Kassajonossa voi mennä mihin kohtaan tahansa, ei ole mitään lakia että pitäisi mennä viimeiseksi
Samoin kärryihin kerätyt tuotteet eivät ole vielä kärryn työntäjän omaisuutta, ja niitä saa ottaa. Mikään laki ei sitä estä.
Kommentit (23)
Ei ole mitään lakia siihenkään, että perse pitäisi pyyhkiä, mutta useimmat tajuaa tehdä sen silti.
Mutta minä estän jos yrität mun kärrystä /korista ottaa tai yrität etuilla.
Jos kerran mennään noin "minä minä" asenteella, niin kai sulla on sit pokkaa valita sieltä jonosta suurin karju ketä kiilata. Vai kiilaatko vaa heiveröisiä mummoja, pieni kokoisia naisia ja lapsia. Mietin ku itsekeskeiset M U L K E R O T on yleensä myös pelkureita kokemuksen syvällä rintaäänellä.
Kerrankin oli tarkoitus ostaa kilo perunaa ja huomasin jonkun punninneen pussiin kilon. Otin sen kärrystä, aikaahan siinä säästi.
Ja kohta luetaan iltsikasta ääliötoimittelijan askartelema juttu kuinka suomalaiset on tyhmiä kun ne jonottaa, mutta vauva.fi sivustolla sentään uskalletaan ottaa nämä epäkohdat esiin.
Eilen se yksi pölvästi jo teki jutun siitä peukkuketjusta mikä oli kieli poskessa kirjoitettu.. Siteerasi oikein niitä viestejä.
Ei ole myöskään lakia, joka kieltää idiotismin. Niinpä ap saa yhä liikkua vapaana luonnossa.
Toivo oikeasti ettet koskaan erehdy yrittämään edelleni tai koskemaan ostoksiini.
No koitappa mennä vaikka siihen myyjän penkille istumaan jos ei paikoilla väliä
Voit tehdä niin, mutta ota myös vastaan millaisia reaktioita se aiheuttaa. Siksi suurin osa ei kokeile samaa, koska haluavat mennä rauhassa kotiin ja kunnossa. Kokeile kerran tai kaksi, niin ymmärrät mitä tarkoitan. Tiedän useampia henkilöitä, jotka ovat kerrasta oppineet jonossa etuilun haitoista.
Mä olen alkanut soveltaa Trumpin logiikkaa näihin jonottamisiin myös. Mitä sitten jos joku oli ensin tai jollain on pienempi jonotusnumero? Ei tähän mitään lakia ole. Tänäänkin menin apteekissa kuudentoista jonottajan ohi. Joku mummo vähän inisi takana, sitten meni pois. Kätevää ja voimaannuttavaa.
Yhteiskunnassa on paljon kirjoittamattomia sääntöjä jotka vaan pitää osata tai tulee ns. sakinhivutusta. Vaikka jostain ei lakia olekaan ei tarkoita automaattisesti ettei sääntöjä ole.
M
Mutta provohan tämä oli.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole myöskään lakia, joka kieltää idiotismin. Niinpä ap saa yhä liikkua vapaana luonnossa.
Kuten moni muukin.
Valitettavasti...
Ja ihan aloituksen omasta typeryydestäsi teit tänne.
Ai että, kuinka hieno ihminen oletkaan!
Melkein käy kateeksi, eiku🤯
Aina jonon päähän! Mä oon asiantuntija näis jonotusasiois!! 🤩