Sarah Dzafce joutui luopumaan kruunusta. Syynä oli tämä kuva.
https://img.ilcdn.fi/4gqA7fKoRfcsSlMwHvM_qGC0H_A=/full-fit-in/920x0/img…
Ainakin Iltalehden jutusta päätellen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/58b53032-5e11-4719-8668-947a57…
Kommentit (1123)
Päästäkää Saramissi pinteestä heti! Julmaa kun miettii, että minkä tempun kiinalainen kaveri teki Saralle. Oletan, että oli kiinalainen. Kuunnelkaa itse tai luetkaa. Ja lopuksi vielä, Sunneva, ota iisisti ja huumorilla. Anna tytölle kruunu takaisin (jestas, eihän se käy). Lopettakaa Saran jyrääminen, olette alinta sianruokaa!!
Vierailija kirjoitti:
Päästäkää Saramissi pinteestä heti! Julmaa kun miettii, että minkä tempun kiinalainen kaveri teki Saralle. Oletan, että oli kiinalainen. Kuunnelkaa itse tai luetkaa. Ja lopuksi vielä, Sunneva, ota iisisti ja huumorilla. Anna tytölle kruunu takaisin (jestas, eihän se käy). Lopettakaa Saran jyrääminen, olette alinta sianruokaa!!
Minä ihmettelen että tämä sama sakki joka kirkuu "isreal! kansansanmurha! Hyii hyii!" on barrikadeilla jonkun vähemmistöjään murhaavan KIINAN takia.
Isot kisat taitaa olla jo ohi, joten mitä merkitystä sillä kuka Miss Suomi oikeastaan on enää? En kauheasti seurannut, mutta asenne taisi olla se suurin ongelma. Olisi vaan pahoitellut heti, niin tämä sinällään naurettava juttu olisi taputeltu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä ihan kiinalaiselta
Onko näissä kiinalaisissa kasvoissa yhtään, jonka silmät olisi edes melkein Dzafcen kuvan näköiset?
https://duckduckgo.com/?q=faces+of+chinese+women&iar=images&t=vivaldi
Nämä naiset ovat 100% käyneet kauneusleikkauksissa jotka poistava mongoloidiset piirteet 😅
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä erottamiseen sillä tuosta kuvasta ei voi mitenkään sanoa että se on rasismia. Jos noin pienistä asioista erotetaan niin vaikeaksi on mennyt elämä.
Eihän sitä erotettukkaan pelkän kuvan takia. Typerys
No hänestä tuli uusi sofia belorf.
Menolippu vain dubaihin.
Vierailija kirjoitti:
Saran kaveri on ihan suomalainen. Ootko hieman yksinkertainen? Jos Sarah olisi voinut pyytää kaveriaan poistamaan kuvan, mutta ei tehnyt näin.
Kyllä on eto metakka tullut typerästä asiasta.
Syy oli tämä kuva. Kovin on päänsärystä kärsivän näköinen. 😂
https://img.ilcdn.fi/mO2RKbuwAbSXO6dbYesyDtFbfVg=/full-fit-in/920x0/img…
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään tuo kuva, myöskin hänen ylimielinen asenteensa siinä business class -päivityksessä vaikutti päätökseen.
Kyllä. Luuliko ettei lennon maksaja reagoisi? Haistattelulta vaikuttava tilanne
Vierailija kirjoitti:
Ensin missi selitti että poikaystävä otti ja julkaisi kuvan. Sitten kuitenkin julkaisi itse oudon videon business-luokasta.
Vaikka Suomessa on rasísmia politiikassa, misseys ei ole oikea paikka vihjata, jos siitä oli kyse
Tiedoksenne missiorganisaatio: Älkää enää IKINÄ valitko röyhkeitä ei-suomalaisia missiksi. Älkää edes valitko heitä ehdokkaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään tuo kuva, myöskin hänen ylimielinen asenteensa siinä business class -päivityksessä vaikutti päätökseen.
Eiköhän se ollut hänen asenne kokonaisuudessaan.
Aivan sama. Ruotsin presidentti joutuu kohta luopumaan kruunusta myös.
Olipa mulukku missi. Jouti mennäkin.
Vierailija kirjoitti:
No hänestä tuli uusi sofia belorf.
Menolippu vain dubaihin.
Veikkaan, että hän on seuraava persujen ääniharava.
Voitaisiinko myös persu-pellet, jotka matkivat missiä, erottaa? Turhaa porukkaa!
No säkin olet rasisti jos mollaat sen ex missin näköä nyt että nyt pitää olla se Suomi vaalea missi eloveena.mistä sä tunnet sen mikä sen luonne on vaikka ex kiusaaja ollut koulussa .harmi tuo ex oli kaunis mutta toki käytös ei ollut nyt hyvä .minusta missi kisat saisi jo lopettaa kokonaan.
Jotkuthan oikeasti luulee, että rasistinen voi olla vain mustia kohtaan.
Ei riitä erottamiseen sillä tuosta kuvasta ei voi mitenkään sanoa että se on rasismia. Jos noin pienistä asioista erotetaan niin vaikeaksi on mennyt elämä.