Sarah Dzafce joutui luopumaan kruunusta. Syynä oli tämä kuva.
https://img.ilcdn.fi/4gqA7fKoRfcsSlMwHvM_qGC0H_A=/full-fit-in/920x0/img…
Ainakin Iltalehden jutusta päätellen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/58b53032-5e11-4719-8668-947a57…
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Sarah ei lue näitä. Kyllä on kamalia kommentteja. En yhtään ihmettele, nuoret julkisuudessa olevat ihmiset musertuu sen vihan alle, mitä heihin kohdistetaan. Ei todellakaan ollut oikein viedä Sarahilta kruunua, jos tuosta kuvasta joku loukkaantuu oikeasti, niin saa loukkaantua ihan rauhassa.
Oppisi käyttäytymään jos lukisi.
Vierailija kirjoitti:
Syynä oli "ystävän" !? julkaisema ja tekstittämä kuva!
Mediamyllytys on mennyt täysin hulluksi!
Lukekaa alla olevasta jutusta Sarahin OMA KERTOMUS TILANTEESTA!Oikeutta Sarahille!
Julmaa ja sairasta touhua! :'(Ystävän aivoistahan tuo teksti oli lähtöisin! Ei Sarahin!
https://www.is.fi/viihde/art-2000011662100.html
Ilta-Sanomat tavoitti Dzafcen kommentoimaan kuvaa.Haluan sanoa heti alkuun, että kuva on täysin irrotettu asiayhteydestään ja siitä on vedetty vääriä johtopäätöksiä, hän toteaa.
Olin ystäväni kanssa ravintolassa syömässä, ja mulla oli silloin voimakas päänsärky ja kipua silmissä. Nojasin pöytään, hieroin ohimoita ja venytin silmiä, koska se helpotti painetta. Ystävä koki sen tilanteen hassuna ilmeenä ja sanoi, että hei, anna mä otan kuvan. Hymyilin kameraan ja hän kirjoitti siihen oman tekstinsä. Se t
Valehteleva pska! Toisessa oli sanonut ettei koskaan ole kokenut syrjintää. Nyt näette mikä valehtelija toi on! Mites se business-öento?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Sarah luopunut kruunustaan täysin yhteisymmärryksessä missiorganisaation kanssa. Näin ollen asia on molemmille osapuolille ok, joten sen luulisi olevan ok myös meille muillekin.
Valtaosa on tämän sisäistänyt aivan oikein, mutta perussuomalaiset päättivät härskisti tehdä Sarahista oman poliittisen keppihevosensa.
Härskiä on touhu. Jättäisivät edes nuoren naisen rauhaan.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011686657.html
HS ei tavoittanut torstai-iltana kumpaakaan kansanedustajaa kommentoimaan päivityksiään.
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä että tuollaisesta kuvasta tulee kenkää. Ihan naurettavaa!
Sinänsä ihan sama kuka on miss Suomi. Menneestä maailmasta koko tämä instituutio.
Jotkut asiat oli ennen paremmin. Esimerkiksi tätä wokepaskaa ei ollut olemassakaan. Se toki linkittyy tähä some-maailmaan. Naiset ja naiselliset lääppivät nytkin kännyköitään ja esittävät hyveellistä.
Anteeksianto on nähtävästi nykyään tuntematon hyve. Mieluummin vedetään nuoren ihmisen työ ja ura vessasta alas.
Vierailija kirjoitti:
Syynä oli "ystävän" !? julkaisema ja tekstittämä kuva!
Mediamyllytys on mennyt täysin hulluksi!
Lukekaa alla olevasta jutusta Sarahin OMA KERTOMUS TILANTEESTA!Oikeutta Sarahille!
Julmaa ja sairasta touhua! :'(Ystävän aivoistahan tuo teksti oli lähtöisin! Ei Sarahin!
https://www.is.fi/viihde/art-2000011662100.html
Ilta-Sanomat tavoitti Dzafcen kommentoimaan kuvaa.Haluan sanoa heti alkuun, että kuva on täysin irrotettu asiayhteydestään ja siitä on vedetty vääriä johtopäätöksiä, hän toteaa.
Olin ystäväni kanssa ravintolassa syömässä, ja mulla oli silloin voimakas päänsärky ja kipua silmissä. Nojasin pöytään, hieroin ohimoita ja venytin silmiä, koska se helpotti painetta. Ystävä koki sen tilanteen hassuna ilmeenä ja sanoi, että hei, anna mä otan kuvan. Hymyilin kameraan ja hän kirjoitti siihen oman tekstinsä. Se t
Tuon selityksen ja vakuuttelun että ei hyväksy minkäänlaista rasisimia, täytyy riittää.
Tuon jälkeen asiaa on kuitenkin edelleen näiden "heittereiden" suunnalta pommitettu siihen pisteeseen että Sarah on kokenut impulsin vastata heille tylysti. Mikä on pahentanut asiaa. Miksi nämä heitterit saavat päättää mikä tässä asiassa on oikea tulkinta eikä Sarah?
Rasismiahan tämä on. Haluttiin kotoperäinen missi mitättömän syyn varjolla.
Rasismin uhri olikin itse rasisti :-)))))))
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla ma mut saavat vapaasti kohdistaa suomalaisiin kamalaa rasismia joutumatta koskaan tästä vastuuseen. Suomalaiset ovat aisankannattajia ja orjakansaa, joka ansaitsee tuhoutua, jos ei pidä puoliaan ja tunne ylpeyttä itsestään.
Parempaa rasismia !
Vai että päänsärkyä. :D
Silmien venyttelyhän siihen auttaakin. Taisi tulla isompi päänsärky siitä, että ei osannut valita kavereitaan paremmin. Sitä paitsi mikäänhän ei todista, että oli kaverin postaama kuva typerine teksteineen. Voihan sitä tosiaan sälyttää syyn kaverille, kuten monesti pienet lapsetkin tekevät kun jäävät kiinni jostain.
Vierailija kirjoitti:
Rasismiahan tämä on. Haluttiin kotoperäinen missi mitättömän syyn varjolla.
Ota nyt jo se foliohattu päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sanoihin se että päänsärky, ei ollut uskottavaa.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Mietipä jos sinusta joku kaveri ottaisi jonkun hassun kuvan, tekisi kuvasta rasistisen laittamalla asiayhteydestään väärän tekstin alle, julkaisisi nettiin ja lopputulos olisi sinulle potkut. Tuntuisiko reilulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoihin se että päänsärky, ei ollut uskottavaa.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Mietipä jos sinusta joku kaveri ottaisi jonkun hassun kuvan, tekisi kuvasta rasistisen laittamalla asiayhteydestään väärän tekstin alle, julkaisisi nettiin ja lopputulos olisi sinulle potkut. Tuntuisiko reilulta?
Minulla ei ole noin typeriä kavereita. Osaan valita seurani.
Erikoista tässä jutussa on se, että tämän "kaverin" kommentteja ei ole missään. Lieneekö edes olemassa?
Mikä nimi tuo Tara on? Eihän se ole edes suomalainen nimi.
Tarkemmin ajateltuna tiedotustilaisuus ja uuden missin kruunaus morsiuspukuliikkeen varastossa oli aika erikoinen näytös.
Nyt on jo tiedossa, että some-närkästys on silkkaa vedätystä. Voisi sanoa hybridioperaatioksi missimaailmassa ja missimamma Synnöve meni kynällä miinaan.
Anteeksi pyyntö vaikutti karjumiselta ja tympeältä
Vierailija kirjoitti:
Mikä nimi tuo Tara on? Eihän se ole edes suomalainen nimi.
Koirani nimi oli Tara ja oli uros. Myös Sulon karhulle on annettu nimeksi Tara, tosin jo enkelinä. Tuo missiTara ei valitettavasti tuöe pärjäämään missiestraadeilla. Liian miehekkäät kasvot siis kulmikkaat. Katsokaa hänen ekaa kuvaansa lehtien missifinalistit. Oh my...
Tähän on tultu että tämäkin viesti vaikuttaa nykyään jo täysijärkiseltä nykymenon rinnalla.