kokeile toista alkukirjainta.
Dina? Petra? Sissi?
Lisää arvauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pelastaa ihmisiä kurjista olosuhteissa, hyvin laajassa mittakaavassa. Haluaisin vaikuttaa... Kuule toiveeni Jumala.
Odotatko Jumalan toimeksiantoa sille että autat ihmisiä?
En.
Jonkun katkeraa päiväkirja tilitystä ja puuduttavaa jumala läppää, unia ja muuta paskaa. Ketjun aihe vähän hukassa.
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivattusi etunimi?
M-nainen.
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivattusi etunimi?
J-nainen
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua 💚
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua 💚
Miksi?
Koska päätin niin ja se on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakimies on eri kuin varsinainen asianajaja. Asianajajan taas täytyy olla yleisesti luotettavaksi katsottu henkilö, mitään rikoksia ei todellakaan ole taustalla. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua 💚
Miksi?
Koska päätin niin ja se on oikein.
Kiitos <3
Olisi kyllä ihana rakastella nainen pitkän kaavan mukaan. Kumpikin tietää että se on kiellettyä mutta kielletty hedelmähän maistuu parhaimmalta. Nautittaisi kaikkien näiden vuosikymmenien edestä. Eka näennäistä jäähdyttelyä mutta kuitenkin askel askeleelta eteenpäin kun kuitenkin himottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikkea pitää huolehtia lapsista. He kasvaa sittenkin ehtii vielä itseään toteuttaa vaikk kaipuun kanssa @)
Juu voi olla vaan että sitä kaipuun kohdetta ei enää kiinnosta mikään vuosikausien odottelu.
So be it 🤷🏼
Ne on ainakin heti pilattu levittämällä ilkeitä juoruja, kun niistä on kuultu. Vaikkei niillä olis varaa sanoa yhtään mitään sillä historialla.