Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2528)
En pitkitä vaan elän elämääni.
Vierailija kirjoitti:
En pitkitä vaan elän elämääni.
Et lähesty kaivattua?
Voisit nainen tulla mun luo pitkään kokovartalohierontaan. Tosin mä varmaan hieroisin, silittelisin ja hyväilisin liian hellästi ja hitaasti. Siihen voisi myös kuulua kaikki mahd herkut ja se olisi ilmainen. Olisi ihana nähdä mikä kohta, ote ja missä ajassa eskaloituisi. Vain sinä.
Ostin uuden neuleen ja poolapaidan. Katsoin saman väristä paitaa päälle, mitä sinulla oli, mutta ei oikein natsannut. Beige neule ja sininen poolo.
Oon varma, että entinen kaivattu vihaa mua. Ei se muuten olis tehnyt, mitä teki. Ja jos sellaista tekee kenelle hyvänsä, ei tosiaan tästä välitä.
Jos hän tulee vastaani. En mieti mitään enkä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen eristäytynyt. Ihmiset on niin hirveitä.
Ihmiset on parhautta!
Parhautta on täysin idiootti sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaan monia ihmisiä
mutta kukaan heistä ei herätä mussa
samoja rakkauden ja vihan tunteita
kuin sinä....
Projisoit joyain isä/äiti- suhdetta. Work it out.
Hienosti löysit ongelman lähteen parista lauseesta 🤣 Palstapsykologien huippua olet 😁
Jaihansivusta
No onhan tuo ihan selkee.
Vierailija kirjoitti:
Sääli on sairautta.
Tuo kannattaa muistaa, jos elämä heittää täyden voltin joskus ja on puilla paljailla ja yksin ilman yösijaa
Vierailija kirjoitti:
Oletko tänään tillin tallin?
Olen🤧
Mielen vapaus on tyhjä työpöytä. Kaikki työt on tehty joten on aika vapaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Voisit nainen tulla mun luo pitkään kokovartalohierontaan. Tosin mä varmaan hieroisin, silittelisin ja hyväilisin liian hellästi ja hitaasti. Siihen voisi myös kuulua kaikki mahd herkut ja se olisi ilmainen. Olisi ihana nähdä mikä kohta, ote ja missä ajassa eskaloituisi. Vain sinä.
Voisinko ottaa myös äidin mukanani? Hän on harmiton, virkkaa nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitkität?
Mä ajattelin pitkittää kohta kun avaan videot. Kuvittelen hänet naisen aina siihen nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli on sairautta.
Tuo kannattaa muistaa, jos elämä heittää täyden voltin joskus ja on puilla paljailla ja yksin ilman yösijaa
Ei tarvitse sääliä.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Tänään päiväunilla päiväunelmoin kuinka ihanaa olisi ollut nukkua kanssasi lusikassa. 🥰 Tai kuinka ihanaa olisi ollut tehdä kana fajitoja kanssasi. 😍
Se beetasalpaaja on tarvittaessa. Mun sydän on kunnossa. On vaan kilpirauhasessa häikkää. Senkin saa hoidettua kuntoon. Sitten saa taas riehua. 😁 Munuaisetkin olivat erinomaisessa kunnossa. Glomerulussuodosnopeus oli 100. Verensokeri oli myös hyvä 4,5. 👌Mun perhe tutulla on niiden kennelissä husky vauva vielä ilman kotia. Kaunis valkoinen tyttö. Se olisi hyvä harrastus kaveri. Tämän hetkisen asuntoon en voi ottaa mutta ehkä seuraavaan voin.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Tapaan monia ihmisiä
mutta kukaan heistä ei herätä mussa
samoja rakkauden ja vihan tunteita
kuin sinä....
Nuo tunteet, kun loppuu, niin jäljelle jää välinpitämättömyys.
Sivusta
Hienosti löysit ongelman lähteen parista lauseesta 🤣 Palstapsykologien huippua olet 😁
Jaihansivusta